Generali skrev:En R1:a till dig kanske http://www.sporthoj.com/annonser/?id=15575
Tycker den var fet
Mjo, den såg schysst ut o inte alltför överdrivet dyr.
Men tyvär så är det så att jag klotade hojen igår
Mjo, den såg schysst ut o inte alltför överdrivet dyr.
Men tyvär så är det så att jag klotade hojen igår
Så nu undrar jag istället om någon kanske sitter på topp-kåpa, kåpstag och bak-kåpa till en R6 -01 blå?
Kåpstaget kan vara från 99-02 toppkåpa kan jag också ta från 99-02 men bak-kåpan ska vara från 01-02.
Det är nr. 7 och 13 på bilden.
Mvh
hehe, det kan vara ett gott tecken..5000 var det inte, men 10.000.-
Någon som vet vart man kan få tag på nån info av bilder osv hur det ser ut inne i cykeln om man ska komma åt bränsleslang osv i eftermiddag? kanske lite overkill med sprängskiss men minns att jag har sett nån sida där man kan beställa reservdelar osv i sprängskissliknande kanske skulle funka men hittar den inte igen
Hur gick det med han som sålde r1r lite väl billigt i blekingen? Fick han sin hoj?
Ringde precis en kompis som hade lagt 1000:- i handpenning på en R1 -04. Han åkte dit där de hade bestämmt men den andra snubben dök aldrig upp så allt var bara buffel och båg. Han sa att han hade velat ha 5000:- i handpenning men min kompis gick bara med på 1000:- som tur va.
Inget grus vid min vurpa... Helt o hållet mitt eget fel, kom för fort i en kurva, chickade ur o bromsade, låste framhjulet......
Det som är lite störande är att om jag hade slutat bromsa o bara svängt istället så hade jag antaligen klart kurvan.
Men nu behöver jag en snabbt svar: Är det samma/passar topp-kåpa till R6 00 och 01(blå) ??
00 har nummer: 5EB-Y283G-40-P0 01 har: 5EB-Y283G-70-P0
/PACO
vad tycks om den här ändring (bytt till 03:an röv under vintern)
Då hade man bytt ner från 1000 till 600. Ska bli skoj att känna på en sådan nån säsong eller två
träffade en riktigt trevlig kille när ja var ut o körde igen lite tidigare som ja pratade lite med så åkte till hans garage och kollade på det så vi avlägsnade tanken och letade lite efter strypningen (den fann vi då inte :S ) o kollade till så att bränsleslangarna mådde bra men inge problem,www.ronayers.com har ganska bra sprängskisser, och där kan man få nån slags uppfattning om vad prylarna kostar också. Lossa tanken är dock inget svårt. Kolla bara så att du sätter tillbaks slangar och kontakter på rätt ställen.
vad tycks om den här ändring (bytt till 03:an röv under vintern)
Nice ASS
hmm min cykel är strypt hos bike trollhätten (tror jag) någon som har koll vart strypningen sitter?
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|