Kan inte alla som tycker det är ballt att dra ifrån polisen ta och skaffa RR-licens. Där kan ni leka av er.
hur fan drar man snutten på banan ??
kan man bjuda in dom tex på gåsen ??
Kan inte alla som tycker det är ballt att dra ifrån polisen ta och skaffa RR-licens. Där kan ni leka av er.
För du vet ju allt om polisens arbete, och statistik är ju alltid ofelbar.
Att polisen utsätter andra för fara skulle aldrig ske om inte en massa hjälteidioter skulle försöka (!) dem. Jag har mer tillit till en polis som genomgått utbildning för att köra som en dåre, än en självlärd jävla machofjant som tror han kan kontrollera sin motorcykel.
Och du vet vilka som har RR-licens eller?
Nämen hörrni! Vad ni är arga? Nu tycker jag vi tar varandra i handen och sjunger We shall overcome.
Du vart uppenbarligen tappad ner för en rulltrappa som barn om du måste poängtera att killen är invandrare och även med ett sådant dåligt ordval. Det tillförde inte ett skit till diskussionen utan du letar efter andra tappade barn så ni kan dunka varandras ryggar.
Mata hästen istället för att komma här och domdera
Låt ynglingarna bråka av sig lite så alla kan ha försoningssex till våren.
Läderträff på Svea it is!!!!
Nämen hörrni! Vad ni är arga? Nu tycker jag vi tar varandra i handen och sjunger We shall overcome.
Haha, fy fan, småbarn.
Läs lite hp i undersökningsmetodik/spss eller liknande istället, så förstår du lite om statistik.
For your notice, hade jag en fin peristaltik idag.
Har jag påstått det?
Varför försöka dra polisen om man är så urbota kass på att köra? Och varför blir han jagad i förstaläget? Han verkar ju bara fjollglida med sin polare.. :S Är hojjen stulen kanske?
Nä han letar efter såna som du! Som måste ta åt sig o försvara sin stolthet
Du ger syre till ALLA eldar
...
Så om Polisen gör det så är det vettigt (i något pseudo relativt tillstånd) men om en hojförare gör det så är det fel?
Och vad vill du ha sagt? att du försvarar detta beteende? så fort jag skriver till nån som skriver med ett onödigt språk ska du hoppa in och ställa dig på tvären och snacka om stolthet. Stolthet för vad?
Svara mig på det gärna ska vi se ditt tanke sätt bakom det hela.
Kan du tala om det för mig vad det är som är stolthet i mitt inlägg för jag påpekar hans onödiga ordval och fokuseringen kring att han är invandrare? Oj jag får inte tycka så bara för mina rötter inte är från Sverige från början eller?
Jag hade kulor nog att komma ensam och köpa din K5:a i somras, men du var så nojig och feg att du var tvungen att ringa en kompis som skulle hålla dig i handen varav din kompis påpekade det själv, var det bara för jag är invandrare som skulle komma och köpa hojen eller är du allmänt ynkrygg? så lek inte häftigpetter och smygrassarnas vapendragare när det kommer till sådana diskussioner. Min stolthet...hahaha sådan Drama Queen som du är hade du nog passat rätt bra i Paradise Hotel där det gäller att spela häftig i rampljuset och langa röv
Shit nu blev det personligt.
opcron
Verkar vara det från hans sida i alla fall, oavsett vem det är jag pratar med eller vad det är jag lägger fram ska han dyka upp med "stolthets" snacket. Så helt plötsligt får man inte uttala sig oavsett om personen uttryck sig illa eller liknande mot invandrare för man icke är född eller har svenska föräldrar.
Fast du är ju precis likadan?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |