Som i att dra ifrån snuten för att slippa några tusenlappar och istället kanske klippa en unge som korsar gatan?. Fast det är klart har man sådana mad skillz att man klarar det så är det kanske okej
Nä men dra åt helvete nu vakna moralkärrigarna till liv också, mitt på självaste julafton också det tamejfan helt otrolit!
Om du vill släppa dina ungar för att leka längst E4an eller stora vägen så visst det är upp till dig...
Men det räcker med att man kör precis som man brukar i lugn och ro så åker man ifrån dom utan nån stress och utan att köra ner nåt staket eller köra över några lekande ungar längst E4an...
Dom gånger jag blivit jagad så har jag tagit det lugnt och kört som vanligt till skillnad ifrån snuten som till och med kört sönder sin bil och blivit ståendes efter vägen EFTER det att dom varit milimiter från att smälla med oslyldiga...
Att dom inte avbryter är ju endast för att dom vill ha lite kul på jobbet precis som att jag kan tycka det är kul att köra ifrån dom..
För mig är det helt ok att dom jagar mig jag skiter faktiskt i det men jag kan ändå bli irriterad över sättet dom kör på när dom jagar mig att dom inte begriper att det dags att lägga ner är för mig ibland helt obegripligt...
Men vafan samhället tycks ju gilla såna snutar, då kan man ju heller inte bry sig om i fall nån unge skulle bli på körd eller inte...
Som snut borde man ju ha sådan självbehärskning så att man förstår att det dags att lägga ner och avbryta ist för att skita i allt och alla och jaga bara för skojs skull...
Jag personligen skulle säkert köra som en idiot efter hojarna och jaga dom tills dom kör omkull eller stannar. Men å andra sidan så inser jag att polis kankse inte är rätta yrket för mig heller...