Den fjädern som ofta blir dålig och leder till urhoppande växlar på 98-00 modellen, när man byter den måste alla olja tömmas? Har inte hunnit kollat på bilderna till det men jag antar detta?
AddeRS: Tackar, detta vet jag men tänkte först prova mig fram med detta (kostade trots allt bara 19 Och det är mest i 2-3:an det inträffar, tror att det är shitgafflarna som behöver bytas, vilket jag ska göra i vinter.
Trodde den satt bakom vänster motorkåpa? Får leta upp den i pdf manualen =)
Är det bara jag som är konstig som tycker att nya R1an är ful som skit eller håller ni med mig?
Är det bara jag som är konstig som tycker att nya R1an är ful som skit eller håller ni med mig?
Nya R1'an är ful från ALLA vinklar. Jag hade gått och eggat upp mig på en ny R1'a hela förra sommaren. Men när bilderna kom i augusti (?) så förvandlades min extas till en total apati. I februari hade jag återhämtat mig och köpte istället en ny -08. Ångrar det inte en sekund.
Bumpar ett gammalt inlägg, men vart finns det stället att köpa?Må ha med min raven i denna tråden
Bumpar ett gammalt inlägg, men vart finns det stället att köpa?
Bläddrat ett halvår nu bland alla möjliga, berik, arlen ness, dainese och allt vad det heter men ännu inte hittat något som gett mig känslan "SKA HA" förräns nu, det där var sjukt snyggt! Vad heter det? Finns det fortfarande att köpa?
Tack! Trodde det var fjolårets eller äldre modell som nu utgått och vart lite orolig, ska genast iväg och känna och klämma lite på denHar kikat runt lite....kan det vara denna jacka? Jaja..ta en titt och bedöm själv
Produktbenämningen är Arlen Ness 5919
Hoppas det hjälpte
-08:an är betydligt snyggare, det kan jag hålla med om. Men för min del är det som när nya Bladen kom -08. Asful i början, men sedan växer den undan för undan.
Nu tycker jag att Bladen är riktigt cool.
Men det är jag det.
Jag försöke att intala mig att -09'an var snygg i ett halvår men det gick inte. Inte ens halvfull i soffan med stormande vinter utanför var den snygg.
Dock har jag börjat att ge med mig lite på Bladen... lite.
Tror faktiskt att jag ska prova en Gixxer nästa gång. Om inte Yamma snäpper upp sig till 2011.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |