Nej, vi har nästan reat bort allt som är utgått ur sortimentet ytterst lite kvar, som vi har runt -20-30% på!@Patric L Kör ni liknande nu när ni flyttat som ni gjorde tidigare, med många artiklar på halva priset?
Tror jag har köpt allt från hjälm till hela touringstället hos er, en av få butiker som har ett storlekssortiment.
Nej, vi har nästan reat bort allt som är utgått ur sortimentet ytterst lite kvar, som vi har runt -20-30% på!
Sen har vi ett öppningserbjudande 10% på hela 2025 årssortiment, dock så får vi inte ha det på webben. Så då får man mejla oss så ordnar vi det!
Skulle i och för sig fixa en rabattkod så är det ju löst! Att jag inte tänkte på det!
Vi gör så här SPORTHOJ25 SÅ FÅR NI 15% PÅ ALLT!
Med start på Fredag 4/4-25
Det är ju exakt sånt här som gör tjejerna gravida. Automatisktkom på mig själv på slangen iförd converse, jeans och hoodie med en gravid sambo hemma![]()
Kör med Hoodie på Harleyn ibland när det är varmt ute. Det enda som stör är att snörena man kan spänna luvan med fladdrar runt som fan och snärtar fruns hjälm.Ni som kör med hoodie, är det inte ett jäklar fladder i luvan? Eller kör ni så sakta så den inte får luft?
Vi har några modeller bl. Från Alpinestars där det går att knäppa fast luvan!Ni som kör med hoodie, är det inte ett jäklar fladder i luvan? Eller kör ni så sakta så den inte får luft?
Tack, men jag är förbi hoodieåldern. Var bara nyfiken på hur det funkade.Vi har några modeller bl. Från Alpinestars där det går att knäppa fast luvan!
Kan skicka bild imorgon när jag är på plats om du vill?
Hoodie är ju så jäkla bekväma. Och när det blåser kallt om öronen när du äter våfflor med de andra pensionärerna kan du fälla upp den så slipper du frysa.Tack, men jag är förbi hoodieåldern. Var bara nyfiken på hur det funkade.
Tack, men jag är förbi hoodieåldern. Var bara nyfiken på hur det funkade.
Hoodie är skönt utomhus men på hoj är det typ det sämsta plagg du kan ha på överkroppen. Fattar inte grejen, en fladdrig huva och snören som smäller. Men trots det ska "alla" sporthojsåkare envisas med att ha en som en modeaccessoar.Hoodie är ju så jäkla bekväma. Och när det blåser kallt om öronen när du äter våfflor med de andra pensionärerna kan du fälla upp den så slipper du frysa.
Exakt så. Att det är skönt när det är varm är inget argument för mig. När jag fortfarande åkte runt och krockade och vurpade hade jag alltid hjälm, skinnställ, handskar och mc-stövlar. Var det inte varmt i Sverige redan 1976? På Mallorca 1987 var det det. SMC-indoktrinerade åkte vi med full utrustning. Asfalten smälte. Lokalbefolkningen körde 2-hjulingar i badkläder och öppen hjälm.Hoodie är skönt utomhus men på hoj är det typ det sämsta plagg du kan ha på överkroppen. Fattar inte grejen, en fladdrig huva och snören som smäller. Men trots det ska "alla" sporthojsåkare envisas med att ha en som en modeaccessoar.
Jösses vilket svammel det är på farbröderna härinne. Var våfflan god? Frös inte? Jag tyckte att jag med 51 år är gammal men tydligen inte. Jag bara vägrar ta på mig skinnställ på Harleyn. Det blir för mycket Blue Oyster Club då.
På KTMen blir det sånt där adv-ställ.
På Kawan blir det Lantmännenkeps. (Tänk om dom fanns ännu, originalen måste ju vara värdefulla numera.)
Det är för att vi är så jävla gamla härinne.Haha inte varje dag man ser ett polisskolan citat!
Gillar!
Kör med Hoodie på Harleyn ibland när det är varmt ute. Det enda som stör är att snörena man kan spänna luvan med fladdrar runt som fan och snärtar fruns hjälm.
Edit där på utrustning:
Hoodie: Richa
Mc jeans från XL Moto
Alternativt Harley Davidson skinnjacka när det är kyligare ute.
MC skor från XLmoto. Såna där som ser ut som basketskor. Sköna även att gå med då jag ibland kört hoj till jobbet och sen använt skorna hela dagen på jobbet.
Alla med inbyggda skydd.
Hoodie är ju så jäkla bekväma. Och när det blåser kallt om öronen när du äter våfflor med de andra pensionärerna kan du fälla upp den så slipper du frysa.
![]() |
BMW R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Sveriges vägar i allt bättre skick
Foto: Liza Simonsson Utv... |
![]() |
H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj
Nu börjar det närma sig för... |
![]() |
Norrtälje Custom Bike Show
Förra året firade Twin Club... |