Roadracingförare, team och motorcykelfabrikat vi älskar att hata.

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
R6
Nej, jag "hejjar" inte på Stoner pga att gå mot strömmen. Kan dessvärre inte svara för alla andra. Det finns ju många andra förare att hejja på i sånt fall. Jag gillar honom och hans körstil...och att han är australiensare gör ju inte saken sämre! Jag är själv därifrån...
Rossi har ingen som helst KARISMA och engelska kan han inte heller prata för den delen.
Du verkar bara hata de personer som inte tycker som du! Jag står fast vid att folk inte vågar gå mot strömmen och bilda egna uppfattningar om olika förare, utan väljer att tycka om den som vinner mest.
Jag hatar även Ducati, men det är väl konstigt att just Stoner kör en....borde inte jag ÄLSKA Ducati då :va

Precis vad jag sa! Ni hejjar på någon annan än Rossi enbart för att gå mot strömmen och det hatar jag! Rossi är en av få racerförare som har något kallat karisma, men det förstår vissa personer inte vad det är. Samma personer brukar även hävda att japanska motorcyklar är bättre än Italienska:va. Jag hatar förstås de typerna också.

Bryr mig inte om allsvensk fotboll, men tycker det är väldigt kul att ett Sthlms-lag vinner och de andra åker ut :) . Behöver jag nämna att jag hatar fotbollshuliganer?

Hatar de extremt dåliga presskonferenserna och faktumet att ingen verkar kunna lära sig engelska ordentligt.

Last edited:

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Rossi har ingen som helst KARISMA och engelska kan han inte heller prata för den delen.

Nu är jag ett Stoner- OCH Ducati-fan men att säga att Rossi saknar karisma är väl lite att ta i? Jag har ganska ljumna känslor om Rossi i övrigt men han verkar ju vara världens roligaste kille med magnetisk personlighet deluxe.

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
R6
Nu är jag ett Stoner- OCH Ducati-fan men att säga att Rossi saknar karisma är väl lite att ta i? Jag har ganska ljumna känslor om Rossi i övrigt men han verkar ju vara världens roligaste kille med magnetisk personlighet deluxe.

Ja du har kanske lite rätt...han kanske inte saknar karisma helt, men jag anser inte att han har tillräckligt mycket för att jag skall tycka om honom. Det andra du nämner om hans personlighet får du stå för :tungan

Du blandar inte ihop Rossi och John Kocinski nu?

Nope, tyvärr inte :D

Last edited:

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Ja du har kanske lite rätt...han kanske inte saknar karisma helt, men jag anser inte att han har tillräckligt mycket för att jag skall tycka om honom.
Och lite mer exakt, vad består Stoners karisma av?

Han kör hoj fort men är i övrigt skittråkig.

Dags att skapa en personlighetstråd bland alla dessa meningslösa trådar ?
Go for it! :tummenupp

Last edited:

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
R6
Och lite mer exakt, vad består Stoners karisma av?

Han kör hoj fort men är i övrigt skittråkig.

Inte för att vara den men jag gillar Stoner för hans körstil. Karisma/personlighet är bara en bonus om den finns. Kan ju tycka att pojkspolingen har en viss överlägsen attityd, men det gör honom bara mer intressant.

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Hoj
R1
Jag tål fan inte Lorenzo. Jävla spoling som inte lärt sig veta hut, en dumdryg jävel som man blir glad av att se vurpa.

Nu talar jag direkt till er YAMAHA: Sparka Lorenzo och anställ RdP!

Edit: ang karisma. Jag kommer osökt att tänka på "konstnären" i Fyra nyanser, ni vet han som vill jobba på bank för att det är högt i tak och man får ha skärm.

Last edited:

PierFrancesco

Sporthojsnörd
Gick med
29 Dec 2005
Hoj
ZXR750L, R1
Instämmer hatar också Lorenzo, särskillt när han vinner.

Hatar att de flesta förare i MotoGP nuförtiden ser ut som fjortonåriga flickpojkar som man skulle kunna spöa med båda händerna bakbundna. Fattar inte varför det är så nu, så var det inte förr.

Kunkel

Der zweitakt taliban #6
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Nu med en CBR600RR 05:a, YZF750R 93:a, RDGV350rr, RD350 -84, TZ(r)250M -91:a åså nåra moppar(TZM50, Crescent GLX, Compact).
Nej, jag "hejjar" inte på Stoner pga att gå mot strömmen. Kan dessvärre inte svara för alla andra. Det finns ju många andra förare att hejja på i sånt fall. Jag gillar honom och hans körstil...och att han är australiensare gör ju inte saken sämre! Jag är själv därifrån...
:va

Apprå på karisma och Rossi, så torde väl det vara hans mellan namn.:tummenupp eller om karisma är Stoner... så är väl två STORA framtänder alltså karisma. Å dåär väl Bert Karlsson en kille med juste karisma, eller:confused::D
Förresten kan inte inte Stoner någe italienska:arsele

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
Gillar Lorenzo mer och mer och hoppas att han sätter rossi på plats nästa år!!
Han går in i motogp med attityden att han är bäst, och bevisar det också. Sen behöver han lära sig vad taktisk körning betyder och det gör han till nästa år!!

Go Lorenzo!!:banana

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Last edited:

PierFrancesco

Sporthojsnörd
Gick med
29 Dec 2005