Mcförarens val - utrett!
Polisen vid ratten - borde bli av med jobbet, PRONTO!!!
Antagligen en rekryt brevid, gör bara som han blev tillsagd.
Av en polis tycker jag att man kan kräva mer än av en vanlig "Svenne", han/hon är utbildad, bär vapen osv.
Att bryta mot en tydlig order som han visar att han förstått men struntar i gör honom farlig!
Brottet står inte i proportion till efterföljandet och dess konsekvenser, tycker man det är man NAZIST - Weimann, känn dig träffad!!!
Någon sa att vem som helst inte kan bli polis, fel, min lillebror har just blivit polis och han kuggade psykundersökningen 2 ggr innan dom släppte in honom. Tro mig, ni vill inte möta honom i tjänsten om han kan hitta fel på er, och han letar...
Fredrik
Jag tycker att polisen som ger ordern att avbryta gör fel, jag tycker att det är helt ok att försöka stoppa mc´n (oavsett vad konsekvenserna kan bli för den stackars Adnan) jag accepterar faktumet att detta gör mig till nazist och jag tycker du är helt dum i huvudet
Jag tycker att polisen som ger ordern att avbryta gör fel, jag tycker att det är helt ok att försöka stoppa mc´n (oavsett vad konsekvenserna kan bli för den stackars Adnan) jag accepterar faktumet att detta gör mig till nazist och jag tycker du är helt dum i huvudet
Hade du skrivit samma sak om det var din släkting och inte stackars Adnan som du skriver i din text??
Denna polis borde få sig en stoor gurka i röven så han lugnar ner sig. Han adrenalinpåslag skall inte få påverka hur han agerar i tjänst. Får sånt påslag att han drar fel i rondellen. Tippar på att denna lilla banan har varit i tjänst max 4 månader. Dom ser att han går av och väntar 30 sek med att begära ambulans.
Sen kan man ju alltid vända och vrida på saker. Vad hade hänt om Något barn hade gått ut framför mcn och blivit påkörd. Givetvis samma för polisen då. Men sen hur ska fortkörare tas då?. Menar kan ju inte släppa alla som gasar upp för då hade väll alla gjort det om det menas med frihet. Han hade ett val att stanna när polisen tutade första gången och körde upp bredvid honom och det gjorde han inte då får man helt enkelt ta konsekvenserna.
Ärligt talat, hur kan ni tycka att han kör dåligt, han kör fan IGENOM ett staket - på LÄNGDEN!! Och håller sig på hjulen! Rena rama Evel Knievel juuh!
Hade hojen stannat på en gång och om han hade hållt sig kall så skulle han av videon att döma max fått böter för nåt bristfälligt på hojen. Kanske en liten avhyvling också. De verkar ju inte ha något annat att gå på. Sen kunde han kört vidare och levt lycklig i alla sina dagar, kanske.
Den stora frågan är väl hur polisen agerar och hur han trivs där bakom ratten. Du som jag har ju sett hur arga poliser blir speciellt i polisbil då dem redan vet att de inte har en chans. Denna jakt slutade med prestige. Polisen vet att dom inte har en chans och detta triggar dem ännu mer tyvärr.
Undrar varför så många här på SH nämner förarens namn? spelar det nån roll. Man märker att det finns många bonnpojkar här på SH
Får se nu, så om en bil kommer ikapp dig och din polare när ni kör hoj och hänger sig på tutan och trycker sig förbi i samma fil och sen trycker upp dig på refugen och fortsätter tuta hejvilt som en galning så hade du altså tänkt, AHA! Måste vara polisen som vill kontrollera mitt körkort och stannat vid lämplig plats
Hur Vidar folk är rasister här på Sh vet jag inte, om det var så du menade det uppfattade det så i alla fall .
Sen var det väll kanske inte 2010 smartaste polis men vem i sanningens namn hade inte blivit lite uppjagad i den situationen. Det är ju något som inte stämmer om adrenalinet inte hade pumpat där. Och är ju rätt säker på att dem inte gjorde allt det där för tex inflytande nummerskylt utan han hade nog gjort något mer.
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|