Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Du menar att det kanske blir något av honom också, till slut?Dock får man tänka på att Rossi kvalade sexa och slutade åtta förra året. I år kvalade han fyra och slutade trea. Så det går åt rätt håll..
Du menar att det kanske blir något av honom också, till slut?Dock får man tänka på att Rossi kvalade sexa och slutade åtta förra året. I år kvalade han fyra och slutade trea. Så det går åt rätt håll..
Någon mer som streamar från motogp.com? Strulade lite igår...och smådrygade sig lite idag när man skulle frukost-kika på lite intervjuer...
Strulade för mig med! Laggade hela tiden :/
Du menar att det kanske blir något av honom också, till slut?
Ja lite så, eller att han är på väg tillbaka till som form han hade 2009.
Form=90% hoj+10% psyke!
Han känns starkare än Lorre nu så jag skulle säga att psyket är klart, bara hojen kvar nu men fortsätter han såhär så är dom snart borta från spåret Lorenzo tagit in den på.
Bildkvaliteten varierade och ljudvolymen steg och sjönk kraftigt ja.Någon mer som streamar från motogp.com? Strulade lite igår...och smådrygade sig lite idag när man skulle frukost-kika på lite intervjuer...
Jag tror personligen att Rossi talar i egen sak... /QUOTE]
Rossi är en räv både på och vid sidan av banan, vad han säger ska inte alltid tas bokstavlig.
Fan va pinsamt.. Hela världen tittar på..
Fick precis ordning på uppkopplingen och kollar rejset nu, vad var det som hände, det verkar bortklippt?
Vattnet måste sannerligen ha dykt upp från ingenstans och dessutom på nolltid. Det upptäcktes ju först då säkerhetsbilen åkte runt banan, cirka tre minuter innan uppvärmningsvarvet. Då stod ju förarna redan på griden och måste rimligtvis ha kört sightingvarvet en kvart tidigare, utan att upptäcka något vatten...? Att de pommes frites feta amerikanska flaggvakterna missar en sådan sak är väl föga förvånande, men förarna...? Inte troligt.
Mmh, och dessutom preciiiiis under en gångbro...
Rejset blev delayed i 35 minuter pga att det rann vatten över banan under en gångbro. Det var en mindre arme funkisar med sopborstar ute på banan, och nån pickis med nån skum apparat på flaket med ett rör ner åt sidan, såg ut som nån gigantisk hårfön med slang. Huruvida den blåste eller sög vet jag inte däremot.
Vattnet dök upp från ingenstans eftersom att det var torrt där tidigare och inget regn ramlat ner.
Kommentatorerna (vilket delvis var Colin Edwards) för BTSport nämnde att det var vatten som ansamlats i/på gångbron som var beklädd med något typ av pressening med reklam på. Antagligen hade presseningsväven givit vika och släppt allt vatten på en gång.
Rejset blev delayed i 35 minuter pga att det rann vatten över banan under en gångbro. Det var en mindre arme funkisar med sopborstar ute på banan, och nån pickis med nån skum apparat på flaket med ett rör ner åt sidan, såg ut som nån gigantisk hårfön med slang. Huruvida den blåste eller sög vet jag inte däremot.
Vad man såg från BTSports sändning så blåste den och vad ja förstod på Collin Edwards som kommenterade detta innan man fick se bilderna så var de en jetmotor från en helikopter som dom monterat på ett pickis flak för att blåsa torrt.
Då var ju gigantisk hårfön inte helt fel.
Nej, det var det inte! PÅ EN TOYOTA
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |