RJ
God & glad kexchoklad!
Du har möjligtvis inte någon bild?TOKER skrev:det bästa alternativet är en jumpy!!!!
dock är det fullt efter 2 hojjar men inga problema att lasta dem..
Du har möjligtvis inte någon bild?TOKER skrev:det bästa alternativet är en jumpy!!!!
dock är det fullt efter 2 hojjar men inga problema att lasta dem..
Så här ser en Jumpy ut!!RJ skrev:Du har möjligtvis inte någon bild?
SuperBastard skrev:Kan man lb-regga en sådan där? Vad är skatten? Hur mycket drar den per mil? Bild med hoj lastad?RJ skrev:Du har möjligtvis inte någon bild?[/QUO Så här ser en Jumpy ut!!
Nitrous skrev:Har någon erfarenhet av MB Sprinter med diesel motor givetvis? Gärna den större maxi modellen.
Många av dessa 96-01 modeller har ofta gått ca 20.000mil + och frågan är hur driftsäkra motorer m.m. det är.
/Nitrous
RJ skrev:Kan man lb-regga en sådan där? Vad är skatten? Hur mycket drar den per mil? Bild med hoj lastad?
Anneli skrev:Vi har en ford transit av -98 årsmodell.
Jag va inne hos en kompis som jobbar på MB han varnade för att handbromsen va klen (gick sönder ofta) varnade även för automaterna tydligen vanligt med nått elektroniskt strul med fördröjningen i at- lådan.Neutral skrev:Jag sitter i samma sits som du. Vad har du hört om för fel på Vito?
Webspy skrev:Viton är i minsta laget!
(Vito 112 CDI -01)
Kamikaze kid skrev:Var det hojar med där i eller bara däck???
Webspy skrev:Swedie är en sån fet posör att han inte ville skada sina kåpor så han la ett lakan över....
Hur långt har den gått? Är den man eller autlåda som krånglat?Webspy skrev:Viton är i minsta laget!
Här är jag o swedie påväg till spanien....
Det har varit hur mycket strul som helst med min vito. 2 växellådor, en motor, generator (på vägen till spanien) samt tusen andra fel!
(Vito 112 CDI -01)
Ja det var förra teamfordonet vi håller på att förnya oss...Steny skrev:Med tanke på team namnet borde väl ni köpa en Scania Cutter nia.
RJ skrev:Hur långt har den gått? Är den man eller autlåda som krånglat?
Neutral skrev:Jag sitter i samma sits som du. Vad har du hört om för fel på Vito? Transporter går bra att ha två hojar i.
Jag kollar på Mitsubishi L400 och Toyota Hiace också. Hört något om dem?
Har haft både Vito samt Sprinter 316cdi Maxi.Nitrous skrev:Har någon erfarenhet av MB Sprinter med diesel motor givetvis? Gärna den större maxi modellen.
Många av dessa 96-01 modeller har ofta gått ca 20.000mil + och frågan är hur driftsäkra motorer m.m. det är.
/Nitrous
Polarn har en sån i jobbet och den krånglar för det mestaTOKER skrev:det bästa alternativet är en jumpy!!!!
RJ skrev:Kan man lb-regga en sådan där? Vad är skatten? Hur mycket drar den per mil? Bild med hoj lastad?
Jag köpte en Vito 110 CDI -99 som topppackningen hade gått på efter 15000 mil. Mercedes ville ha 50lök för att fixa det.Yellow skrev:Vito -03, har hört att om, när, topp drar och ska demonteras måste motor tas ur. Trångt och varmt motorrum?? Men Vito 1 är snygga skåpbilar.
sandstream skrev:Polarn har en sån i jobbet och den krånglar för det mesta
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|