sandstream skrev:Har du inte A-kassa?
Den kommer väl inte från staten eller?
Jodå, men de löjligt låga medlemsavgifterna täcker typ 0,x procent av utgifterna.
sandstream skrev:Har du inte A-kassa?
Den kommer väl inte från staten eller?
sandstream skrev:Du kollar inte på Uppdrag Granskning så ofta va?
De brukar grilla ministrar på löpande band.
Men att någon ifrågasätter hur tex Försäkringskassan sköter sitt jobb är väl inte så viktigt![]()
Chris Ash skrev:Och där hällde du ut en tunna blod bland vithajarna......
Eller när Janne "Marx" Josefsson härjade med Moderat-politiker i deras valstugor; konstigt nog glömde han att härja med (s)-, (v)- och (mp)-politiker. Måste ha varit en slump.sandstream skrev:Du kollar inte på Uppdrag Granskning så ofta va?
De brukar grilla ministrar på löpande band.
![]()
Emmi skrev:Hur vet du att det är exakt 230kr?
Hos mig har d varit några ggr, men jag står på mig. Ena gången så stod tv:n på så d hörde den, men eftersom de inte såg den och jag öppnade bara dörren 1 dm så fick han tji. Nu har jag flyttat från det andra stället och här jag bor nu har de varit en gång. Men gubbfan kommer väl tillbaks snart igen.yonsson skrev:Tack för tipsen. Jag skiter nog i att köpa insynsskydd och säger att tv'n är lånad istället och att kompisen ska få tillbaka den om 2 veckor.
Varför ens öppna dörren? Bara att glutta i titthålet; skit i att öppna om du inte känner igen personen utanför.sportarn skrev:Hos mig har d varit några ggr, men jag står på mig. Ena gången så stod tv:n på så d hörde den, men eftersom de inte såg den och jag öppnade bara dörren 1 dm så fick han tji. Nu har jag flyttat från det andra stället och här jag bor nu har de varit en gång. Men gubbfan kommer väl tillbaks snart igen.
Va´, klart man öppnar om det är nån man inte känner, dte är ju jättespännande att se vad dom vill en....valmers skrev:Varför ens öppna dörren? Bara att glutta i titthålet; skit i att öppna om du inte känner igen personen utanför.
Självklart ska man öppna dörren det kan ju vara jehovas vittnen som man kan skrämma iväg. Aldrig fel att få en liten påhälsning av dem. Helst ska man vara nyvaken och naken då kommer de aldrig mer visa sig i närheten av din lägenhet.valmers skrev:Varför ens öppna dörren? Bara att glutta i titthålet; skit i att öppna om du inte känner igen personen utanför.
Gubben behöver ju bara gå funt lägenheten och kolla in i storarummet för att se att jag sitter där och kollar ju. Börjar han inte knacka på fönstret och skit då?valmers skrev:Varför ens öppna dörren? Bara att glutta i titthålet; skit i att öppna om du inte känner igen personen utanför.
yonsson skrev:Gubben behöver ju bara gå funt lägenheten och kolla in i storarummet för att se att jag sitter där och kollar ju. Börjar han inte knacka på fönstret och skit då?
yonsson skrev:Gubben behöver ju bara gå funt lägenheten och kolla in i storarummet för att se att jag sitter där och kollar ju. Börjar han inte knacka på fönstret och skit då?
Miss_Orchidee skrev:Va´, klart man öppnar om det är nån man inte känner, dte är ju jättespännande att se vad dom vill en....![]()
Zana skrev:Ska väl bli en allmän avgift som läggs på all medial utrustning...
Typ mobiltelefonskatt, internetskatt...
Men jag är inte så insatt, och den dagen tänker jag fan inte betala det skräpet heller...
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!