korvgubbe skrev:Åfan.. är det så?! Jag som höll på leta efter det röda pillret som kunde ta mig ur "PK-konspirations-Matrix:en"...
Det hittar du inte innan du har pratat med Oraklet vettu!
korvgubbe skrev:Åfan.. är det så?! Jag som höll på leta efter det röda pillret som kunde ta mig ur "PK-konspirations-Matrix:en"...
Möjligt, men man tänker bara på en massa prackare som går tredje året energi eller fordons och sitter med snus fulla käften och super till ultimathule och pratar om vilka patrioter dom är och att dom absolut inte är rasister. Sen en timma senare när dom är fulla så börjar dom bara prata om hur mycket dom ogillar negrer.prulle skrev:Nu är vi där igen.. Några idioter förstör för resten.
honkiie skrev:Möjligt, men man tänker bara på en massa prackare som går tredje året energi eller fordons och sitter med snus fulla käften och super till ultimathule och pratar om vilka patrioter dom är och att dom absolut inte är rasister. Sen en timma senare när dom är fulla så börjar dom bara prata om hur mycket dom ogillar negrer.
honkiie skrev:Dåligt formulerad? På vilket sätt? Nu blir jag sårad.
Vi vita är nog i majoritet i sveriga än så länge så jag tänkte inte så långt. Sen tror jag även de dummaste här inne skulle kunna räkna ut hur jag menade. Svarsalternativen förstår jag fortfarande inte vad det är för fel på. Tog väl upp de vanligaste grejerna som rasisterna anser vara fel på "de andra"?ah17 skrev:Tja jag vet inte var jag skall börja.
"Hur många här är verkliga tvättäkta rasister som tror att det är genetiska fel som gör andra raser sämre än den vita.
"
Man behöver tex inte vara vit för att vara rasist.
Sedan är alternativen liksom inte riktigt synkade med frågan.
Fakkverk skrev:Den där typen av målande generaliseringar gillar jag! Oavsett ämne.
Exempelvis när det gäller vilka som kör Yamaha R1.
Hur mycket som helstMarkus skrev:Fanns det ens ett uns allvar i den här tråden ursprungligen?`
ah17 skrev:Här är lite positiva influenser från Islam, som jag missat:
Att kedja fast kvinnor och hålla dem som slavar är inte önskvärt, säger du. Men vad anser du om kvinnans rätt till ett eget socialt liv utanför hemmet?
- Det är tveksamt. Om kvinnan vill besöka muslimska väninnor går det bra, men om mannen säger nej, så är det nej, svarar Abd al Haqq Kielan med en tydlig skärpa i rösten.
Precis. Mer av sådant.
Men jag förstår inte Sverige och dess lagar. Det är okej att homosexuella gifter sig men det inte är tillåtet att ha fyra fruar. Jag har synnerligen svårt att förstå homoäktenskap.
Vem har inte det?
**********************************Ny story***********
Strax efter att Maria Rashidi klivit ur bilen, kommer det fram en man och frågar henne vad klockan är. Nästa sekund känner hon en fruktansvärd smärta. Han har kastat saltsyra i hennes ansikte. Ex-maken medger inför henne att han har lejt gärningsmannen. Men åklagaren anser att det inte finns tillräckliga bevis för anhållan. Strax efteråt flyttar före detta mannen till Iran. Ingen av männen har dömts för misshandeln.
Maria Rashidi har fått göra över sextio plastikoperationer och synen är numera starkt nedsatt. Hon blev uppmanad av några muslimer att genast förlåta mannen, eftersom han är far till barnen.
- Visst, jag ska förlåta honom. Men först vill jag att han ska ställas inför rätta för vad han har gjort, säger hon.
http://www.paraplyprojektet.se/templates/PP_Article____4969.asp
"Det allvarligaste är den stora massan som tyst ser på"
Eller vad var det nu för käckt som sades.
Zee skrev:Jag är lätt impad av att du kan citera texter från olika platser, men det hade varit oerhört mer intressant om du för en gångs skull själv skriver vad du tycker..
Zee skrev:Jag är lätt impad av att du kan citera texter från olika platser, men det hade varit oerhört mer intressant om du för en gångs skull själv skriver vad du tycker..
MagnusK skrev:Insuerar du något eller är du bara en extra kul kille?
ah17 skrev:Ser du inte att jag skrev vad jag tyckte?
korvgubbe skrev:Jag kanske bara är en extra kul kille som insinuerar något på samma sätt som du hittade något som tydligen tydde på att Ringo ansåg att "jag och Co" skulle sitta på den oemotsägliga sanningen...
MagnusK skrev:Det var ironi och en passning med lite humor till dig kanske lite otydlig. Mer riktat till killen som skrev det då jag ibland håller med dig i andra diskussioner (vilket du plockade bort när du quote'ade mig)
MagnusK skrev:Det var ironi och en passning med lite humor till dig kanske lite otydlig. Mer riktat till killen som skrev det då jag ibland håller med dig i andra diskussioner (vilket du plockade bort när du quote'ade mig)
Zee skrev:Är du säker på att du var ironisk och inte sarkastisk?
honkiie skrev:Möjligt, men man tänker bara på en massa prackare som går tredje året energi eller fordons och sitter med snus fulla käften och super till ultimathule och pratar om vilka patrioter dom är och att dom absolut inte är rasister. Sen en timma senare när dom är fulla så börjar dom bara prata om hur mycket dom ogillar negrer.
prulle skrev:0,01% ultimathule låtar gör det än till rasist?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|