Fotrally
Olika
honkiie skrev:Det är inte en ras.
Det beror lite på hur man ser det..
Shiamuslimer kanske skulle gå in i den kategorin..
honkiie skrev:Det är inte en ras.
fart freak skrev:Enligt DN idag: "Kulturarv ligger bakom invandrarnas brottslighet"
Chrille skrev:Men det här är ju en rasist-poll dvs inte kultur - RAS.
korvgubbe skrev:Visst är det spännande! ...
Det som är så otroligt facinerande är att vi egentligen bara har två kulturer i världen.
Den svenska kulturen och Invandrarnas kultur.
Det som är så otroligt facinerande är att vi egentligen bara har två kulturer i världen.Den svenska kulturen och Invandrarnas kultur.
...
Det som är så otroligt facinerande är att vi egentligen bara har två kulturer i världen.
Den svenska kulturen och Invandrarnas kultur.
Den sistnämna kallas ibland för den "muslimska kulturen" och är den som ställer till alla problem som existerar i samhället. Hedersmord, gröna t-banelinjens förseningar, datorvirus, sur mjölk och kärvande handbromsar på bilen....
General E skrev:Läs artikeln igen! I sverige kan bara nationer ha positiva egenskaper, allt annat är rasism. Men, om japaner är relativt flitiga och laglydiga så måste det finnas andra nationaliteter som inte är det.
Markus skrev:Ingen har ju ens läst artikeln verkar det som.
korvgubbe skrev:Jodå, jag har läst den...
ah17 skrev:Med andra ord, invandrarnas överrepresentation i registrerad brottslighet kan inte förklaras med en enkel hänvisning till socioekonomiska faktorer "
Markus skrev:Har han fel, Rojas?
ah17 skrev:Lägg härtill rapporten från förra veckan som visar att chilenare är bland de grupper som är mest sysselsatta i arbeta.
Markus skrev:Har han fel, Rojas?
korvgubbe skrev:Jag har iofs sagt tidigare att kulturell bakgrund kan vara en bidragande del i olika typer av brottslighet men till skillnad från vissa klumpar jag inte ihop invandrare som en grupp och svenskar som den enda andra gruppen...
ah17 skrev:För honom handlar bara om att föra ut rätt budskap och alltmer om att bearbeta chocken över att bli så totalt förnedrad av de alltmer påträngande obehagliga fakta som tränger sig på.
General E skrev:Nu myser du va?
UrbanTiger skrev:Är lite förvirrad om hur frågan egentligen lyder men jag gissade på att dom är våltäcksmänn
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|