2560305 Kan du utveckla detta?
Javisst, på en utav RW;s körningar kommer upp som reserv och ska betala och frågar då om dom inte ska kolla hojen INNAN jag pyntar, nädå det tar vi sen sa dom, ok ut på masterpasset o in i depån, hinner väl gå 10 min så kommer Stefan fram o säger helt kallt, dej släpper jag inte ut på banan med det bakdäcket??!!!!!?? Nähä varför då säger jag? du har för lite gummi kvar på däcket, Vad menar du nu säger jag, förklarar för honom att jag tycker det greppar som det ska vid nedlägg, nä det kommer att släppa vid första kurvan säger han, jag säger då att jag kan tänka mej att köra i lugna gruppen o ta det lugnt bara jag får köra lite, inte en chans säger han, nähä, då vill jag nog ha mina pengar tillbaka säger jag, försent att jaga rätt på en reservare i det läget tyckte han (o det har han ju rätt i) säger till han att en av instruktörerna har ju slicks!!!!!?? Då blir Stefan lagom irriterad o tyckte att det hade inte med saken att göra!! INTE??? funderar på om jag skulle packa ihop o småpratar med lite andra som var där och får tag på en snubbe som kunde tänka sej att sälja ett beggat däck till mej, fint, nu skulle det bara krängas på oxo i nästan 30 gradig värme, går fram till Stefan o frågar om däcket är godkänt o det är det, saken är bara den att jag hade SÄMRE GREPP med det däcket än mitt egna innan!!!!?? Men det GODKÄNDES, konstigt nog och korden var INTE framme i däcket jag kom dit med, långt ifrån!!
därav mitt missnöje med nämda arrangör, nästa fråga kan du ta i pm så slipper folk läsa månadsgamla trådar /peter
pucko skrev:
2568269 Dåliga erfarenheter?? Är det bara för att du hade så utslitna däck så att korden stack fram och du först inte fick köra med dom?
Det är såna här korkade inlägg från muppar som inte var där som gör att man funderar hur det står till frigolitskallen på (pucko);n... tänk först, svara sen,
åker du till banan med kordslitna däck??? JAG gör det definitivt inte, KORDEN SYNTES INTE, Mikas gamla däck