Rasistpollen

Vad tror ni?


  • Antal röstningar
    0

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
...
Hur många här är verkliga tvättäkta rasister som tror att det är genetiska fel som gör andra raser sämre än den vita.

Och endast 47% har i nuläget svarat "Nej" på pollens fråga. Jag hoppas och ber att det är moppefuckon med svag läsfårmåga/läsförståelse som irrat sig in i tråden.

Är de ens på riktigt? 53% erkänner sig som tvättäkta rasister :confused:
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
SSB skrev:
Och endast 47% har i nuläget svarat "Nej" på pollens fråga. Jag hoppas och ber att det är moppefuckon med svag läsfårmåga/läsförståelse som irrat sig in i tråden.

Är de ens på riktigt? 53% erkänner sig som tvättäkta rasister :confused:

Nej men de är fler tvätt äkta rasister än vanliga mäniskor som bryr sig om en sån här tråd.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
ah17 skrev:
Du Markus kan du inte bjuda in T-rex?

:hej



Sitter och försöker hänga med så bra som möjligt, men måndagar är inte bra för slösurfning. Noterar dock att "vi måste sluta tala om invandrare i generella termer". Hoppsan! Vem använder svepande formuleringar i debatten? Sånt sysslar vi väl inte med?


Det kan bli en rolig rapport!
 

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
...
prulle skrev:
Nej men de är fler tvätt äkta rasister än vanliga mäniskor som bryr sig om en sån här tråd.
Men även en rasist borde ju förstå att problemen de ser inte härstammar från en genetisk defekt, såvida inte rasisterna själva har en genetiskt defekt som hindrar dem från att se orsakssammanband. :confused:

Ergo, rasister är efterblivna. :D
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
SSB skrev:
Men även en rasist borde ju förstå att problemen de ser inte härstammar från en genetisk defekt, såvida inte rasisterna själva har en genetiskt defekt som hindrar dem från att se orsakssammanband. :confused:

Ergo, rasister är efterblivna. :D

Ja men deras slöhet gör att dom inte fattar vad dom röstar på.
Tror dom som inte har röstat nej har uppfattat det som "jag tycker invadrare är tjuvar"

Och inte inte

"ja alla som inte är av den auriska rasen är tjuvar på grund av att dom inte är lika utväcklade"

Jag vet att aurer egentligen kommer från indien men kom inte på något annat. Är inte direkt in satt i olika raser, trode nämligen alla var mäniskor och att det va rasen. :va
 

Herkules

FUCK IT
Gick med
8 Oct 2004
Ort
Malmö
Hoj
Cbr600rr 04
prulle skrev:
Finns det någon som känner sig tryg i närheten av ett gäng invandrare?

.

:rofl Du kan inte mena allvar.
Så här ser jag det.

Jag kommer från Bosien är muslim och är uppvuxen i Malmö (rosengård området) Bott i Sverige 13 år...
Jag ser ganska svensk ut. Mörkblond, blåa ögon, rakad skägg oftast. Fan jag ser mer svensk ut än 70% av medlemmarna här som e svenska.
Gått ut gymnasiet, lumpen som GB, sökt till Polisskolan klarat testerna men är för ung så jag får vänta 1-2 år.
Ja som ni ser så e jag ganska vanlig, undviker bråk, har inte haft me polisen att göra alls,

MEN ändå när jag går ut på stan så ser jag blickarna från folk. Hur dom tittar på mig. Dom känner det på sig luktar tills sig en blatte/invandrare.

O varför e det så? Ju pga dom 2-3 ungdomsgängen som snor mc, rånar folk, misshandlar folk för att få respekt från sina "kompisar"

Så tror dom flesta att alla blattar e såna. Folk vet inte bättre. Det e enklast att bara peka och :mattias .

Innan nämnde jag att jag var muslim.
Så här ser jag på den saken.
Min mamma går inte me nån jävla slöja och inte ber pappa till Allah 5 ggr om dan. Inte kör jag runt me min mc som nån tickande bomb.
Varför e det så? för att dom har jobb andra sysslor som folk inte hade innan. Man har inte tid. Sverige e inte anpassad till muslimer därför anpassar sig min familj till Sverige.

Finns så många olika muslimer och jag menar inte bara shia o sunni.
Olika kulturer, traditioner mm

Bosnien var i krig för några år sen men inte fan gick vi runt och sprängde oskyldiga för det.

Vad jag ville säga med detta var att man kan inte dra alla över en kant för det finns personer som verkligen försöker att bli bra medborgare.
Nån skrev att kvinnor behandlas illa. Ja det gör dom men av en liten del muslimer i nästan bara ett land. Folk använder religionen för att slippa förklara sina handlingar. Det står inte nånstans i kuranen att man ska slå kvinnor eller att dom måste bära slöja, bara när dom ber och e i muské.

Puuh tänkte skriva några rader men blev nästan en bok :3freak
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Herkules skrev:
:......Puuh tänkte skriva några rader men blev nästan en bok :3freak

Tack för att du gjorde det. Intressant att du är en "sån där", men samtidigt nästan en löjligt "präktig" svensk, ung kille.

Kul att höra åsikter från folk mitt i skiten.
 

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Blandat
Hoj
ZX-6R -04
Herkules skrev:
:rofl
MEN ändå när jag går ut på stan så ser jag blickarna från folk. Hur dom tittar på mig. Dom känner det på sig luktar tills sig en blatte/invandrare.

O varför e det så? Ju pga dom 2-3 ungdomsgängen som snor mc, rånar folk, misshandlar folk för att få respekt från sina "kompisar"

Så här ser jag det:

Blattarna/invandrarna känner det på sig luktar till sig svennar.
Har gått på mångkulturell skola och min erfarenhet är att när det blir konflikter så sluter så gott som alltid invandrarna upp mot svennarna.
Det handlar altså inte om vem som har rätt då utan om att en svensk jiddrar med en turk.

Ett ungomsgäng bestående av bosnier rånar hellre en svenne på mobilen än en bosnier, därför känner man sig osäker ibland.

Eru me? Samma sak som du beskriver upplever svennen fast omvänt.
 
Last edited:

Herkules

FUCK IT
Gick med
8 Oct 2004
Ort
Malmö
Hoj
Cbr600rr 04
General E skrev:
Så här ser jag det:

Blattarna/invandrarna känner det på sig luktar till sig svennar.
Har gått på mångkulturell skola och min erfarenhet är att när det blir konflikter så sluter så gott som alltid invandrana upp mot svennarna.
Det handlar altså inte om vem som har rätt då utan om att en svensk jiddrar med en turk.

Ett ungomsgäng bestående av bosnier rånar hellre en svenne på mobilen än en bosnier, därför känner man sig osäker ibland.

Eru me? Samma sak som du beskriver upplever svennen fast omvänt.


Ja e me :tummenupp O de e sant som du säger.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Herkules skrev:
:rofl Du kan inte mena allvar.
Så här ser jag det.

Du missuppfatta mig grovt.
Jag sa inte att jag va rasist på något som helst sätt. Började till och medbråka med en alkis på tåget till malmö för att han hacka på en mörkhyad passagerare och kallade han terorist och tjuv.
Bör jag tillägga att han inte hade gjort ett ljud av sig och såg ut att vara betydligt sköttsammare än jag?

Jag har flera invandrade kompisar. Men dom som har hamnat utanför samhälet dvs dom gäng du pratar om, dom är jag faktiskt rädd för.

Folk tittar konstigt på mig med när jag är i malmö är det för att dom luktar sig till att jag är stockholmare?

Men för 3 veckor sen blev jag misshandlad av 5 mörkhyade personer i en kö, bara för jag fråga om det kändes lönt att tränga sig. Kan tacka vakterna för att jag kan skriva det här. Jag känner mig inte trygg ner ett gäng skräninga invandrare är i närheten är det konstigt?
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
General E skrev:
Det handlar altså inte om vem som har rätt då utan om att en svensk jiddrar med en turk.

Eru me? Samma sak som du beskriver upplever svennen fast omvänt.


Den leken leker de i Australien oxå! Nita araben:
http://www.svd.se/dynamiskt/utrikes/did_11275144.asp

....finns nog en å annan här på SH som sitter å hoppas att den här rapporten kan få fart på lite raskravller här i Sverige oxå... Fast de kommer nog aldrig erkänna det utan bara ägna tiden åt att berätta hur fel jag å andra har och hur hjärntvättade vi är av etablissemanget.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
General E skrev:
Så här ser jag det:

Blattarna/invandrarna känner det på sig luktar till sig svennar.
Har gått på mångkulturell skola och min erfarenhet är att när det blir konflikter så sluter så gott som alltid invandrarna upp mot svennarna.
Det handlar altså inte om vem som har rätt då utan om att en svensk jiddrar med en turk.

Ett ungomsgäng bestående av bosnier rånar hellre en svenne på mobilen än en bosnier, därför känner man sig osäker ibland.

Eru me? Samma sak som du beskriver upplever svennen fast omvänt.

Det var så jag mennade. :gnissla
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
korvgubbe skrev:
...
....finns nog en å annan här på SH som sitter å hoppas att den här rapporten kan få fart på lite raskravller här i Sverige oxå... ...

Det är därför det är så viktigt att rapporten tas upp till en öppen debatt. Jag hoppas verkligen att folk med tid och kunnande spaltar upp det hela lite för oss enkla själar så vi kan nysta i intressantare ändar än de som våra islamofober erbjuder.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Nursey skrev:
Men åh :rolleyes:
Ni pratar ju inte ens om raser!!!!!
Ni pratar ju om nationaliteter och religioner..inte samma sak! :(
Det utvecklades självklart till det men om du läser frågan så handlar det om äkta rasism där det är nånting genetiskt. Sen om man läser första sidan så får man klart för sig att religion och kultur inte är frågan utan det kan vi ta i en annan poll.
 

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
...
Du kan inte mena allvar. :rofl

Baserat på statistiken så vet man ju också att risken för att bli rånad av ett invandrargäng som går förbi, kontra ett svennegäng är mellan 100-400% större.

"Alla" visste ju även innan statistiken gjorde det officiellt att invandrare är överrepresenterade i brottsstatistiken, därför är ju också folk med all rätt mer oroliga för att bli utsatt för ett brott när representater för denna grupp går förbi.

Sen är det ju skillnad på grupp och grupp. Ett stim (utbytes)studenter från Stockholms Universitet/KTH som står och snackar med sina ryggsäckar skapar ju mindre oro än en grupp med moppemuschar, kepsar, säckiga kläder som hojtar "Abooo ey svennefitta va glooru pa, fattaru ja svär, ja svär!".* Ingen rocket science direkt :)

*Eller annan valfri fjortis-ghettoharrang.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
prulle skrev:
Nej men de är fler tvätt äkta rasister än vanliga mäniskor som bryr sig om en sån här tråd.
Borde locka lika många tycker jag. Alla som inte är rasister är väl troligtvis mot rasism och vill då gärna veta hur läget ser ut på sporthoj.
 

Herkules

FUCK IT
Gick med
8 Oct 2004
Ort
Malmö
Hoj
Cbr600rr 04
prulle skrev:
Du missuppfatta mig grovt.
Jag sa inte att jag va rasist på något som helst sätt.QUOTE]

Jag sa inte heller att du va rasist. Reagerade på dina 90%.
Du kan inte gå runt o känna så för de e helt fel. Ville bara påpeka att alla e inte så. Dom som slog dig utan som helst orsak :kocko det var 5st av dina 90% utgör dom 0,2% :va eru me?

Du sa att du stod i ett kö. Va fan gjorde folk runtomkring flytta på sig för att ge mer utrymme eller.
I sverige vågar dom flesta inte stå på sig som du gjorde :klappar . Hur många fler sa att dom inte ska tränga sig.

SSB skrev:
"Abooo ey svennefitta va glooru pa, fattaru ja svär, ja svär!".*

.


:hihi :hihi :hihi
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
honkiie skrev:
Borde locka lika många tycker jag. Alla som inte är rasister är väl troligtvis mot rasism och vill då gärna veta hur läget ser ut på sporthoj.

In your dreams....

Den stora massan håller käften... det är ju det riktigt sorgliga faktumet.. Oavsett om det gäller diskusisonen med "utmedpackarna" eller annars...

Martin Luther King uttryckte det allt för väl:
"Det är inte de få människornas ondska som är det största problemet utan den stora massans tystnad och likgiltighet"!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top