Koldioxid
Bartendare...
Bänken som du har Bansheen i. Är det en rulle som däcken står på eller två?
Sen så undrar jag vad för bad ass rims du har på i bak.
Det är dubbla rullar, och dom fina bak fälgarna är bilfälgar som är oborrade från början och vända bakofram! Dom är borrade med två bulltmönster så dom passar även till min GasgasDucati Quad! Fan vad jag har sovit dåligt i natt.... Måste fungera i dag! Tusen tack till Stefan från TTR som lånar ut westgate prylar och Turbo tryck mätare till dagens bänkning!Bänken som du har Bansheen i. Är det en rulle som däcken står på eller två?
Det är dubbla rullar, och dom fina bak fälgarna är bilfälgar som är oborrade från början och vända bakofram! Dom är borrade med två bulltmönster så dom passar även till min GasgasDucati Quad! Fan vad jag har sovit dåligt i natt.... Måste fungera i dag! Tusen tack till Stefan från TTR som lånar ut westgate prylar och Turbo tryck mätare till dagens bänkning!
Sorry för sent svar!!!!
Har iordningställt allt och lastat inför resan i morgon!
Jag nöjde mig med 214.8 hk och 0.8 i laddtryck!
Tyvär fick vi inte fram något vettigt vrid ur datorn pga att det är något i min el som stör varvräknaren i bänken.....
Men ca 160nm tror jag det blev, men det är absolut inte det viktigaste, det viktigaste är att den går bra
Tusen tusen tack till Andreas på Finmekaniska i Storvreta som har jobbat med Quaden i bänken i nästan två arbetsdagar!
Han har förresten den enda fyrhjuls bänken i Sverige.......
Film taim
[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uVIRdALWDK0&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/uVIRdALWDK0&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
Grattis! Kul att det verkar lira Hunnit köra den något annat än i bänk efter injusteringen?
He he nä direkt in till Svenska Gummicentralen i Uppsala och fick däcken omlagda och sedan hem till garaget och stoppa dit en riktig kedja som ska hålla, den andra kedjan gick av vid sista repan i bänken......
Jävla moppekedja kan man säga.....
Tur det är tre dagar på isen......
Ha ha du var närmast Grattis och tack åter igen, kommer förbi i morgon innan vi åker mot Funäsdalen........Vi kan starta en gissningstävling.
Jag gissar på 214 på bakhjulen!
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |