åhh..
men snälla..
sitter i skrivandes stund på väg hem från Tyskland hoppas vara hemma ikväll efter ett av de närmsta racen på Oschersleben.
Mina vänner som kör Pro Superbike har nog varit på jobbet idag.. solat igår och varit på fest i lördagskväll.
Jag har senaste månaden varit hemma 2 dar.. jag klagar inte utan är grymt nöjd att jag får göra detta
men...
De som försöker få det att låta som att det är så himla lätt att hoppa in och köra IDM har ingen koll..
Kostnaden är högre än att köra PRO! antalet dagar tredubblas jämfört med PRO =kostnader
men sen är självklart serien bättre på ALLT!
Jag kör i IDM serien i år med hjälp från mina svenska sponsorer som hjälper mig i första hand för att jag kör
inhopp i
PRO Superbike.. hade inte fått ett öre till detta om jag kört i SO el liknande serie.
PRO Superbike är
sveriges bästa alternativ vidareutvecklas som förare.. tror få säger emot detta.. (vidareutvecklas betyder åka fortare)
Att hacka ner på Sveriges bästa serie efter i mina ögon något tråkiga race på knutan och den tråkiga insidenten är lite fel och oförtjänt..
På Anderstorp var det 5 pers som kunde vinna racet.. GRYMT! och jag tror vi kommer få se mer av detta!!
...............................
Jag vill dessutom säga att jag är ganska nöjd med helgen då jag i första racet låg 8a i kamp om 6e platsen..
Bauer satte nytt banrekord 1.26,44 trots att dom hade satt upp "flaps" i chikan så man inte kan gena längre. Jag körde 1.27,28 innan min fotpinne tog i och jag vurpade..
/Freddy Papunen