Nej, jag "hejjar" inte på Stoner pga att gå mot strömmen. Kan dessvärre inte svara för alla andra. Det finns ju många andra förare att hejja på i sånt fall. Jag gillar honom och hans körstil...och att han är australiensare gör ju inte saken sämre! Jag är själv därifrån...
Rossi har ingen som helst KARISMA och engelska kan han inte heller prata för den delen.
Du verkar bara hata de personer som inte tycker som du! Jag står fast vid att folk inte vågar gå mot strömmen och bilda egna uppfattningar om olika förare, utan väljer att tycka om den som vinner mest.
Jag hatar även Ducati, men det är väl konstigt att just Stoner kör en....borde inte jag ÄLSKA Ducati då
Rossi har ingen som helst KARISMA och engelska kan han inte heller prata för den delen.
Du verkar bara hata de personer som inte tycker som du! Jag står fast vid att folk inte vågar gå mot strömmen och bilda egna uppfattningar om olika förare, utan väljer att tycka om den som vinner mest.
Jag hatar även Ducati, men det är väl konstigt att just Stoner kör en....borde inte jag ÄLSKA Ducati då
Precis vad jag sa! Ni hejjar på någon annan än Rossi enbart för att gå mot strömmen och det hatar jag! Rossi är en av få racerförare som har något kallat karisma, men det förstår vissa personer inte vad det är. Samma personer brukar även hävda att japanska motorcyklar är bättre än Italienska. Jag hatar förstås de typerna också.
Bryr mig inte om allsvensk fotboll, men tycker det är väldigt kul att ett Sthlms-lag vinner och de andra åker ut . Behöver jag nämna att jag hatar fotbollshuliganer?
Hatar de extremt dåliga presskonferenserna och faktumet att ingen verkar kunna lära sig engelska ordentligt.
Last edited: