Roadracingförare, team och motorcykelfabrikat vi älskar att hata.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Carl Fogarty -- Det var väl en sällsynt otrevlig trattskalle. Körde fuskhoj och var stöddig. Hans misslyckande som teamchef är ett glädjeämne. King Frog ett passande namn. Usch.
Äntligen! Den fule jävla idioten, som givetvis körde Ducati så att han hade 5000 kubikcentimeter större motor.

"I would've kicked Doohan's arse". :arsele

Johan!

Ny medlem
Gick med
5 Feb 2009
Hoj
Nada
När han körde rc45 var han ju inte lika kaxig.

Troy Croser vann titlen det året Fogarty körde hondan. Croser vågade prova på att köra 500 1 år hos Yamaha. Som han gjorde det(vilken moppefrilla han fick när de andra blåste förbi).

Någon nämde Gobert vilken kille.

Första gången han körde 500 suzukin kraschade han och bröt nyckelbenet. Läkarna opererade in in platta i axlen.

Andra gången han körde 500 krasch och plattan bröts av.

Att han en gång körde brallorna av superbike förarna i regnet på philip island med en bimota. Vilken talang.

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Jag ÄLSKAR viasat motor som just nu visar Gp500 från PI 2001 med haga, biaggi, rossi, barros och jaques...

Rossis framdäck touchade just barros bakdäck i 300+ :crash

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Det var faktist inte Freddie som tryckte av Kenny...
Roberts:
”He came up the beside me as we entered the corner. It looked to me like he couldn't slow down enough, so I changed my line to avoid hitting him and we both went off the track. I was on the outside and went about three feet off the track. He was inside me and only went about a foot off so he got out of the corner first and took the lead. He didn't hit me, but if I hand't taken avoiding action, he would have taken us both down.”

Spencer:
”Losing on the last lap is part of racing.”

Bifogat

• RobertsSpencer-Imola1.jpg
    RobertsSpencer-Imola1.jpg
    54.7 KB · Visningar: 354
Last edited:

SKOMAKARN

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2006
Hoj
KTM 950sm -06, Honda cbr 600 -85
Äntligen! Den fule jävla idioten, som givetvis körde Ducati så att han hade 5000 kubikcentimeter större motor.

"I would've kicked Doohan's arse". :arsele

Bra att du påminde mej. Jag hatar Doohan. Extremt tråkig gubbe.:mad:

Roberts:
”He came up the beside me as we entered the corner. It looked to me like he couldn't slow down enough, so I changed my line to avoid hitting him and we both went off the track. I was on the outside and went about three feet off the track. He was inside me and only went about a foot off so he got out of the corner first and took the lead. He didn't hit me, but if I hand't taken avoiding action, he would have taken us both down.”

Spencer:
”Losing on the last lap is part of racing.”

Jag hatar blockpassing i roadracing. Den som inte håller med ska jag blockpassa nästa race.:mad:

Javisst ja, jag räjsar ju inte :brinnerup

:D

Last edited:

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Hoj
yz 144,piaggio 125....
jag har konstigt hat,hatar när rossi inte vinner,men när han vinner så sabbar han all spänning,typisk landet lagom:tummenupp

pedrosa är en sur dvärg och sete gubben_är som alltid varit i skuggan av alla och verkar skyller sina icke framgångar på det,man får väl ändå den plats man förtjänar.

alla som gnällde på stensmo och hans värdighet att köra vm,skit i hur det gick,han vågade,försökte och ser bortom sveriges gränser.

lorenzo som vill ha samma lön som rossi när han inte har samma meritlista.

fanklubben till swantz som mest vurpade och blev ihågkommen som killen som mötte gud eller gubben i lådan,när lundh gör så är han klant,i usa hade han varit president.

ducatis bling bling produktionshojar som ändå får byggas om för 200 tusen,borde inte mer ingå för pengarna?

yamaha för att deras motorer på tusen inte håller och för att den nya rettan var en sådan besvikelse,framstod som överlägsen,blev precis tvärt om.men ball.

kawasaki för deras fula bakcuts.

att honda får byta halva motorn,+ dock för att de tar det på godwill.

att suzuki satt de justerbara fotpinnsplattorna upp och ner på 09:an.

att folk käbblar och tjafsar mot den "tunnhåriga stockholmaren" och att han alltid lyckas skapa en situation som ger de sin "morot".

Nu skulle vi hata så jag får väl ironinskt hata Nyteknik för att han har intressanta trådämnen,styr i argumentationen och håller sig till fakta.keep it up...

tack humlan och swedie för att ni försöker få bort dagis och höja nivån på raceforumet:)

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Det var en gång en bitter snubbe ifrån Skåne
Han gick på som värsta pampen men var en fåne
Sandfållor krattade han varje dag på året....

Rim är verkligen för kärringar...

Och du gör det så bra :yoparty

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Jag ÄLSKAR viasat motor som just nu visar Gp500 från PI 2001 med haga, biaggi, rossi, barros och jaques...

Rossis framdäck touchade just barros bakdäck i 300+ :crash

Ja det är fan en riktigt bra kanal. Så jäkla kul att följa de klassiska racen. Senast ikväll visade de F1 säsongen 1990:)

Motors TV är också bra, om än långt ifrån lika bra som Viasat Motor. Motors TV sänder klassiska WSBK race med Slight, Chili mfl:yoparty

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
hata "Numb nut" Rea med sina okontrollerade bromsningar
superbikens svar på Hector Barbera. Rea kommer säkert att avgöra VM genom att köra på någon i kommande racen.
:arsele

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Vill inte sparka på dem som redan ligger men årets största tistel, ni kan dela på den, till ARC och framförallt HMS som i sina desperata försök att kopiera SOs framgångsrika dubbla race helger fick till något riktigt uselt.

Kanske dags att gå en kurs hos Mike Luff :tummenupp

SO:s framgångsrika koncept? Nu tror jag herrn får ta och läsa sin historia igen! :blah

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning