Roadracingförare, team och motorcykelfabrikat vi älskar att hata.

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
R6
Det är han knappast! Han var ju helt knäckt ett tag för att han inte pallar trycket. För övrigt ser han töntig ut, är töntig och gnäller om töntiga saker.

Rossi är den genom tiderna största roadracingföraren, alla andra påståenden är bara fåniga.

Jag hatar alla som hejar på "underdogs" bara för att de vill vara lite annorlunda.

Jag HATAR alla som hejar på Rossi för att de inte har en egen vilja eller våga gå mot strömmen.
Varför måste man gilla Rossi? Bara för att han vinner ofta eller?
Antar att du måste vara AIKare också eftersom de leder allsvenskan just nu....:yoparty

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Jag hatar dig! just det,dig! hatar jag och allt annat också för den delen :mad:

Trevlig helg :krama

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Konstigt att tråden blivit så här lång utan att en enda har nämnt oscar. Jag vet ju att flera här inne hatar honom innerligt.

Ja det lär vara en hel drös som hatar mig. EndaargumentetförtvångssteriliseringEskilsson är nog ledaren i det gänget., men kan möjligen Hybris- "jag tror på fullt allvar att jag kan vinna 250-SM 2010 trots att jag väger en pall tradarmacka för mycket + att jag är på tok för dålig på att köra" Humlan vara en av dem? :)

Jag träffade förresten Freddy på stan idag. Han hälsade artigt och var trevlig trots att jag förklarade vem jag var. Kul när folk inte tar sig själv på för stort allvar. :tummenuppFreddy!

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nu tror jag har bestämt mig!

Jag hatar "Djävel-Björn" på NEC-Trajjan! Detta för att han är obegripligt kurvsnabb och ställer alla 1000 cc ERF-plastraketer i dålig dager, de ska ju vara effektmonster. Inte blir det bättre av att han är oförskämt trevlig prick i depån och alltid kör om schysst på banan!

Det vore lättare att leva med om Djävel-Björn knöglat sig förbi Trajjan med stor möda och sedan låg i vägen men istället kommer han glidande vid inbromsningen och "försvinner sakta" men säkert iväg ut ur apex..... skit stil - NOT! :Bugar

/AM
Hata Jävul-björnen, han har spöat oss nu så det räcker :mad:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ja det lär vara en hel drös som hatar mig. EndaargumentetförtvångssteriliseringEskilsson är nog ledaren i det gänget., men kan möjligen Hybris- "jag tror på fullt allvar att jag kan vinna 250-SM 2010 trots att jag väger en pall tradarmacka för mycket + att jag är på tok för dålig på att köra" Humlan vara en av dem? :)

Jag träffade förresten Freddy på stan idag. Han hälsade artigt och var trevlig trots att jag förklarade vem jag var. Kul när folk inte tar sig själv på för stort allvar. :tummenuppFreddy!

Hahahaha *rolf & sånt*

vasa

MR nice
Gick med
24 May 2007
Hoj
Ducati 1098R M10 BSB cup
Hatar känslan i att inte köra italienskt......

Hatar att köpa Ducati eller att underhålla Ducati:huvet

Hatar alla trevliga komentarer om ducati, då jag tycker dom är snåla gamar som inte sponsrar mig:arsele

Hatar att jag inte är ful, liten och bögig. då det verkar vara något av ett krav för att vara seriöst snabb...... nu är jag bara långsam :död

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Hoj
Ducati 1198S Corse
Jag HATAR alla som hejar på Rossi för att de inte har en egen vilja eller våga gå mot strömmen.
Varför måste man gilla Rossi? Bara för att han vinner ofta eller?
Antar att du måste vara AIKare också eftersom de leder allsvenskan just nu....:yoparty

Precis vad jag sa! Ni hejjar på någon annan än Rossi enbart för att gå mot strömmen och det hatar jag! Rossi är en av få racerförare som har något kallat karisma, men det förstår vissa personer inte vad det är. Samma personer brukar även hävda att japanska motorcyklar är bättre än Italienska:va. Jag hatar förstås de typerna också.

Bryr mig inte om allsvensk fotboll, men tycker det är väldigt kul att ett Sthlms-lag vinner och de andra åker ut :) . Behöver jag nämna att jag hatar fotbollshuliganer?

Hatar de extremt dåliga presskonferenserna och faktumet att ingen verkar kunna lära sig engelska ordentligt.

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
Hatar engelska,
Dorna är spanskt, förarna på pallen är spanjorer, publiken är spansk - presskonferenser på spanska känns naturligt!

eller egentligen

Dorna är katalanskt, förarna på pallen är katalaner, publiken är katalansk - presskonferenser på katalanska känns naturligt!

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping