Bästa åsikterna har eritreaner. Lätt.Vissa tycker det är smått otrevligt att bo granne med sin tidigare fiende.
Åkte med en i taxin till Arlanda då S anställde den där ISIS-killen Omar Mustafa.
Ord och inga visor.
Bästa åsikterna har eritreaner. Lätt.Vissa tycker det är smått otrevligt att bo granne med sin tidigare fiende.
Ja Herregud. Giv oss styrka.
Att springa runt med järnrör och hota invandrare och kalla dem "jävla blatte" är inte heller främlingsfientligt?
Det beror på. Crazy Horse.Definierar du ett helt parti med vad några figurer i partiet gör, eller definierar du ett parti med vilken politik de försöker föra?
Definierar du ett helt parti med vad några figurer i partiet gör, eller definierar du ett parti med vilken politik de försöker föra?
Lite för många inom dagens SD har viftat högerarm i sin ungdom
Att man är invandrare behöver ju inte automatiskt betyda att man inte är rasist eller fri från fördomar.
Kan du förklara dig, vad menar du? Om man sätta asylinvandringen till en mer standard internationell nivå så är man rasist? Kan inte du bara förklara hur de tankegångarna går? Det är ju ett helt sjukt och ogrundat uttalande du gör enligt min mening.
Ingen moderat som vill förklara varför massinvandring är så här pass viktig?
Det jag citerade var ett svar från dig till Fettsnok som sa att han kände invandrare som röstade SD(vilket de flesta gör). Utav det verkar du tycka att det är relevant att skriva att det finns invandrare som är rasister. Jag tolkar det som att du tycker att de som röstar SD är rasister. SD vill begränsa massinvandringen till europeiskt sett normala nivåer, inte bygga koncentrationsläger eller vad seriösa tidsskriften Aftonbladet nu skriver.
M vill ju ha ett samhälle med stora klasskillnader och detta är det godhjärtade sättet att få det så.
Va? Nej, klart att man ska kunna diskutera invandringspolitiken.
Om man efter att man diskuterat landar i att man vill ha färre invandrare, vad tycker du då att man skall rösta på?
Det jag citerade var ett svar från dig till Fettsnok som sa att han kände invandrare som röstade SD(vilket de flesta gör). Utav det verkar du tycka att det är relevant att skriva att det finns invandrare som är rasister. Jag tolkar det som att du tycker att de som röstar SD är rasister. SD vill begränsa massinvandringen till europeiskt sett normala nivåer, inte bygga koncentrationsläger eller vad seriösa tidsskriften Aftonbladet nu skriver.
Ett parti som är kapabelt till att styra landet. Anser man att övriga frågor inte har någon betydelse, utan att färre invandrare är lösningen på alla problem, så tycker jag nog att man behöver läsa på lite. Förslagsvis från andra källor än Avpixlat.
För mig är det helt obegripligt hur man kan anse att invandringsfrågan är så viktig att man är beredd att rösta på ett rasistiskt parti, om man inte själv har rasistiska åsikter.
Ponera att jag inte vill rösta på SD men vill ha en invandring som är jämförbar med våra grannländers, vad tycker du då att jag skall rösta på, och varför?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|