Du behöver en 19" hylsa.
Det var ingen dålig hylsa det 19 tum
Du behöver en 19" hylsa.
Det var ingen dålig hylsa det 19 tum
Du behöver en 19" hylsa.
Tjenare!
har bestämmt mig för att köpa ett slipon till min r6:a, jag skulle villa ha ett kolfiber för att få d dovare ljudet så e d nån som kan tipsa mig om ett me fett ljud och som inte kostar allt för mycket? mvh
Jag undrar vad du menar med det att ett kolfiber slipon skulle ge ett dovare ljud? Ingen skillnad på ljudet om det är kolfiber eller titan burkar som sitter på utan bara utseende mässigt.. iaf på Akrapovic!
ok,men jag hört av många andra säga att d e står skillnad på materialet ljudmässigt och d tycker jag no låter väldigt logiskt..
Antten skrev:Tjenare!
har bestämmt mig för att köpa ett slipon till min r6:a, jag skulle villa ha ett kolfiber för att få d dovare ljudet så e d nån som kan tipsa mig om ett me fett ljud och som inte kostar allt för mycket? mvh
Såna har jag letat efter men inte hittat stora nog, tillverkade ett verktyg själv av en bult,mutter och en svets. Men en hysla hade varit att föredra!Hehe, ne Storlek 19 menar jag då!
Såna har jag letat efter men inte hittat stora nog, tillverkade ett verktyg själv av en bult,mutter och en svets. Men en hysla hade varit att föredra!
För att det var ett tag sen jag var i ditt garage sist och hur ska jag veta vad som är till saluVarför krångla när du bara kan fråga?
Satt 190 på R1.an när jag köpte den, bytte direkt till 180 och ångrar redan min beställning Raceteck som ligger på 190.Vad tror ni, ska man stanna kvar på 180? Pilot Road 2 blir nästa däck.
Satt 190 på R1.an när jag köpte den, bytte direkt till 180 och ångrar redan min beställning Raceteck som ligger på 190.
Jag skulle ha satsat på ett 180 däck
Smaken är ju som baken, har du kört på 190 däck innan så kan de ju vara värt att testa 180 iaf.Okok, då blir det nog fanken så.
Smaken är ju som baken, har du kört på 190 däck innan så kan de ju vara värt att testa 180 iaf.
Gå på de du själv tror blir bäst!
Är det orginal huggern du har?Jag har bara kört på 180 hittils. Jag gick ut och tittade i garaget nu och frågan är om 190 ens får plats.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|