HBSS
Guest
Dom hundratals miljoner som lagts ner på fartkameror kunde hellre lagts på t.ex cancerforskning. Det tror jag hade räddat fler liv.
Men om vi skippar det moraliska i det hela, kan ni inte bara göra som jag gör istället? Jag brukar kolla mindre på hastighetsskyltarna och köra efter eget huvud och på hoj kör jag nog aldrig lagligt förutom möjligtvis på 30-vägar.
Dom hundratals miljoner som lagts ner på fartkameror kunde hellre lagts på t.ex cancerforskning. Det tror jag hade räddat fler liv.
Bingo!
Alltså accepterar du ju inte ens gällande hastighetsgränser...
Hur ska du då förhålla dig till de nya, ännu lägre?
Jag vilar min väska
Protestlista någon?
Förbannade amatörjävlar... trött blir man!
Det är lågkonjunktur = satsa pengar på att bygga bättre vägar, detta sysselsätter även arbetslöst folk.
Du, lägg ner! Jag talar inte för MIN EGEN del utan för den stora massan.
Merparten av sveriges trafikanter är inte medlemmar på sporthoj och så överjävliga på att köra bil så att de kanske faktiskt påverkas av fartkameror samt sänkta hastigheter.
Sen om jag väljer att följa det eller inte hör inte hit, jag är så jävla mycket bättre än alla andra på allt så jag står utanför det svenska systemet
Vi kan inte hålla på och diskutera avarter när det gäller detta utan man måste se till majoriteten av befolkningen, något ni tydligen inte klarar av.
Och som sagt, jag trodde inte att Du Dr bike skulle komma med så dåliga argument, för du har ju annars gett intryck av att vara vettig. Inte "bonny"-vettig men ändå
EDIT/ Äh, jag vet inte ens varför jag engagerar mig då jag fullständigt skiter i vilket egentligen, men ibland så blir jag bara förvånad över andra människors dumhet och sånt gör mig lite arg.
Glöm att jag sa något
nej.
jag tänker inte klicka på vv's hemsida och protestera.
hela den här 'visa-ditt-missnöje-med-att-klicka-eller-gå-med-i-nån-facebook-grupp-men-orkar-inte-göra-någonting-i-verkligheten'-mentaliteten, är jag ganska less på. det är bara snack och definitivt ingen verkstad och svenskar är världsbäst på det. det vet myndigheterna och skrattar sig till sömns om kvällarna.
'men vi gör ju någonting iallafall' kontrar säkert någon överintelligent människa som sippar på sin kaffe latte och fipplar med frissan varannan minut. yeah right, din bekväma jävel. gå hem och knyt näven istället...
jag dumpar hellre 10 ton bajs utanför deras kontor och tar konsekvenserna utav det än nån låtsas-aktivitet som de allra flesta håller på med.
40000 sh-medlemmar, bör kunna göra någonting mer än bara surfa in på en sida...
Exakt!
Håller med, men vad? Vi har ju redan lobbyorganisationer som gör det som vi vanliga männisokr kan göra, och det är just att protestera inom ramen för demokratiska metoder.
Allat annat är anarki.
Men visst, 10 ton koskit talar sitt tydliga språk det oxå...
Lite mera krut, såsom fransmännen brukar göra således.
Själv skiver jag brev till berörda på VV.
Vad gör du?
Vilket förslag har du på vad vi kan göra som grupp?
Jag tycker vi ska bojkotta vägarna!
Ja!
0 Km/h måste enligt den matematiska formel som används, vara den säkraste hastigheten!
Exakt!
Håller med, men vad? Vi har ju redan lobbyorganisationer som gör det som vi vanliga männisokr kan göra, och det är just att protestera inom ramen för demokratiska metoder.
Allat annat är anarki.
Men visst, 10 ton koskit talar sitt tydliga språk det oxå...
Lite mera krut, såsom fransmännen brukar göra således.
Själv skiver jag brev till berörda på VV.
Vad gör du?
Vilket förslag har du på vad vi kan göra som grupp?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|