Välkommen ! Rätt val av hoj med ! =)
Tackar! skönt o höra det hehe
Välkommen ! Rätt val av hoj med ! =)
Ska besiktiga hojen om 3 veckor. Går den igenom med akra slipon eller måste jag byta tillbaka till original ?
Måste även köpa nya däck innan besiktningen. Vill ha förslag på bra däck, jag kör en R6:a. Kör ingen bana, utan vill ha gatdäck med bra grepp.
Ska besiktiga hojen om 3 veckor. Går den igenom med akra slipon eller måste jag byta tillbaka till original ?
Måste även köpa nya däck innan besiktningen. Vill ha förslag på bra däck, jag kör en R6:a. Kör ingen bana, utan vill ha gatdäck med bra grepp.
Kolla om batteriet ligger på 12V i viloläge då borde det gå att ladda. Om det ligger på runt 10V är en cell i batteriet trasig och batteriet är kass.
Du har ju ändå garanti (är den köpt på Lelles..? bara nyfiken för jag har gått och spanat på den där svarta som de hade kvar)
Om batteriet är kass be att få ett nytt batteri. annars ring till återförsäljaren och be dem skicka ett nytt på posten inte ska du behöva vänta på någon verkstadstid när du nyss köpt hojjen deras skyldighet att fixa pronto!!
Mellan 1000-3000kr uppskattningsvis med material + arbetskostnad. Men det är bara en vild gissning.
Ja den bör gå igenom med Akrapovic slip-on då detta inte är av de bröligaste slip-on som finns på marknaden.
Jag rekommenderar dig Michelin Pilot Road 2CT som däck. Mycket bra grepp, profil samt livslängd för gata.
Är det dessa
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop....ansport=P&tyre_for=Supersport&dsco=1121&m_s=1
Någon som vet om det går att köpa dom billigt i Sverige ?
Ok.. Va ut och pillade lite på hojen idag och upptäckte att kabeln till pluspolen på batteriet va glapp.. Kan detta ha orsakat mina bekymer för efter jag skruvat fast den ordentligt så går hojen som vanligt och felkoden har försvunnit??????
Testade iof bara runt kvarteret....
Då får väl jag ansluta mig till skaran i denna tråd då. I måndags blev jag ägare till en R1 -05.. Ser fram mot en lång solig sommar nu
Jag ansluter till familjen.
Inhandlade en R6 av årgångl -00 i lördags!
Grattis! Den ser ut att vara i väldigt fint skick!
Och ordentligt med smisk har den fått oxå! duktigt blånerad burk, nästan ända ut till slutröret!!
Och ordentligt med smisk har den fått oxå! duktigt blånerad burk, nästan ända ut till slutröret!!
Den är blånad från början det finns att köpa för att en del tycker att det ser snyggt ut, så det har ingenting med att göra hur den är körd.
För övrigt håller jag med den ser riktigt fin ut
Grattis! Den ser ut att vara i väldigt fint skick!
Blir vi ett par 6or som är ute o busar i sommarens sammkörningar i värnamo då !?
Va det bara jag som fatta ironin i doohans inlägg ?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|