Fast vart kastade jag skit på någon annan SH-medlem i den här tråden? NT frågade en sak, och jag förklarade vad jag menade utan att kasta skit på honom.Fast det där med att kasta skit på varann har jag ju inte bett om. Vi får bara hata folk som inte läser på sporthoj. Såna är reglerna.
Jag har inget emot varken S&S3M eller Nyteknik. Nr:18 fräste åt mig på Anderstorp i augusti, så honom är jag lite rädd för.
Men GUUUUUD! Lägg av nurå! Sege: Jag ska köra ifrån dig som straff. Sandstream får bjuda på kaffe. Nu kramas vi allihopa!
Men om en tjej börjar bråka kan man ju inte ge henne en rak höger, man måste liksom ge tillbaka med samma mynt, typ en örfil.Gör du ju, eller hur? Jag ser det här ovanför och har tom quotat det!
Jag trodde Mattias avsikt var att vi skulle få slänga lite skit på olika förare, tillverkare och varandra i en tråd istället för att sprida det över flera
Att hata med glimten i ögat och att provocera kan väl ändå inte vara så farligt att diverse moderatorer måste rycka in och förstöra tråden totalt?
Swedie och Humlan, ni får gärna förklara på vilket vis forumet blir sämre om jag och NyTeknik håller vår diskussion i en tråd tillsammans med andra som vill säga något?
Fast vart kastade jag skit på någon annan SH-medlem i den här tråden? NT frågade en sak, och jag förklarade vad jag menade utan att kasta skit på honom.
Tror både Swedie och Humlan drog förhastade slutsatser och började rensa innan de förstod vad tråden handlade om.
Du ska inte vara rädd för Humlan, han är snäll IRL
Jag hatar Mattias eftersom han är en sån tunnis och inte vågade köra sista rejset på Sviestad pga "kopplingswirebekymmer"..
Den tillresta fancluben var helt förkrossad..
Hade du brutit armen och inte kört så hade jag inte hatat dig lika mycket..
Var det inte Foggy som körde med gipsad arm i nåt WSBK-race?
Jag hatar Mattias eftersom han är en sån tunnis och inte vågade köra sista rejset på Sviestad pga "kopplingswirebekymmer"..
Den tillresta fancluben var helt förkrossad..
Hade du brutit armen och inte kört så hade jag inte hatat dig lika mycket..
Var det inte Foggy som körde med gipsad arm i nåt WSBK-race?
Jag stod mittemot och det var absolut inget fel på den wiren.
Däremot dök det upp nån brutta han skulle kramas med och då blev hojen snabbt glömd!
deletes
Ellison. För att han är så självgod att han verkligen tror att han var/är lika bra som Valentino. Stackarn är så korkad att han trodde att Yamahas avskedsord till honom, "I'm sorry we could not help you", betydde att de inte hade tillräckligt bra material att ge honom. Det de egentligen sade var "jag är ledsen grabben, men du är ett hopplöst fall".
Sete. Åh älskade Sete, en sån talang. Han är som friterad kyckling med sötsur sås. Kvalitet innerst inne i ett hölje av flottig frityrsmet serverat med känslomässiga uttryck som smakar sött och surt på en och samma gång (Doohan är det bleka, torra riset vid sidan av). Det var ju typiskt att det var just han som var teamkollega till Katoh när han så tragiskt gick bort. Det gav Sete ett perfekt fönster att skrika ut sin smärta genom till hela världen att höra, och att göra korstecken, och att klappa 46'an på bröstet, och att be till gud, och att ropa efter mamma, och att... Men värst av allt, alla kategorier, inkludetat Valentinos alla töntroliga jippon, var Setes ärevarv på Valencia 2001 efter sin premiärseger i stora klassen.
Alla som avgudar Rossi , ni är för tråkiga och jag kan tänka mig att ni är helyllesvenssons allihopa, aldrig hållit på med självständiga idrotter, duschar helst i grupp, har gärna likadan bil som grannen men gärna en nyare årsmodell för att var lite crasy och utmärka sig, vänder kappan efter vinden etc
Stoner is the king!
Nu höjde jag nog pulsen på 90% av sporthoj, va?
Eeh, Doohan körde inte året som Criville blev världsmästare.
Fail.
Jag har redan börjat gräva gropen som Gabor ska ligga i när jag hittat honom
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!