GSXR1100R
The older i get the faster i was
HahahahahaHata tjocka, tunnhåriga 1000-kubiksförare från Sthlm med hävdelsebehov.
HahahahahaHata tjocka, tunnhåriga 1000-kubiksförare från Sthlm med hävdelsebehov.
Manuel Poggiali var sjukt bra 2001-2003, resten av historien är en gåta. La slutligen av förra året. Hata gåtor.
Hata Pedrosa som skrattar och babblar i spansk TV men bara är nollställd och entonig i internationell TV. Det är säkert ett medvetet drag för att reta vissa personer på SH. (Säkert planlagt av Puig)
Hmm, inga påhopp var det väl? Kan generallisera till "Hata förare från Sthlm" så ser det bättre ut.Hata tjocka, tunnhåriga 1000-kubiksförare från Sthlm med hävdelsebehov.
Men jag är lovligt byte vet du väl? Det är bara när jag skriver en antydan till kritik mot någon annan SH medlem som det räknas som ett regelrätt personangrepp och Humlan går igång.Hmm, inga påhopp var det väl? Kan generallisera till "Hata förare från Sthlm" så ser det bättre ut.
Var det den du körde över din egen fot med?-Honda, jag späker mig själv varje morgon för att jag haft sådana. Fascistorganisation!
Japp så är detMen jag är lovligt byte vet du väl? Det är bara när jag skriver en antydan till kritik mot någon annan SH medlem som det räknas som ett regelrätt personangrepp och Humlan går igång.
yiu-han, IO, Nyteknik, GSXR1100Rrzzzzz och Gustav tyckte ju att det var kul och det kan vi väl unna dem. Speciellt Gustav som får komma ut 1-2 gånger per år med sin gamla rishög och som med lite tur tar sig 2-3 varv innan skiten går sönder. Klart grabben är lite bitter när han inte själv har råd att vara med och leka...
Vill inte sparka på dem som redan ligger men årets största tistel, ni kan dela på den, till ARC och framförallt HMS som i sina desperata försök att kopiera SOs framgångsrika dubbla race helger fick till något riktigt uselt.
Kanske dags att gå en kurs hos Mike Luff
Var det den du körde över din egen fot med?
Inte direkt förvånande att du inbillar dig detFast SM:et gick jättebra, det var bara supportklasserna utom SM som inte fick optimala förhållanden.
Fast det vet inte du, du satt ju hemma och surade i kammarenInte direkt förvånande att du inbillar dig det
Ingen aning, jag skrattar bara varje gång jag tänker på detVar det inte en Yamaha?
Japp, jag var helt ensam om att avstå ert kanonarrangemangFast det vet inte du, du satt ju hemma och surade i kammaren
Ingen aning, jag skrattar bara varje gång jag tänker på det
Japp, jag var helt ensam om att avstå ert kanonarrangemang
Tänk att du fortfarande inte har greppat att SBK Challenge inte är en SM-klass
Jag är stolt över min rishög. :korkadMen jag är lovligt byte vet du väl? Det är bara när jag skriver en antydan till kritik mot någon annan SH medlem som det räknas som ett regelrätt personangrepp och Humlan går igång.
yiu-han, IO, Nyteknik, GSXR1100Rrzzzzz och Gustav tyckte ju att det var kul och det kan vi väl unna dem. Speciellt Gustav som får komma ut 1-2 gånger per år med sin gamla rishög och som med lite tur tar sig 2-3 varv innan skiten går sönder. Klart grabben är lite bitter när han inte själv har råd att vara med och leka...
Nu var det förvisso inte 1983 jag fick upp i minnet utan 84 och då var det Lawson som blev avtryckt och inte Roberts (borde fått upp en liljeholmens pga året).
Jag hatar Stiggy Motorsport pga av de vansinnigt fula färgvalen och färgkombinationera. En skam för Sverige helt enkelt.
Jag hatar Toni Elias för att han inte "raaijds laijk the dävill" i varje race.
Jag hatar Honda och alla Honda-team för att de på något sätt är så extremt tråkiga. De är jävligt bra, men helt själslösa, lite som den tyska lagmaskinen i fotboll. Tacka vet jag Italien med deras motorcyklar och fotbollslag..
(Ex: CBR1000RR 2003-2004 är en sjukt bra hoj, men såååå tråkig att köra om man jämför den med vilken annan tillverkares literhoj som helst..)
Men jag är lovligt byte vet du väl? Det är bara när jag skriver en antydan till kritik mot någon annan SH medlem som det räknas som ett regelrätt personangrepp och Humlan går igång.
Var det den du körde över din egen fot med?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|