Grymt, sug ut alla delar du kan. Det skulle 99% av alla andra här också göra.
ja lite onödigt vara korkad försäkringsbolagen kan ta ut sina avgifter så kan de fantamig betala när det händer nått med!
Grymt, sug ut alla delar du kan. Det skulle 99% av alla andra här också göra.
Så vi ska tacka han för att han blev påkörd av en BIL som dessutom va vållande??? Hur tänker du?
Ja det är väl bara till att tacka för att du höjjer premien för oss andra
Jag kikar lite på R1 01r (har alltid gillat den blå 01:an). Jag har dock några frågor:
1) Jag har hört att växellådan är lite klen på de första årsmodellerna. Gäller detta även 01:an eller bara 98-99?
2) Har också hört att de kan dra en del olja. Gäller detta 01:an eller bara de första årsmodellerna?
3) Hur mycket effekt brukar dessa hojar lämna i bänken?
4) Vad bör man tänka på i övrigt när man är spekulant på en av dessa? Några vanliga fallgropar?
Jag kikar lite på R1 01r (har alltid gillat den blå 01:an). Jag har dock några frågor:
1) Jag har hört att växellådan är lite klen på de första årsmodellerna. Gäller detta även 01:an eller bara 98-99?
2) Har också hört att de kan dra en del olja. Gäller detta 01:an eller bara de första årsmodellerna?
3) Hur mycket effekt brukar dessa hojar lämna i bänken?
4) Vad bör man tänka på i övrigt när man är spekulant på en av dessa? Några vanliga fallgropar?
Hej,
Har hittat en R6 -99 som jag ska ner o kika på i Gbg på torsdag, jag har ingen som kan göra mig sällskap, så jag tänkte höra om det är nått speciellt med modellen jag ska tänka på?
Tacksam för lite tips
//Emma
Hej,
Har hittat en R6 -99 som jag ska ner o kika på i Gbg på torsdag, jag har ingen som kan göra mig sällskap, så jag tänkte höra om det är nått speciellt med modellen jag ska tänka på?
Tacksam för lite tips
//Emma
1. Gaffel skall vara endast lätt fuktig efter lite ryckande upp o ned, sammamed provkörning.
......
Lycka till med köpet.
Jag är inte hemma men annars hade jag gärna hjälpt till då jag bor där.. I göteborg alltså...
Får man fråga om vilket pris det är begärt för mc`´n?
Härligt, lycka till
Vet inte om några speciella punkter, men servicebok är ett väldigt stort plus i kanten.
Tror "milarte" fick med det mesta, kolla oxå efter sprickor i bakram (ev. marksyning), hjullager, styrlager och motoroljan så den ser fräsh ut (inget grått i).
Kolla styrlagret genom att sitta på hojen, håll i frambroms och rucka rakt fram och tillbaka rejält, det ska inte glappa eller knäppa i styrhuvet.
Hjullager kollar du genom att vicka hjulen i sidled längs med gafflarna.
Åter igen, Lycka till
/Nicke
Fattar inte vad många det är som lyckas slarva bort dom, undrar om det är medvetet?
Tack så mycket för tipsen
Han har begärt 34 k för den
http://www.blocket.se/vi/16698445.htm?ca=14_s
Har för mig att han sa att han hade boken men jag hoppas att den är så bra som den verkar annars vet jag inte riktigt hur jag ska ta mig tillbaka till Linkan
//Emma
Ganska skälig prissättning med tanke på att det är kraschkåpor på den. Du bör kunna få den något billigare om det inte följer med lite orginaldelar såsom ljuddämpare, backspeglar, handtagsgummin med mera.
Kolla noga efter tecken på krasch. Kolla under svingarmen på vänster sida om det är borrade hål vilket tyder på att en "hajfena" suttit där. Vilket i så fall innebär att den är en gammal racehoj.
Fråga vart orginaldelarna är!
Hur ser jag detta?
Börjar bli osäker på vilken
årsmodell min importerade R1 är...
Någon som vet?
Tack så mycket för tipsen
Han har begärt 34 k för den
http://www.blocket.se/vi/16698445.htm?ca=14_s
//Emma
Det där var nog den fulaste R6 jag sett. Ever. Snygga "grodlysen" Jojo...
Så där får du ju inte säga... Stackars Emma...
Så där får du ju inte säga... Stackars Emma...
Ngn som lyckats få tag i en skylthållare till en R6 -08?
En med blinkersfästen och skyltbelysning?
Jag har letat men det verkar vara helt omöjligt att hitta
ngt här i Sverige.
Finns hos Bikersneed, där jag köpte min.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|