Raggning(?)

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Mingves skrev:
Mitt dilemma var inte att få tjejen intresserad, utan hur man får tag på henne när man glömde fråga vad hon heter....och om hon vill träffas igen...
Men snälla... Du vet ju var hon arbetar och det verkar inte vara jättemånga som jobbar där. Om du vill få tag på henne ringer du dit och frågar. Krångligare än så behöver det inte vara.

Sluta tjafsa och ring. Eller ring inte och sluta tjafsa ändå.

Mingves

Guest
Ravetrancer skrev:
Nej, men jag tycker att människor skall få göra som dom själva vill med sina liv. Dock så håller jag fast vid att om nån raggar på min brud så kan han se sig om efter eb tandbrygga!!!
Jag tycker det inte är fel att visa att man gillar nån trots att den har kille/tjej, men jag skulle nog tänka både en och två gånger innan jag ragga på nån annans tjej.
Dock måste man ju säga att det ju är upp till tjejen att säga att hon inte är intresserad. Klart, det är aldrig kul när nån raggar på ens tjej men man måste lita på varandra. Att klappa nån på käften för det hjälper knappast, den man i så fall skall bli arg på är ju ens respektive...

Sedan kan jag ju säga att personligen skulle det kännas lite olustigt om hon lämnade någon för mig, vad är det som säger att hon inte lämnar mig då för någon annan...

//M

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Bingo skrev:
Men snälla... Du vet ju var hon arbetar och det verkar inte vara jättemånga som jobbar där. Om du vill få tag på henne ringer du dit och frågar. Krångligare än så behöver det inte vara.

Sluta tjafsa och ring. Eller ring inte och sluta tjafsa ändå.
Eller så kan man fråga 10 125 okända personer om råd.. Bara o välja :hihi :7peta

Sulan

WCX member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Retta
Givetvis skall du spöa upp hennes kille.. Tjejer tänder på sånt.. Vill hon inte ha dig då kan du ju spöa upp henne också.. Sen skallar du en tegelvägg allt vad du kan..

Finns inga egentliga alternativ...

Tompalino

Inte längre kraschkung ;)
Gick med
25 Oct 2003
Hoj
Ingen längre...
Sulan skrev:
Givetvis skall du spöa upp hennes kille.. Tjejer tänder på sånt.. Vill hon inte ha dig då kan du ju spöa upp henne också.. Sen skallar du en tegelvägg allt vad du kan..

Finns inga egentliga alternativ...

Word! :yoparty

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Mingves skrev:
Jag tycker det inte är fel att visa att man gillar nån trots att den har kille/tjej, men jag skulle nog tänka både en och två gånger innan jag ragga på nån annans tjej.
Dock måste man ju säga att det ju är upp till tjejen att säga att hon inte är intresserad. Klart, det är aldrig kul när nån raggar på ens tjej men man måste lita på varandra. Att klappa nån på käften för det hjälper knappast, den man i så fall skall bli arg på är ju ens respektive...

Sedan kan jag ju säga att personligen skulle det kännas lite olustigt om hon lämnade någon för mig, vad är det som säger att hon inte lämnar mig då för någon annan...

//M
men som i detta falla då Mavve bett om nummer 2 ggr o inte fattat vinken riktigt så hade nån som gjort samma med min brud vart tandlös idag!!!!

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Ser att Vingmes förlåt Mingves numera delar ut råd i ett ämne han inte själv klarar av fantastiskt roligt!!!!!!! :kocko

Mavve ge fan i bruden hade hon varit sugen hade du fått numret första gången.

Spöa nu dig själv alternativt runka så kommer det att kännas bättre!

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Mavve skrev:
Hur raggar man då?

Tydligen e jag sämst i kommunen här. Får aldrig nån och kammar bara hem noll. Inte ens fläskiga Fia vill följa med hem - även när hon e dyngrak.... SÅ illa är det.

Hjälp till nu. Kan ju inte köpa fler hojar hela tiden....
Ja, vad kan det bero på?

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Blondie skrev:
Ser att Vingmes förlåt Mingves numera delar ut råd i ett ämne han inte själv klarar av fantastiskt roligt!!!!!!! :kocko

Mavve ge fan i bruden hade hon varit sugen hade du fått numret första gången.

Spöa nu dig själv alternativt runka så kommer det att kännas bättre!
Moahahaha :rofl

Mingves

Guest
Ravetrancer skrev:
men som i detta falla då Mavve bett om nummer 2 ggr o inte fattat vinken riktigt så hade nån som gjort samma med min brud vart tandlös idag!!!!
Om nu tjejen inte velat lämna ut numret är det nog dags att backa. Du har rätt Ravetrancer.

///M

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Mja, asså. Det är nog lättare att försöka vinna en fotbollsmatch där ditt lag ligger under med 10-0, men 10 sekunder kvar att spela.
Eller kanske ta kalsonggreppet på kungen med alla sina vakter runt sig, dito på Silvia.

Kort sagt, ge upp. :D

micke_gbg

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
busa
"Gå på och ragga stenhårt framför ögonen på pojkvännen. Du ser direkt resultat.
Antingen har hon inget emot uppvaktningen och du har vunnit eller så får du stryk av killen och du har förlorat.

Dagen efter skyller du allt på spriten och ber om ursäkt"

:D :tummenupp :D :D :D

schang

Enduro, motard, grus!
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
KTM 400 EXC -07, 525 EXC -06
Måste nog säga att det ser mörkt ut. Om hon inte vill ge dig numret och inte svarar på initiativ så är det bättre att se sig om efter någon annan :(. Tjejer har svårt att säga ifrån i klartext utan ger istället indirekta vinkar genom saker de gör eller säger, vilket man tydligen skall fatta... :va

Gixxran

..
Gick med
10 Jul 2004
Hoj
GSX R750 -92
Plastikoperation?
:D

Mavve skrev:
Hur raggar man då?

Tydligen e jag sämst i kommunen här. Får aldrig nån och kammar bara hem noll. Inte ens fläskiga Fia vill följa med hem - även när hon e dyngrak.... SÅ illa är det.

Hjälp till nu. Kan ju inte köpa fler hojar hela tiden....

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...