Ser bra ut.Var köpte du dom?Länk?Skulle vilja ha till min RS.
OT fråga.Någon som vet var man kan köpa kolvringar till en RG 500?0,5mm överdimension.
art.nr 12140-21A31-050
Visst är det väl 56mm borr på RGV?
smugit omkring o glott på denna nu under hela byggperioden(utan att kommentera)
Som dern 2T-feteshist man är så blir man alldeles salig och svårt upphetsad när man ser ditt slutresultat...
Underbar.
Vore det inte för att jag precis köpt på mig en viffer, så stog det nog en 93 RGV eller 98 RS250 i garaget inom kort.
Tur det finns sånna som du så begäret kan hållas i schack lite med býggtrådar o bilder.
smugit omkring o glott på denna nu under hela byggperioden(utan att kommentera)
Som dern 2T-feteshist man är så blir man alldeles salig och svårt upphetsad när man ser ditt slutresultat...
Underbar.
Vore det inte för att jag precis köpt på mig en viffer, så stog det nog en 93 RGV eller 98 RS250 i garaget inom kort.
Tur det finns sånna som du så begäret kan hållas i schack lite med býggtrådar o bilder.
Viffer = Honda VFR, tidiga modellerna märk väl.
Näää. Riktiga rääsers har inga smeknamn.Då har du en Teezer och jag en Arser?
Edit: Eller är det Teez respektive Arse?
Näää. Riktiga rääsers har inga smeknamn.
Således en TZM och en RS.
Gillar dessa grepp, och de har dessutom en prislapp som passar min budget hyfsat.Greppen verkar riktigt sköna, och de är ställbara i 6 olika läggen för ut och in vinkel.
Gillar dessa grepp, och de har dessutom en prislapp som passar min budget hyfsat.
Tyvärr så har jag inte hängt med i utvecklingen när det gäller bromsar så jag undrar därför vad ni tror om att använda en sådan här huvudbromscylinder i kombination med oken från en -07 R6:a.
Har hittat huvudbromscylindrar som är till för radialmonterade ok, men jag kan inte förstå vad skillnaden skulle vara på den punkten..
Ursäktar på förhand om ni inte anser att frågan borde ställas i den här tråden, men det är ju ett tvåtaktsbygge som även jag håller på med.
Då är du en Teezer och jag ett Arse?
. Det blev inte den snyggaste lösningen kanske. Men funktionell iaf och det får gå före. Gasrulle som snurrar på styret är ej bra.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|