Vad var det för sopa som knarkade och snodde handväskor av gamla tanter så sent som för något år sedan?
Tror han kom från Australien.
Anthony Gobert!!!!!
Pinkade i Neil MacEnzies hjälm tror jag det var!
According to reports in the Courier Mail, the 33-year-old Gobert was charged with two counts of stealing after taking two $20 bills from the hand of the 70-year-old man at a Coles supermarket in Surfers Paradise on Tuesday, May 13, 2008. The following day, he allegedly snatched a woman's purse on the streets of Surfers, according to the newspaper report.
Han fick kicken från Honda USA. Det enda bra Honda har gjort, iofs var det för att de lade ner hela satsningen och kickade alla så han är inte så speciell som han tror.Det var i Neil Hodgsons hjälm han kissade. Det kan Neil iofs ha, för han harvar runt i AMA.
Det var i Neil Hodgsons hjälm han kissade. Det kan Neil iofs ha, för han harvar runt i AMA.
Ja, helt underbart. Men själv sade han i en intervju i PB flera år senare att han ”just hold it” och att någon annan pissade i den. Ganska mycket raka motsatsen till Nicky Hayden.Det var i Neil Hodgsons hjälm han kissade.
Så var det ja!Anthony Gobert!!!!!
Freddie Spencer -- För att han tryckte av King Kenny på Anderstorp och snodde hans titel och för hans fetmagade "comeback" på yamahan. Patetiskt.
.
Det var faktist inte Freddie som tryckte av Kenny, kan bara inte komma på vem av hans Hondakamrater som gjorde det.
Om det var Raymond Roche är jag osäker på, men har för mig att det var en snigelätare.
Det var Freddie Spencer som tryckte av Roberts på sista varvet. En av de mer diskuterade situationerna i Roberts karriär, Spencer hävdade ju att han inte var skyldig tex.Det var faktist inte Freddie som tryckte av Kenny, kan bara inte komma på vem av hans Hondakamrater som gjorde det.
Om det var Raymond Roche är jag osäker på, men har för mig att det var en snigelätare.
Oscar är för frispråkig för att man ska kunna hata honom. Han ger ju dig en känga med jämna mellanrum så jag ser upp till honomKonstigt att tråden blivit så här lång utan att en enda har nämnt oscar. Jag vet ju att flera här inne hatar honom innerligt.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|