hej! någon som vet var man får tag på baklysena med integreradeblinkers? har sett några fåtal annonser för en tid sedan, men ittar inga nu, man måste ju på tag på dessa någonstans..tacksam för svar! hojsäsongen är ju snart här
Har för mig att jag sett annonser från både Br. Nilsson & Yamaha-Center i Helsingborg som har de baklamprna.
Annars köper du direkt från www.clearalternatives.com
Jag tänkte köpa olja till hojen (R1 -01) Jag skall en sväng förbi Gekås/Ullared och vet att de har en del oljor där (kanske till bra pris) kanske bara har till bilar men det kan ju vara värt att kolla.
Någon som vet om man kan köpa olja till min hoj där?
Vilken olja/märke hade ni rekommenderat till min hoj?
Är verkligen biltemas olja bra?
Valfri olja för MC och i rätt viskositet (Se graf i ett tidigare inlägg från mig lite längre upp). Är bara oljan märkt med Api/Jaso klassificering så kan du använda den.
Men som nämnts ett antal gånger har en del Yamaha-ägare problem med slirande koppling vid användande av Castrol-olja. Så ett tips är att inte välja Castrol i första hand.
Biltemas olja har rätt klassificering och kommer från samma raffinaderi som bl a Statoil eller om det var Q8 vill jag minnas att den gode Dr. Bike (r.i.p) har nämnt i en tidigare debatt.
Last edited: