Ultraboy
Oldie
Hur passar kåpor mellan olika årsmodeller på R6? Går det att få på tex -08 kåpor på en 99:a ?
Hur passar kåpor mellan olika årsmodeller på R6? Går det att få på tex -08 kåpor på en 99:a ?
Någon som sitter och trycker på bilder på en blå R1 00-01 med vita fälgar?
Har sökt men inte hittat speciellt många bra.
Någon som lackat fälgar och kan komma med några heta tips, priser etc.?
Idag fick jag 1500 i böter för nummerplåten. Någon som har en snygg lösning att få dit den bak? Har haft den i hjulhuset snyggt men dom är som hökar på sånt nu.Jag ville inte vara så kaxig o gnälla mot konstapeln kör utan blinkers o skärm mm har inte hittat några bra bak blinkers ännu men det tänkte han nog inte på sen mullrar den ganska bra åxo
Körde med Biltema i min gamla SS-R6. Fanns ett som var på vippen samma storlek som original. Mig veterligen finns det ingen tabell för modeller, utan det enklaste och det mest rättvisa är att mäta orignalbatteriet/batterilådan.Tjena alla Yamma-åkare.
Jag har misskött mitt batteri för länge nu (R1 -03) det verkar inte ta emot tillräckligt med laddning. Skall ge det ett försök till annars får det bli ett nytt.
Där kommer min fråga in.
Vet någon om billiga batteri?
Har biltema något som passar? Har dom i så fall en tabell för olika mc-modeller eller måste man mäta storleken på batteriet?
Tacksam för svar.
Tjena alla Yamma-åkare.
Jag har misskött mitt batteri för länge nu (R1 -03) det verkar inte ta emot tillräckligt med laddning. Skall ge det ett försök till annars får det bli ett nytt.
Där kommer min fråga in.
Vet någon om billiga batteri?
Har biltema något som passar? Har dom i så fall en tabell för olika mc-modeller eller måste man mäta storleken på batteriet?
Tacksam för svar.
Äsch. Hade vita på min gamle GSXR750, det var värt allt besvär... Att se bra ut är det viktigaste.Jag hade vita fälgar på en gammal hoj jag hade, fi fan vilket jobb det är att hålla dom rena....
Jag har lite problem med min varvräknare på en r1 -07. Finns det någon som har en extra som ligger och samlar damm?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4234915&posted=1#post4234915
någon som har tips på nåt högre kåpglas? samt adress till att köpa det? får gärna vara snyggt oxå
Mvh
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |