KGK
1200
Jag ska söka jobb på VV så får det bli lite ordning på det hela, fri fart på boggesund, och rexbovägen=)
fri fart med "håll dig koncentrerad på vad du gör" skulle kanske fungera bättre.
Last edited:
Jag ska söka jobb på VV så får det bli lite ordning på det hela, fri fart på boggesund, och rexbovägen=)
fri fart med "håll dig koncentrerad på vad du gör" skulle kanske fungera bättre.
Motormännen Östersund finner att föreslagna sänkningar av fartgränserna är oacceptabla i de flesta fall.
”Förslaget riskerar snarare att öka olyckorna, samtidigt som många förare som följer vedertagen trafikrytm riskerar att slumpvis utsättas för fortkörningsböter”, heter det i deras yttrande.
Jag tror att för lågt satta hastighetsgränser riskerar att urholka respekten för hastighetsgränserna.
Äntligen lite trevlig "röraomigrytan" av VV!
Jag hoppas verkligen att lagens väktare ser till att dessa nya bestämmelser följs nu med. Svenska folket kan verkligen inte hantera dagens hastigheter, och ser man till den yngre generationen så är ignoransen för hög hastighet påtaglig.
Jag vet ett annat bra sätt att "spara liv". Höj åldern på körkort för motorcykel till 35år samt för bil till 25år. Antalet fordon skulle minska på vägnätet, samt mognadsgraden på förarna skulle skjuta i höjden. Detta hade sparat liv och onödiga pengar!
Äntligen lite trevlig "röraomigrytan" av VV!
Jag hoppas verkligen att lagens väktare ser till att dessa nya bestämmelser följs nu med. Svenska folket kan verkligen inte hantera dagens hastigheter, och ser man till den yngre generationen så är ignoransen för hög hastighet påtaglig.
Jag vet ett annat bra sätt att "spara liv". Höj åldern på körkort för motorcykel till 35år samt för bil till 25år. Antalet fordon skulle minska på vägnätet, samt mognadsgraden på förarna skulle skjuta i höjden. Detta hade sparat liv och onödiga pengar!
Blir inte förvånad att sådana människor ens finns inom VV när en person som du skriver ett sådant inlägg.
Värsta skiten jag läst på sporthoj sen jag vart medlem. Hoppas du är ironisk...
Snälla,redogör vad som är felaktigt i mitt inlägg.
Ingen ide att ens försöka, du skulle ändå inte förstå. Du står redan på andra sidan linjen.
Du ser, du har inget att påpeka som felaktigt!
Beror på vem man frågar om vad som är rätt eller fel
Demonstration?! Istället för att sitta och klaga (vilket jag iofs också brukar göra) bör vi inte ställa till med en jävla demonstration mot detta slöseri?? Blir så jävla förbannad på dessa hastighetssänkningar... Här i Bålsta har man sänkt hastigheten på ett antal vägar från 50... till 30 ... för att sedan HÖJA ... till 40?!?! VA FAN HÅLLER MÄNNISKORNA PÅ MED?!
Snälla,redogör vad som är felaktigt i mitt inlägg.
Gäller även dig. Redogör gärna vad som är felaktigt i mitt inlägg.
Demonstration?! Istället för att sitta och klaga (vilket jag iofs också brukar göra) bör vi inte ställa till med en jävla demonstration mot detta slöseri?? Blir så jävla förbannad på dessa hastighetssänkningar... Här i Bålsta har man sänkt hastigheten på ett antal vägar från 50... till 30 ... för att sedan HÖJA ... till 40?!?! VA FAN HÅLLER MÄNNISKORNA PÅ MED?!
jo du har åkt i bålsta ett par ggr och man blir så förvirrad när man kommer till en sådan vägsträcka att man fuckar ur helt. Speciellt den utanför Sats förbi stranden.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|