Vart i landet är det du bor? Jag kanske kan styra upp nån mc runda med tillhörande grillafton hemma hos mig?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290306035695&viewitem= Jag hittade nån i usa som säljer worldwide.... Frakten är inte gratis men om vi blir några st borde det bli billigare ju....
X-up mjo vi har pratar om att åka en sväng ev inget är klart men vi får väl tala om det !
Dels för att jag inte kan tyska dels för att du länka till en R1a och den lilla tyska jag kan så verkar det bara skickas till tyskland och österike men som sagt jag kan inte tyska så jag kan ha fel =)
Du har fjädrar som sitter längst in i tryckplattan. Dessa kan bytas ut mot hårdare dito. Likaså kan du ersätta orginal kopplingslameller mot eftermarknads med annan sammansättning.
Är det Motul 300V så kommer det att fungera klockrent efter urtappning & rengöring.
Vill du se alla ingående delar & var fjädrarna sitter, klicka på min länk nedan om sprängskisser så kan du klicka dig fram till din modell.
Lycka Till!
Här har du till din, de var ju billigare dessutom: http://cgi.ebay.de/Verkleidungssche...hZ005QQcategoryZ49944QQtcZphotoQQcmdZViewItem
och det står att de sänder weltweit (Worldwide, globalt, jorden runt etc)
Någon som vet om det finns lackstift till våra pärlor?
har ett liitet stenskott jag vill fylla i
Någon som vet om det finns lackstift till våra pärlor?
har ett liitet stenskott jag vill fylla i
Tjenare gott folk
Ska dom närmaste dagarna ge mig på att byta packboxar i gaffeln på en R6 99, och har aldrig gjort det innan.
Så tänkte höra om någon har några bra tips o tricks som kan underlätta??
Tacksam för all hjälp
Bra idé! Ett tips är att investera i en Haynes-manual för R6 99-02. Den kostar ca 200kr & beskriver ingreppet i detalj samt vilka hjälpmedel du behöver.
Kan bl a köpas på www.motorboken.se
Edit: 339kr var det visst.
http://www.motorboken.se/product.php?product_id=10662§ion1_id=113§ion2_id=260
Är det stor skillnad på den och yamahas service manual??
Jag har yamaha's (den som ligger på yzfR6.net) och hoppades på att den skulle räcka..
Har äntligen fått min nya hoj, en R1 08 med noll mil på mätaren.
Men undrar hur försiktig eller rädd behöver man vara pga av nya och hala däck? Hört en del skräckhistorier som att det är som att åka på såpa i början...
eller vad säger ni?
Jag har servicemanualen från Yamaha, men har inte jämfört proceduren mot den i Haynes tyvärr.
Som Goffen säger, ta det lugnt tills du ruggat upp gummit runt om och fått bort släppningsmedlet från däckens yta. Ett alternativ är att ta ett sandpapper och slipa upp ytan med.
Japp man bör definetivt ta det lite lugnt i början och inte lägga ner för mycket.... Däcken bör ha blivit rejält varma en gång innan man börjar med några avancerade manövrar ! Jag visste om detta när jag köpte min R6a men fick ändå ett litet släpp på vägen hem brrrrr tat lugnt =)
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |