Jag tror du trycker in reset och select-knapparna samtidigt. Så är det iaf på 09an (blev tvungen läsa instruktionsboken härom dagen för att komma på det)
Har testat de, men de funkar inte
Har ingen instruktionsbok och när jag googlar de så står de som jag skrev i första inlägget.
På Daytona så startar den tydligen om bågen är igång och du trycker till startknappen, men det funkade inte heller
Klicka på min länk nedan & ladda hem instruktionsboken, där står hela förfarandet.
AH! Dig har jag letat efter Laddade hem boken från dig på min stationära som nu har säckat ihop.
Tack!
Var ute nyss och tänkte byta stift på r6:an, när jag hade skruvat bort lite plastkåpor och försökte få ut det första stiftet märket jag att det var väldigt trångt där inne pga av luftfiltret som sitter under tanken, då är frågan gör jag på helt fel sätt? eller ska jag skruva bort både tanken och luftfiltret för att kunna byta stiften?
Var ute nyss och tänkte byta stift på r6:an, när jag hade skruvat bort lite plastkåpor och försökte få ut det första stiftet märket jag att det var väldigt trångt där inne pga av luftfiltret som sitter under tanken, då är frågan gör jag på helt fel sätt? eller ska jag skruva bort både tanken och luftfiltret för att kunna byta stiften?
Varför har dom gjort en sån uber lösning med att ha en specialnyckel för att kunna fylla på/byta olja för??jag skulle göra det idag o efter lite meck med kåporna å varmkörning av motorn så upptäcker jag till mitt förtret att d satans verktygs kitet inte finns på min annars så fina retta! fuckin skit oxå nu måste ja införskaffa d oxå så OM det finns nån som har ett sånt kit ligger på hyllan så e ja intresserad att köpa typ NUUUU
PM om nån har please.. /Anders
Letar efter samtliga fram+bak bromskivor till en Yamaha R1 98-01!
Ngn som har?
Hej
Har en R1-03 som varvräknaren inte funkar på. Snubben jag köpte den av sa att den dumma sig efter att han tvättat cykeln. Då tänkte jag att det bara kommit nån fukt in bland några sladdar. Men jag pilla inte på något och har bara kört vidare. Varvräknare flög fram och tillbaks när jag gazza på de första omgångerna jag var ute. Men nu har den lagt sig sten död i topp och undrar bara vad det kan vara? Är det en givare eller är det själva varvräknaren som dött? Vart kan man fixa det man behöver isåfall?
Tacksam för all hjälp jag kan få.
Spinner vidare på fråga om varvräknare, min hoppar mellan 500-1000+- vid jämn gas, vid fullgas efter nålen gått över 6000 v så hoppar hela nålen mellan 2000-11000 varv.
Nån som har råkat ut för samma på en 99?
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |