1000 mellan på alla r6or enligt annan tråd.
Har säljaren "slarvat" bort boken och kvitton skulle jag börja med en service "just in case".
Henrik
Tror faktiskt det, jag ska kolla!
Nja, den har varit servad på yamahacenter i Halmstad, Dom har tydligen konkat. Säljaren kändes ok, han var den ägaren på den innan.. Så regelbundet servad är den. ( hoppas jag )
Men nu till oljefrågan. Är det 3.4l olja med filter byte till en R6 03a??
Självklart mäter den på utgående axel!Mäter väl på utgående axel?? Hur kan annars mätaren visa hastigeht vid bakhjulskörning?
hej asså den visar inte fel bara för att du drevar om den. hastighetsmätaren går till framhjulet och den märker inte de.. så den visar lika rätt nu som innan
Hej, Ny på forumet. Härligt med en R6/R1 Tråd.
Nu till min fråga, Jag har hittat en -99 R1 som ägs av en 44årig man.
Hojen har gått ca:5500 mil. Den är servad varje 500mil.
Han begär 41000kr för den! Är det ett rimligt pris ?
Känns att det har gått ganska långt, Är det mycket för en mc ?
Mvh
Hej, Ny på forumet. Härligt med en R6/R1 Tråd.
Nu till min fråga, Jag har hittat en -99 R1 som ägs av en 44årig man.
Hojen har gått ca:5500 mil. Den är servad varje 500mil.
Han begär 41000kr för den! Är det ett rimligt pris ?
Känns att det har gått ganska långt, Är det mycket för en mc ?
Mvh
Har nytt batteri till min dundercat......så d ska inte vara problemet......Startade hojen idag och den gick igång.......dog efter ca 1 minut och sen låter det bara klick.....tror ljudet kommer från reläet..... Faktum är att jag gjorde samma sak för en vecka sedan och den gick igång då och sen sa klick för att en vecka starta och sen säga klick. Om reläet va paj borde den ju inte starta en vecka senare.....Några tips?
En liten fråga bara för att förenkla saker.
Ni som kör R6:a
Vilken växel och vid vilket varv poppar ni hojen på slangen.
Har provat på 2:an och då var jag tvungen att ligga runt 10.000rpm och koppla upp den.
Hur gör ni ? Som är bättre än mig
Har nytt batteri till min dundercat......så d ska inte vara problemet......Startade hojen idag och den gick igång.......dog efter ca 1 minut och sen låter det bara klick.....tror ljudet kommer från reläet..... Faktum är att jag gjorde samma sak för en vecka sedan och den gick igång då och sen sa klick för att en vecka starta och sen säga klick. Om reläet va paj borde den ju inte starta en vecka senare.....Några tips?
Hej,
När jag kör med min hoj på landsväg ligger temperaturen på 74 grader, men när jag tvingas stanna vid rödljus efter rödljus i stan, kan temperaturen gå upp emot 80-90, och även 100grader!?
Vad säger ni om detta, är det vanligt?
vh Öjje
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024