Rasistpollen

Vad tror ni?


  • Antal röstningar
    0

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
korvgubbe skrev:
Åfan.. är det så?! :va Jag som höll på leta efter det röda pillret som kunde ta mig ur "PK-konspirations-Matrix:en"...

Det hittar du inte innan du har pratat med Oraklet vettu! :fatta!
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
prulle skrev:
Nu är vi där igen.. Några idioter förstör för resten.
Möjligt, men man tänker bara på en massa prackare som går tredje året energi eller fordons och sitter med snus fulla käften och super till ultimathule och pratar om vilka patrioter dom är och att dom absolut inte är rasister. Sen en timma senare när dom är fulla så börjar dom bara prata om hur mycket dom ogillar negrer.
 

Fakkverk

Nu med mustasch!
Gick med
3 Nov 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Cagiva Freccia c12R -90
honkiie skrev:
Möjligt, men man tänker bara på en massa prackare som går tredje året energi eller fordons och sitter med snus fulla käften och super till ultimathule och pratar om vilka patrioter dom är och att dom absolut inte är rasister. Sen en timma senare när dom är fulla så börjar dom bara prata om hur mycket dom ogillar negrer.

Den där typen av målande generaliseringar gillar jag! Oavsett ämne. :D
Exempelvis när det gäller vilka som kör Yamaha R1.
 

ah17

Bannad
Gick med
21 May 2005
Ort
Sverige...än så länge.
Hoj
trampcykel
honkiie skrev:
Dåligt formulerad? På vilket sätt? Nu blir jag sårad.

Tja jag vet inte var jag skall börja.

"Hur många här är verkliga tvättäkta rasister som tror att det är genetiska fel som gör andra raser sämre än den vita.
"

Man behöver tex inte vara vit för att vara rasist.

Sedan är alternativen liksom inte riktigt synkade med frågan.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
ah17 skrev:
Tja jag vet inte var jag skall börja.

"Hur många här är verkliga tvättäkta rasister som tror att det är genetiska fel som gör andra raser sämre än den vita.
"

Man behöver tex inte vara vit för att vara rasist.

Sedan är alternativen liksom inte riktigt synkade med frågan.
Vi vita är nog i majoritet i sveriga än så länge så jag tänkte inte så långt. Sen tror jag även de dummaste här inne skulle kunna räkna ut hur jag menade. Svarsalternativen förstår jag fortfarande inte vad det är för fel på. Tog väl upp de vanligaste grejerna som rasisterna anser vara fel på "de andra"?

Edit: iofs så stavade jag våldtäkt med ck.

Fakkverk skrev:
Den där typen av målande generaliseringar gillar jag! Oavsett ämne. :D
Exempelvis när det gäller vilka som kör Yamaha R1.

Jag gillar generaliseringar, stereotyper och fördomar. Det är humor på hög nivå :tummenupp
 

ah17

Bannad
Gick med
21 May 2005
Ort
Sverige...än så länge.
Hoj
trampcykel
Här är lite positiva influenser från Islam, som jag missat:

Att kedja fast kvinnor och hålla dem som slavar är inte önskvärt, säger du. Men vad anser du om kvinnans rätt till ett eget socialt liv utanför hemmet?
- Det är tveksamt. Om kvinnan vill besöka muslimska väninnor går det bra, men om mannen säger nej, så är det nej, svarar Abd al Haqq Kielan med en tydlig skärpa i rösten.


Precis. Mer av sådant.


Men jag förstår inte Sverige och dess lagar. Det är okej att homosexuella gifter sig men det inte är tillåtet att ha fyra fruar. Jag har synnerligen svårt att förstå homoäktenskap.

Vem har inte det?
**********************************Ny story***********
Strax efter att Maria Rashidi klivit ur bilen, kommer det fram en man och frågar henne vad klockan är. Nästa sekund känner hon en fruktansvärd smärta. Han har kastat saltsyra i hennes ansikte. Ex-maken medger inför henne att han har lejt gärningsmannen. Men åklagaren anser att det inte finns tillräckliga bevis för anhållan. Strax efteråt flyttar före detta mannen till Iran. Ingen av männen har dömts för misshandeln.

Maria Rashidi har fått göra över sextio plastikoperationer och synen är numera starkt nedsatt. Hon blev uppmanad av några muslimer att genast förlåta mannen, eftersom han är far till barnen.
- Visst, jag ska förlåta honom. Men först vill jag att han ska ställas inför rätta för vad han har gjort, säger hon.


:Bugar


http://www.paraplyprojektet.se/templates/PP_Article____4969.asp

"Det allvarligaste är den stora massan som tyst ser på"

Eller vad var det nu för käckt som sades.
 

Bifogat

  • Kielan-2.jpg
    Kielan-2.jpg
    10.5 KB · Visningar: 26

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
ah17 skrev:
Här är lite positiva influenser från Islam, som jag missat:

Att kedja fast kvinnor och hålla dem som slavar är inte önskvärt, säger du. Men vad anser du om kvinnans rätt till ett eget socialt liv utanför hemmet?
- Det är tveksamt. Om kvinnan vill besöka muslimska väninnor går det bra, men om mannen säger nej, så är det nej, svarar Abd al Haqq Kielan med en tydlig skärpa i rösten.


Precis. Mer av sådant.


Men jag förstår inte Sverige och dess lagar. Det är okej att homosexuella gifter sig men det inte är tillåtet att ha fyra fruar. Jag har synnerligen svårt att förstå homoäktenskap.

Vem har inte det?
**********************************Ny story***********
Strax efter att Maria Rashidi klivit ur bilen, kommer det fram en man och frågar henne vad klockan är. Nästa sekund känner hon en fruktansvärd smärta. Han har kastat saltsyra i hennes ansikte. Ex-maken medger inför henne att han har lejt gärningsmannen. Men åklagaren anser att det inte finns tillräckliga bevis för anhållan. Strax efteråt flyttar före detta mannen till Iran. Ingen av männen har dömts för misshandeln.

Maria Rashidi har fått göra över sextio plastikoperationer och synen är numera starkt nedsatt. Hon blev uppmanad av några muslimer att genast förlåta mannen, eftersom han är far till barnen.
- Visst, jag ska förlåta honom. Men först vill jag att han ska ställas inför rätta för vad han har gjort, säger hon.


:Bugar


http://www.paraplyprojektet.se/templates/PP_Article____4969.asp

"Det allvarligaste är den stora massan som tyst ser på"

Eller vad var det nu för käckt som sades.


Jag är lätt impad av att du kan citera texter från olika platser, men det hade varit oerhört mer intressant om du för en gångs skull själv skriver vad du tycker..
 

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
Några olika
korvgubbe skrev:
Åfan.. är det så?! :va Jag som höll på leta efter det röda pillret som kunde ta mig ur "PK-konspirations-Matrix:en"...

Insuerar du något eller är du bara en extra kul kille?
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
MagnusK skrev:
Insuerar du något eller är du bara en extra kul kille?

Jag kanske bara är en extra kul kille som insinuerar något på samma sätt som du hittade något som tydligen tydde på att Ringo ansåg att "jag och Co" skulle sitta på den oemotsägliga sanningen... :va
 

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
Några olika
korvgubbe skrev:
Jag kanske bara är en extra kul kille som insinuerar något på samma sätt som du hittade något som tydligen tydde på att Ringo ansåg att "jag och Co" skulle sitta på den oemotsägliga sanningen... :va

Det var ironi och en passning med lite humor till dig kanske lite otydlig. Mer riktat till killen som skrev det då jag ibland håller med dig i andra diskussioner (vilket du plockade bort när du quote'ade mig)
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
MagnusK skrev:
Det var ironi och en passning med lite humor till dig kanske lite otydlig. Mer riktat till killen som skrev det då jag ibland håller med dig i andra diskussioner (vilket du plockade bort när du quote'ade mig)


Är du säker på att du var ironisk och inte sarkastisk?
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
MagnusK skrev:
Det var ironi och en passning med lite humor till dig kanske lite otydlig. Mer riktat till killen som skrev det då jag ibland håller med dig i andra diskussioner (vilket du plockade bort när du quote'ade mig)


Jo, jag greppade nog att det var en passning snarare än en känga... Och mitt svar var nog snarare en replik på ah17:s eviga mässande om den multikulturella konspirationen som per definition gör oss ( "mig och co" ) till indoktrinerade oupplysta PK-anhängare....
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
honkiie skrev:
Möjligt, men man tänker bara på en massa prackare som går tredje året energi eller fordons och sitter med snus fulla käften och super till ultimathule och pratar om vilka patrioter dom är och att dom absolut inte är rasister. Sen en timma senare när dom är fulla så börjar dom bara prata om hur mycket dom ogillar negrer.

Sånna kallar jag för bönder och skyller allting på oavsett vad det är. :hihi

Bör jag till lägga att jag inte är ett fan av ultima thule förutom visa av deras låtar som handlar typ om någon fest eller så. Gillar tempot och gittar soundet visa låtar har roliga texter men de är ju inte direkt va man lyssnar på varje dag innan man gr till skolan direkt. Har 20 000 låtar på datorn och 20 av dom är utvalda ultima thule låtar. 0,01% ultimathule låtar gör det än till rasist?

Nej tror inte det..
Har nog mer negger dunk då (hiphop/rap med svarta artister kallas populärt för det.)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top