Långa farbron skrev:Gäller det även kvinnorna `?
Nej det är bara männen som är onda
Långa farbron skrev:Gäller det även kvinnorna `?
Markus skrev:Så vissa invandrare är mer svårintegrerade i sverige? Okej, det är det jag alltid sagt.
korvgubbe skrev:...... men till skillnad från vissa klumpar jag inte ihop invandrare som en grupp och svenskar som den enda andra gruppen...
ah17 skrev:Låt mig gissa:
Ingen av akademikerdyrkarna och anhängare av BRÅ och officiell statistik i allmänhet kommer att säga:
Ojdå jag hade fel.
QUOTE]
ah17 skrev:Du är duktig du. Är detta ett försök att insinuera att jag klumpar ihop? Ja men det verkar ju rimligt eftersom jag är sambo med en invandrare.
korvgubbe skrev:Jag anser ändå att det är värt "kultrurkrockar" att ha en human invandringspolitik... Jag vill inte stänga några gränser och stänga ut de som behöver vårt beskydd för att en liten del av dessa är idioter...
ah17 skrev:Ja och vi som inte tycker att det är "värt det" är såklart inskränkta rasister.
korvgubbe skrev:Hur du stämplar dig själv är upp till dig.
Dr.Bike skrev:... nu får vi väl SE och höra vad alla som vägrat tro på statistik och fakta tidigare har att säga om detta.
korvgubbe skrev:Jag anser ändå att det är värt "kultrurkrockar" att ha en human invandringspolitik... Jag vill inte stänga några gränser och stänga ut de som behöver vårt beskydd för att en liten del av dessa är idioter...
Dr.Bike skrev:.....
Slutsatsen var iaf att man "ärver" sitt sociokulturella (d-vla ord!) mönster i det land man kommer ifrån. Inget tydde på att dessa mönster uppstår i sverige.
...
korvgubbe skrev:....
"Vi som lyckats bryta indoktrineringen och blivit fritt tänkande individer som upptäckt den fasansfulla PK-konspirationen och varnar för de hemska multikulti-konsekvenserna"....
korvgubbe skrev:Jag vill inte stänga några gränser och stänga ut de som behöver vårt beskydd för att en liten del av dessa är idioter...
Chrille skrev:Det är nu det kommer bli intressant att se vad som händer de nästa dagarna. Förhoppningsvis kommer kunnigt folk spalta upp statistiken bättre åt oss. För det här öppnar ju många frågeställningar utöver de som utmedpackarna kastar sig över................
Chrille skrev:Eller är det fortfarande ett stort problem med alla finnar på landets fängelser?
ah17 skrev:Hur liten är denna delen och hur stor tycker du att den kan få bli?
korvgubbe skrev:Ser ingen anledning i att försöka definiera några exakta gränser...
MagnusK skrev:Hoppas på att det äntligen blir en debatt med fakta och reella förslag på lösningar för att motverka denna "snefördelning" utan personliga påhopp och häxjakt på "oliktänkande".
Markus skrev:Varför inte?
MagnusK skrev:Hoppas på att det äntligen blir en debatt med fakta och reella förslag på lösningar för att motverka denna "snefördelning" utan personliga påhopp och häxjakt på "oliktänkande".
Markus skrev:Varför inte?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |