Ankan_84
Gudomlig sporthojare
Proppfull. Lämnar du den tom så ska du lossa tanken & slå i en deciliter motorolja & veva runt så den fördelar sig för att förhindra korrosion.
Då gör jag så.
Proppfull. Lämnar du den tom så ska du lossa tanken & slå i en deciliter motorolja & veva runt så den fördelar sig för att förhindra korrosion.
Då gör jag så.
Tanka den full istället
Att det ska vara så jefla svårt att få tag på begagnade blåa originalkåpor till min '01a!!1
Ingen som känner en bror med ett kusinbarn vars fasters styvbror sitter och trycker på lite delar?
Säker?Bikes demontering i trollhättan har, nästan gratis
någon som går i tankar att sälja sin r1 07-08 som är i fint skicka pm:a
Kör med okq8s till min gammel R1a 99:a!Vilken olja kan ni rekommendera till R1:a?
Vad kör ni med?
Biltema FTW!Vilken olja kan ni rekommendera till R1:a?
Vad kör ni med?
Biltema FTW!
Finns ju meterlånga trådar om det där, men jag har kört med Biltemalubrikant sedan de startade att saluföra den. Har blivit både en ZX6-R, Suzuki R750 och en R6-SS banschlyna som smakat oljan och jag har då rakt inte märkt av något "konstigt", eller råkat ut för motorproblem orsakade p.g.a. var oljan är såld.Vågar man det. Har alltid fått för mig att man får vad man betalar för
Har en R1'a 07'a ca 1750mil, svensksåld, service bok, alla nyklar, dock har inte 1000mila servicen blivit stämplad i boken så garantin gäller inte
70000kr ska jag ha för den. inte bankörd, eller tappad. Bra skick förutom några smårepor.
intresserad?
mvh Mattias
Upp!!Btw så skickade jag iväg en sådan där plåtdel som sitter i bakkåpan som undertrayen skruvas i. Var fasen hittar jag en sådan? Torde ju vara en rätt allmän standardpryl?
Hej jag har en R6a-02, tänkte byta batteriet nu undrar bara hur man får upp de gamla batteriet, vilka skruvar ska man ta bort och osv ? det är förbannat tajt :S
Du behöver bara lossa på sadeln, & därefter lossa på gummistroppen som håller batteriet på plats. Sedan är det bara lyfta batteriet rakt upp, börja med att lyfta det lite i bakkant.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|