Zee
MotoGP URT 3 seed: 5
prulle skrev:Har nog mer negger dunk då (hiphop/rap med svarta artister kallas populärt för det.)
Vad jag vet kallas inte hipflop och rap för neger dunk. Inte i mina kretsar iaf.
prulle skrev:Har nog mer negger dunk då (hiphop/rap med svarta artister kallas populärt för det.)
honkiie skrev:Helt klart. Gå och anmäl dig själv för hets mot folkgrupp genast!
Zee skrev:Vad jag vet kallas inte hipflop och rap för neger dunk. Inte i mina kretsar iaf.
NEEEE, du har ju redan lyssnat på dom = hets mot folkgrupp, ta ditt straff som en man nuprulle skrev:Inte enklare att ta bort låtarna?
honkiie skrev:NEEEE, du har ju redan lyssnat på dom = hets mot folkgrupp, ta ditt straff som en man nu
prulle skrev:Du har rätt. Jag kan inte leva med det.
http://www.fajaf.com/lokalt/suigui/index.html (länken fans i en kompis tjejs tjejtidning btw. )
MagnusK skrev:jösses
Ja...jösses, kan jag bara instämma. Jag diggade verkligen "självmord med hjälp av giljotin". Den får klara poäng for originalitet i alla fall.Japp nästan värd en tråd i sig..
Avd. No shit Sherlock"Halshuggning är en teknik som kan medföra hastig medvetslöshet och är snabbt genomförd."
Creepy"Däremot kan hanteringen och tyglandet för att utföra tekniken vara oroande. Data visar att elektrisk aktivitet i hjärnan varar i 13-14 sekunder följande halshuggning. Den kan vara estetiskt oroande för personal som utför eller bevittnar tekniken."
Låter jobbigt det där, men besvarar en gammal fråga jag haft. Ser, och är man medveten, efter man blivit halshuggen. Curiosity killed the cat så jag har aldrig velat ta reda på det."Antagligen kan ett mänskligt huvud se i 20 sekunder efter halshuggning. Precis efter svärdet, giljotinen, bilolyckan eller vad det var som avlägsnar ett huvud från sin kropp känner du en lätt och illamående känsla. Sen ser du stjärnor eller svarta fläckar. Ljud som låter har en högre ton. Du känner dig kall runt käken och tunga eftersom blodet lämnar ditt huvud."
Undrar vem dom frågade för att ta reda på uppgifterna i föregående quote då."Försöker du prata, är allt som kommer ut blod eftersom din röstbox och hals är borta. Sen kommer sakta krypande en känsla av mörker och is, och du dör."
....jag tror 20 sekunder känns som en ganska lång tid när man inser att kroppen liger 1-2 meter från huvudet eller tvärtom...SSB skrev:Ser, och är man medveten, efter man blivit halshuggen. .
korvgubbe skrev:....jag tror 20 sekunder känns som en ganska lång tid när man inser att kroppen liger 1-2 meter från huvudet eller tvärtom...
prulle skrev:http://www.fajaf.com/lokalt/suigui/index.html (länken fans i en kompis tjejs tjejtidning btw. )
Orca69 skrev:Ville bara påpeka att det inte går att se på procenten i pollen hur många procent som röstat vad.
Helt missvisande, antagligen mycket mer än ca 43% som röstat Nej, ingen skillnad.
Förklara är du snällOrca69 skrev:Ville bara påpeka att det inte går att se på procenten i pollen hur många procent som röstat vad.
Helt missvisande, antagligen mycket mer än ca 43% som röstat Nej, ingen skillnad.
Agamemnon skrev:Är det NÅGON som INTE håller med mig om att vi ska skicka ut packet som begår brott?
Agamemnon skrev:Är det NÅGON som INTE håller med mig om att vi ska skicka ut packet som begår brott?
Markus skrev:Förutom 346 ledamöter i Riksdagen? Nej, det tror jag inte.
Det som är att bråka om är att 56% (enligt vad de valt i pollen) anser att anledningen till invandrares kriminalitet sitter i generna och att de (återigen enligt vad de svarat på pollen och inlägg #1) säger sig vara tvättäkta rasister.Agamemnon skrev:Jisses! 214 inlägg på några timmar Är detta så mycket att bråka om? Alla vet att invandrare som helhet begår mer brott än genomsnittsbefolkningen. Med tanke på vilken bakgrund många har så är det väl inte så konstigt. Sedan finns det såklart en stor mängd exemplariskt skötsamma mönstermedborgare bland invandrargruppen. Den gruppen är det självklart ingen som har något emot (utom möjligtvis rasister och annat dumt folk).
Lösningen på problemet är väldigt enkel. Skicka ut packet som begår brott och behåll våra kära och skötsamma invandrare som enligt mitt tycke är en stor tillgång i vårt samhälle. Jag tycker precis lika illa om svenskar som begår brott, men dessa kan vi ju tyvärr inte skicka ur landet även om jag gärna sett att vi skickat ut dem också! Jag ser ingen skillnad på invandrare eller svenskar i denna fråga.
Är det NÅGON som INTE håller med mig om att vi ska skicka ut packet som begår brott?
korvgubbe skrev:Jasså? om inte politikerna beslutat det så verkar det ju underligt att någon tjänsteman på egen hand fattat beslutet som innebär att vi utvisar ungefär 30% av de som begår brott...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|