bullysmile
Killing time? time kills you!
Denna händelse gör att jag ska steka alla grisjävlar i sommar.......det ska lukta stekt bacon i hela stan!!!
Denna händelse gör att jag ska steka alla grisjävlar i sommar.......det ska lukta stekt bacon i hela stan!!!
Att åka o ställa sig på adressen ger lika mycket som att åka o ställa sig hemma hos Nisse Nilsson o hälsa när han kommer hem från jobbet.
De kan ändå inte få dit han för nånting genom att göra det.
Anledningen att han inte lyssnade på order var ju ganska uppenbart för att han visste att hojen skulle gå sönder vilken sekund som helst.
Polisen hade inte ens varit i närheten av rondellen om inte Adnangrisen valt att försöka sticka, så jag hade skyllt på Adnan.
Ja, jag försvarar polisen för jag "nästan" är i samma yrkesgrupp, det är precis utav den anledningen
Att åka o ställa sig på adressen ger lika mycket som att åka o ställa sig hemma hos Nisse Nilsson o hälsa när han kommer hem från jobbet.
De kan ändå inte få dit han för nånting genom att göra det.
Anledningen att han inte lyssnade på order var ju ganska uppenbart för att han visste att hojen skulle gå sönder vilken sekund som helst.
Polisen hade inte ens varit i närheten av rondellen om inte Adnangrisen valt att försöka sticka, så jag hade skyllt på Adnan.
Ja, jag försvarar polisen för jag "nästan" är i samma yrkesgrupp, det är precis utav den anledningen
Nära skjuter ingen hare. Man vill så gärna komma in men får nöja sig med detta. Du är en låssasgris
Ja utopia vill nog alla ha men det kommer aldrig hända.
Och nej man behöver inte vara uppkäftig för att stå på sej. Det är stor skillnad på att argumentera för sin sak och att bara skrika att alla andra är idioter. Märker tyvärr att det börjar gå ner i åldrarna nu så pass att grabbar 10 år gamla som spelar i samma fotbollslag knivhugger varandra. Det är fan brist på respekt som jag inte kan tänka mej är någon annans fel än föräldrarna.
Och ja jag visar ödmjukhet och respekt till alla som förtjänar det. Är faktiskt en mjuk och snäll grabb men med lite tålamod för idioter som förstör samhället för oss andra. Skulle det inte vara för kriminella i samhället skulle vi nog kunna klara oss med betydligt lägre inkomsskatt.
(ja jag är lite arg för jag har nyss haft inbrott i mitt källarförråd och har fått köpa ny snowboardutrustning)
http://www.youtube.com/watch?v=[YOUTUBE-ID]WXoOYpnAE9w&feature=fvst[/YOUTUBE-ID]
Nära skjuter ingen hare. Man vill så gärna komma in men får nöja sig med detta. Du är en låssasgris
Aww, lilla sjuksyrran spelar tuff på internet.
Men att vara väktare är ju helrätt ju. Hela tiden vara knäähund åt dom som har blåljus på taket. Lyda order och luta sig tillbaka på sin två veckors utbildning.
Mvh// Stolt bliv Amb syrra
Den polisen vill man inte träffa i sommar! 170km/h på teleborgsvägen, mycket barn på den vägen! Hur ska han hinna stanna? tragiskt att se. Men han bry sig nog inte..
Fast som sagt, vi har ingenting med polisen att göra så du kan ju ta o faktakolla lite först plutten
Han har ökat sin risk, polisen ökade den ytterligare. Det ena utesluter inte det andra...
Föraren av mc gjorde fel tycker jag,vad för samhälle blir det om polisen ej får jaga brottslingar? kunde varit en förrymd våldtäcksman eller något.
Polisen skulle prejat han ordentligt första gången men då får dom ju skit för det med..
skulle vara liknande här i sverige som på länken nedanför..
http://www.youtube.com/watch?v=CMt4Oi7zV4o
Vet inte. Det synns inte om han blinkade innan han svängde ut. Men sånt kanske inte behövs i Österled?
Att köra ut i vägen 200 meter framför en motorcyklist på en 50-(?)väg kan väl inte vara principiellt fel? Att puckot sen kör som han gör kan väl inte denna bilist lastas för lika lite som alla andra bilister som rammas av grabbar som försöker impa på polarna?
Om det istället varit en 6-åring som sprungit ut i vägen från sitt hem i lägenheten i bakgrunden och ungen därefter blivit påkörd av samma motorcyklist hade det då enbart varit ungens fel?
Finns det nån anledning att tycka synd om puckot på hojen? Nä inte det minsta!
Kommer övriga hojförare som står längs vägen, och kanske även många av de som ser filmen, tänka sig för innan de wheelar nästa gång? Garanterat!
Med andra ord. Enligt Darwins filosofi så gagnade bilistens handlande sannolikt mänskligheten.
http://www.youtube.com/watch?v=[YOUTUBE-ID]WXoOYpnAE9w&feature=fvst[/YOUTUBE-ID]
Jag tycker det var fantastiskt bra gjort av polisen.
"Men hallååå herreguud, han kunde ju faktiskt dött! Övervååååld!"
Jamen ge fan i att sticka från länsman dååå!!??
I min värld funkar det liksom inte att vara skittuff ena stunden och lipa nästa stund, när man förlorat. Det daltas och gnälls så jävla mycket att det kanske är lika bra att vi lägger ned hela poliskåren? Eller iallafall ser till att ändra den från grunden.
Jag menar, de får ju ändå inte göra nånting utan att alla vänsterprototyper, svenssons och allmäna bättrevetare börjar twittra, blogga (eller vad de nu må vara) om hur förfärligt polisens beteende är.
Bort med de aggressiva och provocerande uniformerna? Ersätt dem med vita plyschdräkter med texten FÖRLÅT i rosa på ryggen? Stå vid vägkanten och bjussa på korv istället för att tillrättavisa folk?
Jag antar att jag är en väldigt dålig människa, men för min del hade de gärna fått köra över gammelrettan och fanskapet som körde den.
Om inte annat hade min försäkringspremie kanske sjunkit lite...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|