Ta fortsatta R6-diskussioner i denna tråd istället.
Okej, nu blir jag faktiskt riktigt sned.
Ett fåtal personer har så vitt jag kan se önskan om att dela på R1/R6-tråden och det sker utan betänklighet i att fråga de som mest frekvent skriver i tråden? En medlem reggad Juni 2011 som knappast "kommit in i matchen" om hur R1/R6-tråden fungerar, startar en separat R6-tråd och det räcker för att splittra en inarbetad tråd?
Jag brukar göra mitt yttersta för att svara på frågor rörande både R1r och R6r och det händer titt som tätt att jag får svara på frågor som redan ställts om och om igen, både via tråden i sig och via telefon. Jag tror ingen har blivit besviken på det hitills? Rätta mig om jag har fel.
Nu försöker jag inte framstå som någon expert eller besserwisse, dessutom har väl jag inget att säga till om på denna sajt, men att bara göra denna förändring utan att te x genomföra en poll tycker jag är mycket hänsynslöst och framförallt respektlöst.
Jag ser gärna att vi fortsätter med en enda gemensam tråd för R1 och R6 (där även R7 givetvis är välkommen).
Kanske är jag ensam om att tycka så här, men om jag inte är det så hoppas jag ni övriga ger er till känna!
Med vänliga hälsningar
X-up
Last edited: