Så den ska gå att starta med växel i så länge stödet är uppe? Om jag har fått kärringstopp så måste jag pilla i friläget för att kunna starta den igen.
Kolla kontakten uppe vid kopplingshandtaget.
Så den ska gå att starta med växel i så länge stödet är uppe? Om jag har fått kärringstopp så måste jag pilla i friläget för att kunna starta den igen.
Kolla kontakten uppe vid kopplingshandtaget.
fick också det problemet efter o ha spänt upp kopplingen så jag skulle kunna lira med fingertopparna... efter det får ja släppa ut kopplingen lite försiktigt så startar den när kontakten/brytaren står i rätt läge.
Gäller samma sak för r6? Min går nämligen endast att starta då friläge är i. -99
Så, framblinkare monterat...
Före:
Efter:
Så jefla nice
köp en stor sissy-bar
Min tjej får ont i ryggen när hon åker med bak på min R6:a -03 även om vi bara åker i 10 minuter...någon som har samma problem???vad kan man göra???
Kommer snart vara VIP även jag i denna tråd. Beställde en R1 07 i måndags och ska hämta den imorgon. Kan inte somna nu bara för det. Har även ett par Devil burkar på väg till mig som kommer om någon vecka. När blir det riktig sommar här i Sverige? Bettan såste vädras med en gång ;-)
Min tjej får ont i ryggen när hon åker med bak på min R6:a -03 även om vi bara åker i 10 minuter...någon som har samma problem???vad kan man göra???
Denna ska man tydligen sitta ganska skönt på som passagerare. Det kanska skulle vara ngt?
QUOTE]
ASG...
Är det inta massage dynor på den också
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|