www.louis.de har mycket bös. Kolla med dom. Köpte blåeloxerade därifrån till min GSXR för några år sedan.Någon som vet vart jag köper styrändarna som sitter på denna hojjen? letat men hittar inte exakt dom? Räcker om de ungefär men viktigt är att färgen stämmer.
www.louis.de har mycket bös. Kolla med dom. Köpte blåeloxerade därifrån till min GSXR för några år sedan.
Säg nu att man drar ihop, antar att höjden på bakpartiet då minskar lite,Det finns justerbara dogbones, drar ihop eller trycker isär beroende på hur du ska justera. Jag vet dock inte vart du kan fåtag på dom. Fixade bara några fästen, en låda med gängutrustning och lite alfonsåbergmekande senare så blev det kanon på min förra sukaturbo. Vet du exakt hur mycket du behöver justera så går det ju alltid att skära till egna fasta i lämplig storlek också.
Är det någon som vet hur fan man får ut original blinkersen från sidokåpan på en R6-06:a?? Satt ju nån form av låsbricka på insidan, den är borta. Men går ändå inte att dra ut helvetet. (kanske e för klen). Så, hur gör man? Ska det räcka med att dra ut skiten eller får man göra på något annat vis..??
Är det någon som vet hur fan man får ut original blinkersen från sidokåpan på en R6-06:a?? Satt ju nån form av låsbricka på insidan, den är borta. Men går ändå inte att dra ut helvetet. (kanske e för klen). Så, hur gör man? Ska det räcka med att dra ut skiten eller får man göra på något annat vis..??
Tänkte åka förbi macken imorgon och beställa en dunk Q8 SBK-olja. 10-40 borde väl va rätt till en R1 07?
Det tar sig.
Tänkte åka förbi macken imorgon och beställa en dunk Q8 SBK-olja. 10-40 borde väl va rätt till en R1 07?
Ja det blir finemang det här!Fö jefla räsit me vita fälgar, phett som f-n blir'e
Ja det blir finemang det här!
Hämtat dina bussgodsdäck och slängt på eller?
Då förre ägaren har vaxat det svarta partiet på hojjen så undrar jag om någon har nåt bra tips på hur man blir av med vaxrester. Har färkombinationen "svart/silver" -02:a. Alltså det svarta partiet som är "matt" tror jag?? Hoppas ni förstår vad jag menar
Edit: La in en bild så ni ser vad jag menar
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |