misstänkte det... slippapper låter vettigt, ska nog köra det, tack!
känner man på däcken med handen, är det snorhalt, betyder mycket lugn körning i början då är det sant som alla varnar för....
Grattis till hojen förresten!
misstänkte det... slippapper låter vettigt, ska nog köra det, tack!
känner man på däcken med handen, är det snorhalt, betyder mycket lugn körning i början då är det sant som alla varnar för....
Tjenare gott folk
Ska dom närmaste dagarna ge mig på att byta packboxar i gaffeln på en R6 99, och har aldrig gjort det innan.
Så tänkte höra om någon har några bra tips o tricks som kan underlätta??
Tacksam för all hjälp
Är det någon som vet något om färgsättningar och dekaltrim på rettor 2002?
Det jag har sett så sitter det R1 dekaler på bakkåpan på den blå/vita, men inte på de andra färgerna. Stämmer det och isf, hur kommer det sig att man gjort så?
Grattis till hojen förresten!
LSL styrdämpare, någon som vet om dom är bra? funderar på att köpa en sån.
Mvh
Jag har endast erfarenhet av Öhlins, men jag har inte hört något negativt om LSL-dämparna så det är nog bra skit!
Har ett fenomen på min R1 som jag köpte i vintras. Motortemperaturen pendlar när jag kör.
Alltså på 3sek kan den har gått från 62gr till 54gr. o vips så var den på 58gr.
Stannar jag sedan så går motortemp till 74gr där jag tycker det är mer normal temp...
Nån som har några tips eller varit ute för detta?
Kolla kylvätskenivån samt termostaten!
Singelkuts vill jag med ha vad fick du tag på din och pris?
Tyvärr ser det ut att vara nån plast man sätter över befintlig sadel!? Ser inte ut på bilden som att passformen är nått jag kan leva med.... Tack ändå...
Jodå klart den är det ! Men nu när jag tar ut den är det service efter vintern ca 1100kr sen efter en månad har den gått ca tusen mil "580mil idag" då är det service igen a 2200kr osv osv jodå det SKA kosta att åka sporthoj men sen smyger sig det faktum in att jag är smålänning med och då letar man möjligheter och det är därför X-up som du ska köpa en till mig italien och få betalt i lire seru =)
Hej.
Söker en blå framskärm passande en r1:03, någon som har några tipps? Främst undrar jag om 03:ans skärm är samma som någon av de nyare modellernas, borde va enklare att hitta någon då tycker man....
Känns surt att lägga massa pengar på en helt ny, någon måste väl ha en över?
Annars får man fortsätta köra med sin fula vita krashkåpa
/Martin
Klicka på min länk "Microsajt för Yamahas R-modeller" nedan så ser du samtliga färgalternativ som är officiella för samtliga årsmodeller.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |