Darth Väder
Irregular firing (dis)order
Grymt fina bilder X-up! Vilken helg det måste ha varit
Är det paddock pass du köpt eller?
Grymt fina bilder X-up! Vilken helg det måste ha varit
Måste man vara helt stillastående för att byta Mode?
Räcker det inte att dra in kopplingen och byta på frihjul/tomgång?
Blir tokig på att A-läget går tillbaka till Std varje gång tändningen varit av..
Måste man vara helt stillastående för att byta Mode?
Räcker det inte att dra in kopplingen och byta på frihjul/tomgång?
Blir tokig på att A-läget går tillbaka till Std varje gång tändningen varit av..
Jag hade nog samma burkar i våras om jag inte minns fel (har bytt till Arrow nu) men de lät för mycket med deras mätningssätt. Idiot-jag hade ju förstås inte med de db-"killers" som följde med burkarna men ärligt, hjälper de något alls?
Jag köpte dock ett par universal på Yamaha/Honda i Adenau, http://www.zweirad-schmitz.de/EN för en dyr peng men jag fick ju iaf fortsätta köra på banan.
Har man tur så blir man inte uppmätt och man kan ju skynda sig lite när man stoppat i biljetten och öppnat bommen så T.Ü.F-killen inte hinner stoppa en. Han får nämligen inte göra det förrän du kört genom bommarna och är inne på banan så att säga.
Hursomhelst, vart du lämpligast köper tystare killers kan jag inte riktigt svara på men enligt s-racing.se där jag köpte mina så fanns det "riktiga" killers att tillgå också. De som följde med burkarna kallades bara "sound kit" eller något liknande.
Räcker att slå av på gasen för att byta mode
Tycker medföljande Youshimura db-killers dämpar ljudet avsevärt?
Tror jag chansar med dom på Nordslingan i sommar.
Tar med lite ljuddämpar ull och stål tråd för säkerhets skull
Eller vet någon ett bättre alternativ. Flyttat till Örebro,10 mil från där jag håller till.Ses kanske efter vägarna någon gång.Trevlig sommar
Någon som har svar på varför oljelampan tänds efter ca 2mil på min R1 -04???? Jag var in och kollade och då visade det sig att oljan var blaskig och det var ca 0,5l olja för mycket
efter olje och filter byte kom jag ca 2mil till och sen börjar skiten lysa igen....
Utveckla gärna, blaskig som att det kommit in vatten i oljan eller blaskig som mörk/smutsig?
Hejsan!
Hur har ni najjat oljeplugg och oljepåfyllning på R6 08? Lite bilder kanske?
Hejhej
Hej
Jag hittade solo cuts på ebay tull hyfsade pengar,
det står att det är till r1 och jag har en r6 så jag undrar om det är
samma på båda bågarna årsmodell 99? och om det är någon som har nån erfarenhet av custarna från ebay?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Rear...rcycles_Parts_Accessories&hash=item255c2a9d1e
Det verkar som att det kommer in bensin i oljan..... Vad är det som kan vara fel? Det gäller en R1 -04
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|