R1an från Växjö som jagades av civilpolis - Hela filmen

Status
Ej öppen för fler svar.

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
För du vet ju allt om polisens arbete, och statistik är ju alltid ofelbar.

Om du inte visste det så visar ju statistiken att polisen har åt helvete för dålig förar utbildning...

Varför skriver du ens när du inte vet vad du pratar om? Vafan gå och lägg dig ist!

Kan inte alla som tycker det är ballt att dra ifrån polisen ta och skaffa RR-licens. Där kan ni leka av er.

Och du vet vilka som har RR-licens eller? :va

Last edited:

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Att polisen utsätter andra för fara skulle aldrig ske om inte en massa hjälteidioter skulle försöka (!) dem. Jag har mer tillit till en polis som genomgått utbildning för att köra som en dåre, än en självlärd jävla machofjant som tror han kan kontrollera sin motorcykel.

det där lär väldigt skitnödigt...är du förstoppad ??

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Nämen hörrni! Vad ni är arga? Nu tycker jag vi tar varandra i handen och sjunger We shall overcome.

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Nämen hörrni! Vad ni är arga? Nu tycker jag vi tar varandra i handen och sjunger We shall overcome.

Mata hästen istället för att komma här och domdera :glömdet
Låt ynglingarna bråka av sig lite så alla kan ha försoningssex till våren.

Läderträff på Svea it is!!!! :tuttar

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Du vart uppenbarligen tappad ner för en rulltrappa som barn om du måste poängtera att killen är invandrare och även med ett sådant dåligt ordval. Det tillförde inte ett skit till diskussionen utan du letar efter andra tappade barn så ni kan dunka varandras ryggar.:pangihuve

Nä han letar efter såna som du! Som måste ta åt sig o försvara sin stolthet :arsele
Du ger syre till ALLA eldar :huvet

RellaC

Ny medlem
Gick med
15 Oct 2010
Hoj
Honda CB 750
Haha, fy fan, småbarn.

Läs lite hp i undersökningsmetodik/spss eller liknande istället, så förstår du lite om statistik.

For your notice, hade jag en fin peristaltik idag.
:finger

Birkan

Enhjuling
Gick med
25 Aug 2009
Hoj
2004 KTM 625 Motard
Varför försöka dra polisen om man är så urbota kass på att köra? Och varför blir han jagad i förstaläget? Han verkar ju bara fjollglida med sin polare.. :S Är hojjen stulen kanske?

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...

Ibland vill jag bara ge dig en riktigt bamse kram!! :krama

[YOUTUBE-ID]QhnPVP23rzo[/YOUTUBE-ID]

:tummenupp

Haha, fy fan, småbarn.

Läs lite hp i undersökningsmetodik/spss eller liknande istället, så förstår du lite om statistik.

For your notice, hade jag en fin peristaltik idag.
:finger

Har du kisst på dig? Byt blöja i så fall!

Har jag påstått det?

Det lät ju lite så på dig om inte annat! :tummenupp

Last edited:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Varför försöka dra polisen om man är så urbota kass på att köra? Och varför blir han jagad i förstaläget? Han verkar ju bara fjollglida med sin polare.. :S Är hojjen stulen kanske?

Nu är det ju bara så att alla som kör hoj tror dom är kungar på det.:rolleyes:

Men jag erkänner att jag är en sopa på det.:banana

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Nä han letar efter såna som du! Som måste ta åt sig o försvara sin stolthet :arsele
Du ger syre till ALLA eldar :huvet

Och vad vill du ha sagt? att du försvarar detta beteende? så fort jag skriver till nån som skriver med ett onödigt språk ska du hoppa in och ställa dig på tvären och snacka om stolthet. Stolthet för vad?

Svara mig på det gärna ska vi se ditt tanke sätt bakom det hela.

Kan du tala om det för mig vad det är som är stolthet i mitt inlägg för jag påpekar hans onödiga ordval och fokuseringen kring att han är invandrare? Oj jag får inte tycka så bara för mina rötter inte är från Sverige från början eller?

Jag hade kulor nog att komma ensam och köpa din K5:a i somras, men du var så nojig och feg att du var tvungen att ringa en kompis som skulle hålla dig i handen varav din kompis påpekade det själv, var det bara för jag är invandrare som skulle komma och köpa hojen eller är du allmänt ynkrygg? så lek inte häftigpetter och smygrassarnas vapendragare när det kommer till sådana diskussioner. Min stolthet...hahaha sådan Drama Queen som du är hade du nog passat rätt bra i Paradise Hotel där det gäller att spela häftig i rampljuset och langa röv:tummenupp

Last edited:

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Hoj
Bergatroll
...
Så om Polisen gör det så är det vettigt (i något pseudo relativt tillstånd) men om en hojförare gör det så är det fel?

Okej, det där var riktigt kass av mig,
det var inte vad jag menade :näsblod

Det kommer upp otaliga filmer på det här forumet
varje år där det körs jävligt fort på bulten och andra fina vägar.
Det uppskattas av oss som tittar på dem,
förutom av ett par moraltanter då...

Det som gör mig lite upprörd i det här och vissa andra fall
där man har filmer eller berättelser om hur poliser följt efter,
legat tätt bakom och stressat/försökt få stopp på hojförare som
kört jävligt fort/farligt, är att det blir en massa gnäll här.
Inte fan kan man få stopp på en smitare bara genom att slå på
blåljusen och vänta? Då är hojen en mil bort på någon minut.

Sammanfattning:
När vi sporthojsförare kör fort/riskfyllt så är det okej enligt många
på forumet.
När polisen kör efter i samma hastighet/på samma sätt för att stoppa
oss är de snutsvin och idiotgrisar som är en fara för allmänheten.

Varför är det så?

Last edited:

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Och vad vill du ha sagt? att du försvarar detta beteende? så fort jag skriver till nån som skriver med ett onödigt språk ska du hoppa in och ställa dig på tvären och snacka om stolthet. Stolthet för vad?

Svara mig på det gärna ska vi se ditt tanke sätt bakom det hela.

Kan du tala om det för mig vad det är som är stolthet i mitt inlägg för jag påpekar hans onödiga ordval och fokuseringen kring att han är invandrare? Oj jag får inte tycka så bara för mina rötter inte är från Sverige från början eller?

Jag hade kulor nog att komma ensam och köpa din K5:a i somras, men du var så nojig och feg att du var tvungen att ringa en kompis som skulle hålla dig i handen varav din kompis påpekade det själv, var det bara för jag är invandrare som skulle komma och köpa hojen eller är du allmänt ynkrygg? så lek inte häftigpetter och smygrassarnas vapendragare när det kommer till sådana diskussioner. Min stolthet...hahaha sådan Drama Queen som du är hade du nog passat rätt bra i Paradise Hotel där det gäller att spela häftig i rampljuset och langa röv:tummenupp

Shit nu blev det personligt. :banana

:popcron

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Shit nu blev det personligt. :banana

:popcron

Verkar vara det från hans sida i alla fall, oavsett vem det är jag pratar med eller vad det är jag lägger fram ska han dyka upp med "stolthets" snacket. Så helt plötsligt får man inte uttala sig oavsett om personen uttryck sig illa eller liknande mot invandrare för man icke är född eller har svenska föräldrar.

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Verkar vara det från hans sida i alla fall, oavsett vem det är jag pratar med eller vad det är jag lägger fram ska han dyka upp med "stolthets" snacket. Så helt plötsligt får man inte uttala sig oavsett om personen uttryck sig illa eller liknande mot invandrare för man icke är född eller har svenska föräldrar.

Fast du är ju precis likadan? :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...