Det är patetiskt att se dessa reclaimare som säger - vi ska bara festa och ha kul , - och vi är emot våld och vi ska INTE bli provocerade av polisen , när det enda dom väntar på är ett felsteg från polisens sida som startskott för deras vandalisering ..........Sorgligt att det inte finns ett stooooort antal poliser som kan " ta hand om " denna protest aktion som alltid spårar ur , är demonstrationen olaglig ( vilket den säkert är ) så borde dom kliva in med stor polisstyrka och bjuda på en knog och batongvals av större modell.............Och föräldrarna till dessa snorungar borde intressera sig lite mer för vad deras palestinasjalbärande snorungar håller på med , föräldrarna ska fan bli tvingade att betala det som deras barn vandaliserat.............Dokumentera med kamera , grip ungjävel och gå hem med filmen och räkning till föräldrarna, skulle mina ungar deltaga i sånt skit så skulle det ta hus i helvete så att säga , även om dom inte vandaliserat så vill jag inte att dom beblandar sig med reclaimare ............Vill dom demostrera så visst , MEN dom ska göra det på ett normalt sätt...........Jag blir så förbannad på dom människor som vill tvinga på mig deras syn och livssätt ( som veganer och reclaimare b.l.a. ) , inte fan går jag runt och sparkar sallad och skriker -skjut en ko och bli glad - mer hamburgare åt folket.............Prygel ska dom ha , jag kan ge mig fan på att reclaimare inte gör ett vettigt skit för att bidraga och och vara en produktiv människa i samhället.............Min krona bara.