Roadracingförare, team och motorcykelfabrikat vi älskar att hata.

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Vill inte sparka på dem som redan ligger men årets största tistel, ni kan dela på den, till ARC och framförallt HMS som i sina desperata försök att kopiera SOs framgångsrika dubbla race helger fick till något riktigt uselt.

Kanske dags att gå en kurs hos Mike Luff :tummenupp

Kul att läsa dina initierade och sakliga inlägg. Är det nån idé att jag städar tråden fler gånger, eller ska det vara raka rör i denna tråden?

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
Jag hatar -84 :mad: :D

Jag hatar fotboll:mad:

hatar rossi för han tog på sig en itaiensk fotbolls tröjja .....trött nu
men vem tusan var det börjar namnet på M....sen a kanske

skit samma (spelaren var väl han son ordnade så Zidan vart utvisad)

MC Doktorn

Guest
Kul att läsa dina initierade och sakliga inlägg. Är det nån idé att jag städar tråden fler gånger, eller ska det vara raka rör i denna tråden?

Ribban är redan satt med lyteskomik, personangrepp och saknas bara lite sexism så har vi brutit mot varenda regel i detta forum.
Eller hur FireSalle +?

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Ja det är fan en riktigt bra kanal. Så jäkla kul att följa de klassiska racen. Senast ikväll visade de F1 säsongen 1990:)

Motors TV är också bra, om än långt ifrån lika bra som Viasat Motor. Motors TV sänder klassiska WSBK race med Slight, Chili mfl:yoparty

Har bara mellanpaket med tillval Motor så jag får inte in den vilket jag tycker jag borde som kompensation för viasat fotboll och hockey...

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Ribban är redan satt med lyteskomik, personangrepp och saknas bara lite sexism så har vi brutit mot varenda regel i detta forum.
Eller hur FireSalle +?
Lägg av va! Du läste in saker som jag varken skrev eller ens tyckte, det problemet ligger helt hos dig själv!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jaha, sexism efterlystes.

Katja Poensgen blev utlämnad från VM-nivå för att hon pippat mer än halva depån. Har jag hört. Först fick hon VM-styrningar tack vare det, sen åkte hon ut på grund av samma sak. Kvinnor ska nog inte finnas i motorsport annat än som paraplytjejer.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
hatar rossi för han tog på sig en itaiensk fotbolls tröjja .....trött nu
men vem tusan var det börjar namnet på M....sen a kanske

skit samma (spelaren var väl han son ordnade så Zidan vart utvisad)
Jag gillade varkligen Zidane och höll på Frankrike men det var ju faktiskt han själv som fick honom utvisad när han gick på Materazzis trash talk.

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
R6
Alla som avgudar Rossi:arsele , ni är för tråkiga och jag kan tänka mig att ni är helyllesvenssons allihopa, aldrig hållit på med självständiga idrotter, duschar helst i grupp, har gärna likadan bil som grannen men gärna en nyare årsmodell för att var lite crasy och utmärka sig, vänder kappan efter vinden etc :sissy:sissy

Stoner is the king!:2cool

Nu höjde jag nog pulsen på 90% av sporthoj, va?:rolleyes:

Håller med till 100% STONER is da man!!!! :yoparty

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Ska denna tråden ha en chans att överleva får ni skärpa till er. Kan ni nån enda gång fundera en extra gång innan ni publicerar inlägg? Detta är inte enbart riktat till s&s3m, ni andra behöver inte nödvändigtvis trissa honom mer än han själv gör?

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Ska denna tråden ha en chans att överleva får ni skärpa till er. Kan ni nån enda gång fundera en extra gång innan ni publicerar inlägg? Detta är inte enbart riktat till s&s3m, ni andra behöver inte nödvändigtvis trissa honom mer än han själv gör?

Hater når Humlan har rett:rolleyes:

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Är det nån idé att jag städar tråden fler gånger, eller ska det vara raka rör i denna tråden?
Vad betyder ”raka rör”?

Vore bra att veta för att i framtiden undvika att få sina inlägg raderade - det är lite förvirrande när en moderator raderar en annan moderators inlägg i en tråd som den senare moderatorn själv har startat.

Du kanske glömde att du själv kallade Pedrosa för ”en dvärg”?

Han är sannerligen ingen kul typ, men varför göra sig lustig över någons utseende? Och du är...läkare, eller?

Last edited:

MC Doktorn

Guest

Han är sannerligen ingen kul typ, men varför göra sig lustig över någons utseende? Och du är...läkare, eller?

Du läser dåligt !

Nej det var Capirex efter hans brutala kapning av Harada Argentina 1998. Tyckte det är en av VM historiens mest ovärdiga mästare, en så handling förtjänar ett ovärdigt epitet.

På vilket sätt skulle yrket avgöra vilka åsikter man bör ha ?
Sitter du i någon etisk granskningsnämnd med patent på sanningen ?

Jucati

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
Ducati o Jucati
Nu tror jag har bestämt mig!

Jag hatar "Djävel-Björn" på NEC-Trajjan! Detta för att han är obegripligt kurvsnabb och ställer alla 1000 cc ERF-plastraketer i dålig dager, de ska ju vara effektmonster. Inte blir det bättre av att han är oförskämt trevlig prick i depån och alltid kör om schysst på banan!

Det vore lättare att leva med om Djävel-Björn knöglat sig förbi Trajjan med stor möda och sedan låg i vägen men istället kommer han glidande vid inbromsningen och "försvinner sakta" men säkert iväg ut ur apex..... skit stil - NOT! :Bugar

/AM

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Hoj
Ducati 1198S Corse
Håller med till 100% STONER is da man!!!! :yoparty

Det är han knappast! Han var ju helt knäckt ett tag för att han inte pallar trycket. För övrigt ser han töntig ut, är töntig och gnäller om töntiga saker.

Rossi är den genom tiderna största roadracingföraren, alla andra påståenden är bara fåniga.

Jag hatar alla som hejar på "underdogs" bara för att de vill vara lite annorlunda.

Jucati

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
Ducati o Jucati
"Capirex efter hans brutala kapning av Harada Argentina 1998"

Som en Journalist noterade "Capirex hade historien kortaste gratullationskö till VM titeln, inte ens hans eget team var fram och gratulerade...."

//A

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Vad betyder ”raka rör”?

Vore bra att veta för att i framtiden undvika att få sina inlägg raderade - det är lite förvirrande när en moderator raderar en annan moderators inlägg i en tråd som den senare moderatorn själv har startat.

Är det så att moderator-Mattias kan göra vilka inlägg som helst för att han startade tråden? Isåfall är det en helt annan match, då har jag också några intressanta trådar att starta.....

Frågan var om det ska vara tillåtet att göra vilka onödiga påhopp som helst i denna tråden? Raka rör alltså.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning