Red Bull Grand Prix of the Americas - MotoGP runda 2.

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Ja lite så, eller att han är på väg tillbaka till som form han hade 2009.

Form=90% hoj+10% psyke! :D

Han känns starkare än Lorre nu så jag skulle säga att psyket är klart, bara hojen kvar nu men fortsätter han såhär så är dom snart borta från spåret Lorenzo tagit in den på. :)

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Hoj
ZX6R
Form=90% hoj+10% psyke! :D

Han känns starkare än Lorre nu så jag skulle säga att psyket är klart, bara hojen kvar nu men fortsätter han såhär så är dom snart borta från spåret Lorenzo tagit in den på. :)

Hoppas verkligen det, har följt MotoGP sen 2006 och framför allt sen 2008, vore så himla kul att få en tionde titel, han är värd det efter benskadan och två bortkastade år hos Ducati. Han har kämpat otroligt hårt och framför allt anpassat sig och hitta nya vägar för att bli snabb genom bla. att titta på Marquez.

Pillo-kun

Medlem
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
<1hk, 76hk i teorin
Suzuki FFS sååååååååå Kunglig Alicie e å även Maveric som växer å växer lovely :D, sen Ducati 14.1/14.2 förarna... att de ändå visar upp sig så mycket i rutan e helt fantastiskt. Ser jag dem i rutan så hejar jag på dem oavsett vem de dogfightas med.

Dovi å Ianonne e verkligen värda sina framgångar.

Resten meeeeh... eller? :p

årets mästerskap kan bli muuucho spännande, å om vi ska vara ärliga så e det ju tack vara MM, sicken snubbe, ångrar nu att jag inte köpte en shoei med hans design på... aja go alla :p

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Fick precis ordning på uppkopplingen och kollar rejset nu, vad var det som hände, det verkar bortklippt?

Rejset blev delayed i 35 minuter pga att det rann vatten över banan under en gångbro. Det var en mindre arme funkisar med sopborstar ute på banan, och nån pickis med nån skum apparat på flaket med ett rör ner åt sidan, såg ut som nån gigantisk hårfön med slang. Huruvida den blåste eller sög vet jag inte däremot. :hihi

Vattnet dök upp från ingenstans eftersom att det var torrt där tidigare och inget regn ramlat ner.

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
YZF-R7
Vattnet måste sannerligen ha dykt upp från ingenstans och dessutom på nolltid. Det upptäcktes ju först då säkerhetsbilen åkte runt banan, cirka tre minuter innan uppvärmningsvarvet. Då stod ju förarna redan på griden och måste rimligtvis ha kört sightingvarvet en kvart tidigare, utan att upptäcka något vatten...? Att de pommes frites feta amerikanska flaggvakterna missar en sådan sak är väl föga förvånande, men förarna...? Inte troligt.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Vattnet måste sannerligen ha dykt upp från ingenstans och dessutom på nolltid. Det upptäcktes ju först då säkerhetsbilen åkte runt banan, cirka tre minuter innan uppvärmningsvarvet. Då stod ju förarna redan på griden och måste rimligtvis ha kört sightingvarvet en kvart tidigare, utan att upptäcka något vatten...? Att de pommes frites feta amerikanska flaggvakterna missar en sådan sak är väl föga förvånande, men förarna...? Inte troligt.

Mmh, och dessutom preciiiiis under en gångbro...

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Triumph Street Triple R -13
Rejset blev delayed i 35 minuter pga att det rann vatten över banan under en gångbro. Det var en mindre arme funkisar med sopborstar ute på banan, och nån pickis med nån skum apparat på flaket med ett rör ner åt sidan, såg ut som nån gigantisk hårfön med slang. Huruvida den blåste eller sög vet jag inte däremot. :hihi

Vattnet dök upp från ingenstans eftersom att det var torrt där tidigare och inget regn ramlat ner.

Kommentatorerna (vilket delvis var Colin Edwards) för BTSport nämnde att det var vatten som ansamlats i/på gångbron som var beklädd med något typ av pressening med reklam på. Antagligen hade presseningsväven givit vika och släppt allt vatten på en gång.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Kommentatorerna (vilket delvis var Colin Edwards) för BTSport nämnde att det var vatten som ansamlats i/på gångbron som var beklädd med något typ av pressening med reklam på. Antagligen hade presseningsväven givit vika och släppt allt vatten på en gång.

Jo, det ligger nära till hands att misstänka det. Klantigt om det var det.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011

Vad man såg från BTSports sändning så blåste den och vad ja förstod på Collin Edwards som kommenterade detta innan man fick se bilderna så var de en jetmotor från en helikopter som dom monterat på ett pickis flak för att blåsa torrt. :yoparty

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Vad man såg från BTSports sändning så blåste den och vad ja förstod på Collin Edwards som kommenterade detta innan man fick se bilderna så var de en jetmotor från en helikopter som dom monterat på ett pickis flak för att blåsa torrt. :yoparty

Då var ju gigantisk hårfön inte helt fel. :hihi

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...