Roadracingförare, team och motorcykelfabrikat vi älskar att hata.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Vad var det för sopa som knarkade och snodde handväskor av gamla tanter så sent som för något år sedan?
Tror han kom från Australien.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Vad var det för sopa som knarkade och snodde handväskor av gamla tanter så sent som för något år sedan?
Tror han kom från Australien.

Anthony Gobert!!!!!
Pinkade i Neil MacEnzies hjälm tror jag det var!

According to reports in the Courier Mail, the 33-year-old Gobert was charged with two counts of stealing after taking two $20 bills from the hand of the 70-year-old man at a Coles supermarket in Surfers Paradise on Tuesday, May 13, 2008. The following day, he allegedly snatched a woman's purse on the streets of Surfers, according to the newspaper report.

Last edited:

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Internationellt:
Jag hatar alla hojtillverkare som inte försöker sig på att race:a i någon internationell toppklass av intresse: Moto Guzzi, Harley Davidsson/MV Augusta/Buell, Triumph. Se till att bygg något för reglemetena istället (hellre försöka som Kawasaki då, vem vill se Yamaha-cup?)

Jag hatar Bridgestone och Michelin för enhetsdäcksreglementet i MotoGP.

Jag hatar Dorna och Flammini Bros för att inte skriva reglemente så att det blir som jag vill ha det. Hur kunde de förbjuda de gamla snabba hojarna? (Ja, R6:eek:rna och V8:eek:rna då så klart.) Vidare för att de inte ordnar billiga paketresor för stackars svenskar som inte får någon internationell tävling på hemmaplan, samt att de inte skänker tv-rättigheterna till en gratiskanal i mitt hem.

Jag hatar alla team som promotar massa varumärken icke relevanta för Sverige, som sedan Stortorgsposörerna dekaltrimmar sina hojar med.

Jag hatar tobaksbolagen som inte kunde ombildat sina verksamheter i tid. Så kunde vi haft kvar klassiska teamfärger som t.ex. Rothmans, Lucky Strike, Marlboro, Chesterfield - OCH sluppit tobaken.

Nationellt:
Jag hatar den svenska publiken (?) som inte dyker upp på tävlingarna, så att svenska RR-eliten måste samköra sina tävlingar med supportklasser som t.ex. Porsches och Volvo/BMW-cup.

Jag hatar folk som bosätter sig bredvid motorbanor och sen gapar om miljön och ljudkulisser, som tvingar fram inskränkningar på svenska banor. Inte minst banan med stort B, som borde K-märkas. Den utanför Gislaved alltså. Ogillar även de som klagar kring tilltänkta banor.

Jag hatar alla snabba rookies som inte klassar upp sig, och alla långsamma A-förare som inte flyttar på sig. Inte för att det stör så mycket på tävlingarna, men diskussionerna på forumet jag läser är så störiga.

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Anthony Gobert!!!!!
Pinkade i Neil MacEnzies hjälm tror jag det var!

According to reports in the Courier Mail, the 33-year-old Gobert was charged with two counts of stealing after taking two $20 bills from the hand of the 70-year-old man at a Coles supermarket in Surfers Paradise on Tuesday, May 13, 2008. The following day, he allegedly snatched a woman's purse on the streets of Surfers, according to the newspaper report.

Det var i Neil Hodgsons hjälm han kissade. Det kan Neil iofs ha, för han harvar runt i AMA.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Det var i Neil Hodgsons hjälm han kissade. Det kan Neil iofs ha, för han harvar runt i AMA.
Han fick kicken från Honda USA. Det enda bra Honda har gjort, iofs var det för att de lade ner hela satsningen och kickade alla så han är inte så speciell som han tror.

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
:mad:Jag hatar alla små lättviktiga MotoGP-förare som med sina flickaktiga kroppar styr runt sina 200+ hk-hojar som det vore trampcyklar.:mad:

Jag hatar alla WSBK-förare som får köra det värsta som tillverkas av produktionshojar och som kör nästan lika fort som MotoGP-förarna. :huvet

Jag hatar alla som får vara med bakom kulisserna på ett MotoGP-race, allra värst är dom där jävla Öhlinsteknikerna från Sverige. Jantelagen bara sprutar ifrån mig på dom förbannade typerna som fjantar runt med insexnycklar och fjädrar i högsta hugg.

Jag hatar att som skitungarna får alla sina MC-grejor gratis, snygga brudar på griden, får leka kungar runt om i världen och träffa andra framgångsrika människor. Jag hatar att dom får köra hoj i varma länder när en annan måste skotta fram biljäveln under 2 meter snö. :huvet

Jag hatar Filip Backlund och company i ProSuperbike som kan plocka ut nya hojar varje vår för att ranta runt på Sveriges alla banor och lalla runt. Det är förjävligt att man får hålla på som dom och kanske tillochmed åka tävlingar i Europa.

Jag hatar alla i NRS roadracingförening som kör på under minuten på Mittsverigebanan eftersom jag inte kan. Jag hatar att dom har nyare hojar, äldre hojar eller långsammare hojar än vad jag har och ändå är snabbare. Jag hatar när dom kör om mig på utsidan.

Jag hatar tamejfan alltihopa, det är skit att jag är så jävla långsam, gammal, tung och sist hela jävla tiden. Det är skit alltihop.

Nu går jag och lägger mig. blä :glömdet

Last edited:

Jucati

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
Ducati o Jucati
Men Randy Mamola, bakhjulsåkaren på Cagiva måste få plus poäng, ännu en legend fast han aldrig blev världsmästare.

Var det inte han som fördröjde starten i 500 när han plötsligt gick och pissade mitt framför läktarna....?

/AM

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Det var i Neil Hodgsons hjälm han kissade.
Ja, helt underbart. Men själv sade han i en intervju i PB flera år senare att han ”just hold it” och att någon annan pissade i den. Ganska mycket raka motsatsen till Nicky Hayden.

Goberts teamchef Terry Vance (Vance & Hines Ducati) på presskonferens, Laguna Seca 1998:

”Anthony failed his drug test and that traces had come back positive for marijuana in his urine test, so they have denied his entry for this event this weekend...”

:)

21-årige Gobert på grön ZX-7RR nr 4. :Rockbanan

[YOUTUBE-ID]vyhWfM1wg3g[/YOUTUBE-ID]

Bifogat

• 1611.jpg
    1611.jpg
    38.3 KB · Visningar: 64
Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
HRC -- Självgoda och stinkande politiker som ser om sitt eget hus under falsk flagg. Fi fan. Bygga snabba hojar kan de också - ännu värre.

Haydenklanen -- innerligt trött på att läsa om hur knarrgubben Earl körde runt sina fina helyllekillar i redneck county och körde flat track. När mamma och syrran sitter i depåboxen och kramas för att Numbers Don´t lie kommer sjua. Fi fan. Ännu värre är det med Tommy "Jag kan inte vinna men kör i bästa teamet i AMA i hundra år" Hayden. Röda mattan utrullad men han är nöjd med mid pack placeringar och att casha in i den lilla pölen. Lillebror Roger Lee då. Vicken tröttsam skitunge. Lägg ner.

Neil Hodgson -- Vicken ultrasopa. Hans VM-titel har samma styrka som en sparris i en orkan.

James Ellison -- Egentligen tycker jag bara synd om killen. Så skönt att Camier sopade banan med honom i år.

Freddie Spencer -- För att han tryckte av King Kenny på Anderstorp och snodde hans titel och för hans fetmagade "comeback" på yamahan. Patetiskt.

Johnny Rock Page -- Reality TV "stjärna" i USA som är tokvarvad i AMA SBK. Kolla hans hemsida - say no more. http://www.johnnyrockpage.com/

James To52land -- Herregud. Sätter hundra spänn på att han har löständer dessutom.

Paul Bird -- Världens töntigaste jävla teamschef. Hans kolumner i Motorcycle Racer var ett under av engelsk dumhet och självgodhet. Att hans team har misslyckats kapitalt i WSBK är något som jag i min småsinthet glädjer mig ofantligt åt.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
neelhodgson.jpg

:rofl

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Freddie Spencer -- För att han tryckte av King Kenny på Anderstorp och snodde hans titel och för hans fetmagade "comeback" på yamahan. Patetiskt.

.

Det var faktist inte Freddie som tryckte av Kenny, kan bara inte komma på vem av hans Hondakamrater som gjorde det.
Om det var Raymond Roche är jag osäker på, men har för mig att det var en snigelätare.

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Konstigt att tråden blivit så här lång utan att en enda har nämnt oscar. Jag vet ju att flera här inne hatar honom innerligt.

SKOMAKARN

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2006
Hoj
KTM 950sm -06, Honda cbr 600 -85
Det var faktist inte Freddie som tryckte av Kenny, kan bara inte komma på vem av hans Hondakamrater som gjorde det.
Om det var Raymond Roche är jag osäker på, men har för mig att det var en snigelätare.

åhjo.... visst var det Freddie himself som gjorde det. Jag var där. Det var ingen annan, för Freddie o Kenny låg hela flygrakan före trean, som jag inte kommer ihåg vem det var.
I kurvan efter flygrakan på sista varvet "knödde" sej Freddie förbi på innern och tryckte ut Kenny som ändå lyckades hålla sej på hjulen och kom tvåa.

Det avskydde jag honom för. Och sen dess har jag avskytt alla som medvetet trycker av folk.
+ att jag inte gillar folk som vinner för mycket. Det blir tråkigt.:mad:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Det var Freddie Spencer som tryckte av Roberts på sista varvet. En av de mer diskuterade situationerna i Roberts karriär, Spencer hävdade ju att han inte var skyldig tex.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Konstigt att tråden blivit så här lång utan att en enda har nämnt oscar. Jag vet ju att flera här inne hatar honom innerligt.
Oscar är för frispråkig för att man ska kunna hata honom. Han ger ju dig en känga med jämna mellanrum så jag ser upp till honom :)

För övrigt ogillar jag folk som pga sin geografiska placering bor nära en bana. Speciellt de som tycker att alla som inte kommer ner och krattar grusfållor minst en gång i veckan ska hålla käften.

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Carl Fogarty -- Det var väl en sällsynt otrevlig trattskalle. Körde fuskhoj och var stöddig. Hans misslyckande som teamchef är ett glädjeämne. King Frog ett passande namn. Usch.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning