R1 Yamaha Banshee med Turbo......

quaden

Hellre två än fyra nuförtiden :)
Gick med
18 Feb 2006
Hoj
Gasgas Quad som har en Ducati 748 i sig, Banshee Quad med en turbomatad R1 motor och har haft en Honda Hornet 900 05a Nu en 08 Suzuki B King
Vafan tittar du på det eländet?
(Jag tror Salem Al Fakir vinner)

Nära men inte helt rätt :tungan

Vi slänger väll in en bild på styrdämparen från Min Hoj med, så ni får något annat att tänka på än melodifestivalen:banana
20100312656.JPG

quaden

Gick med
18 Feb 2006
Hoj
Gasgas Quad som har en Ducati 748 i sig, Banshee Quad med en turbomatad R1 motor och har haft en Honda Hornet 900 05a Nu en 08 Suzuki B King
Last edited:

quaden

Gick med
18 Feb 2006
Hoj
Nu till lite gissningslek!
Vad ska detta bli tror ni:confused::confused::confused:

20100314666.JPG

Last edited:

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Kamerastativ........(borde vara i alla fall , för jag vill se världsrekordåket "onboard")..:tummenupp

quaden

Gick med
18 Feb 2006
Hoj
Kamerastativ........(borde vara i alla fall , för jag vill se världsrekordåket "onboard")..:tummenupp
Också fel, men kamera kommer att finnar onboard, kanske till och med två! En har jag redan köpt för ett bra pris från www.sportscam.se får kanske låna en till at dom under Speed Weekend, så nog ska ni få åka med allt;) men allt hänger på en uppsättning kolvringar och att allt lirar ihop när jag får i motorn....

Fäste för höghöjdsmonterad intercoooooler? :tungan
Också väldigt nära ;) lite kul det här... Ska jag vänta till i morgon med avslöjandet?

Last edited:

quaden

Gick med
18 Feb 2006
Hoj
Ni kan få åka med min hjälmkamera när jag jagar en sidovagn på isen i Tegelsmora, här åker jag min GasgasDucati 748 Quad, tror sidovagnen låg på 1100-1200cc
[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3z8ab-Lo1u8&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3z8ab-Lo1u8&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Kameran är en
GoPro HD Helmet Hero

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Ett fäste för en vimpel med eldflames där det står : "Over da ocean , into da sun !"...:D

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum