Jag tyckte helt enkelt att ditt inlägg var värdelöst.
Ja mitt första inlägg var ironiskt och inte nåt att ta på blodigt allvar.
Tillförde den nåt vettigt till disskussionen, nej knappast.
Kanske inte det bästa jag skrivit, men som sagt det var ironiskt.
Helt klart så gjorde polisen en hel del misstag.
Men dessa misstag hade väl inte gjorts om mc föraren bara stannat istället för att dra ifrån dom.
Problemet är inte att sporthojsföraren är jagad utan att polisen framför sitt fordon riktigt riskabelt. Vad hade hänt om någon svängt ut vänster i en skymd kurva när de kör 150+ på 70väg?
Det är ju de här jag menar med att man inte vet vilka konsekvenser det kan få om man drar ifrån polisen...
Mc föraren kanske klarar sig hela vägen hem, men poliserna tar extra risker och dåliga beslut i jakten och i värsta fall kör ihjäl någon.
Nää nu tycker jag vi glömmer det här och skakar tass istället
Ja mitt första inlägg var ironiskt och inte nåt att ta på blodigt allvar.
Tillförde den nåt vettigt till disskussionen, nej knappast.
Kanske inte det bästa jag skrivit, men som sagt det var ironiskt.
Helt klart så gjorde polisen en hel del misstag.
Men dessa misstag hade väl inte gjorts om mc föraren bara stannat istället för att dra ifrån dom.
Problemet är inte att sporthojsföraren är jagad utan att polisen framför sitt fordon riktigt riskabelt. Vad hade hänt om någon svängt ut vänster i en skymd kurva när de kör 150+ på 70väg?
Det är ju de här jag menar med att man inte vet vilka konsekvenser det kan få om man drar ifrån polisen...
Mc föraren kanske klarar sig hela vägen hem, men poliserna tar extra risker och dåliga beslut i jakten och i värsta fall kör ihjäl någon.
Nää nu tycker jag vi glömmer det här och skakar tass istället