Roadracingförare, team och motorcykelfabrikat vi älskar att hata.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Men GUUUUUD! Lägg av nurå! Sege: Jag ska köra ifrån dig som straff. Sandstream får bjuda på kaffe. Nu kramas vi allihopa!

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Fast det där med att kasta skit på varann har jag ju inte bett om. Vi får bara hata folk som inte läser på sporthoj. Såna är reglerna.

Jag har inget emot varken S&S3M eller Nyteknik. Nr:18 fräste åt mig på Anderstorp i augusti, så honom är jag lite rädd för.
Fast vart kastade jag skit på någon annan SH-medlem i den här tråden? NT frågade en sak, och jag förklarade vad jag menade utan att kasta skit på honom.

Tror både Swedie och Humlan drog förhastade slutsatser och började rensa innan de förstod vad tråden handlade om.

Du ska inte vara rädd för Humlan, han är snäll IRL :)

Last edited by a moderator:

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Men GUUUUUD! Lägg av nurå! Sege: Jag ska köra ifrån dig som straff. Sandstream får bjuda på kaffe. Nu kramas vi allihopa!

Apropå roadracingförare jag hatar för övrigt. Eller tja, 'roadracingförare' så ligger nog den där jefla Mattias högt upp. Fifan, han är nästan värre än Hayden!

Mvha. :D

Jag är sjuk och uttråkad, förlåt mig. Kan skylla på feberfrossa eller något kanske.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Gör du ju, eller hur? Jag ser det här ovanför och har tom quotat det!
Men om en tjej börjar bråka kan man ju inte ge henne en rak höger, man måste liksom ge tillbaka med samma mynt, typ en örfil.

Jag håller med Mattias, nu kramas vi och kastar skit på Biaggi istället :yoparty

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Rossi är en jobbig jäkel, en sådan tillsynes omanlig kille skall inte vara så snabb. :mad:

Alternativen är en klubbätare eller en lipsill. dubbel :mad:

Edit:

Förövrigt satt Dohan som en svensk profil:

curvare-doohan.jpg

Last edited:

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Hoj
Ducati 1198S Corse
Jag hatar Mattias eftersom han är en sån tunnis och inte vågade köra sista rejset på Sviestad pga "kopplingswirebekymmer"..:arsele
Den tillresta fancluben var helt förkrossad..

Hade du brutit armen och inte kört så hade jag inte hatat dig lika mycket..
Var det inte Foggy som körde med gipsad arm i nåt WSBK-race?

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Jag trodde Mattias avsikt var att vi skulle få slänga lite skit på olika förare, tillverkare och varandra i en tråd istället för att sprida det över flera :va

Att hata med glimten i ögat och att provocera kan väl ändå inte vara så farligt att diverse moderatorer måste rycka in och förstöra tråden totalt?

Swedie och Humlan, ni får gärna förklara på vilket vis forumet blir sämre om jag och NyTeknik håller vår diskussion i en tråd tillsammans med andra som vill säga något?

:va

Stod det att ni skulle diskutera tvitakt-fyrtakt i titelen? Att hata och diskutera är inte samma sak.

Fast vart kastade jag skit på någon annan SH-medlem i den här tråden? NT frågade en sak, och jag förklarade vad jag menade utan att kasta skit på honom.

Tror både Swedie och Humlan drog förhastade slutsatser och började rensa innan de förstod vad tråden handlade om.

Du ska inte vara rädd för Humlan, han är snäll IRL :)

Nej, vi tröttnade bara på diskussioner om vad som är bäst. Inget hat alls i de inlägg vi tagit bort.

Last edited:

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Ellison. För att han är så självgod att han verkligen tror att han var/är lika bra som Valentino. Stackarn är så korkad att han trodde att Yamahas avskedsord till honom, "I'm sorry we could not help you", betydde att de inte hade tillräckligt bra material att ge honom. Det de egentligen sade var "jag är ledsen grabben, men du är ett hopplöst fall".

Sete. Åh älskade Sete, en sån talang. Han är som friterad kyckling med sötsur sås. Kvalitet innerst inne i ett hölje av flottig frityrsmet serverat med känslomässiga uttryck som smakar sött och surt på en och samma gång (Doohan är det bleka, torra riset vid sidan av). Det var ju typiskt att det var just han som var teamkollega till Katoh när han så tragiskt gick bort. Det gav Sete ett perfekt fönster att skrika ut sin smärta genom till hela världen att höra, och att göra korstecken, och att klappa 46'an på bröstet, och att be till gud, och att ropa efter mamma, och att... Men värst av allt, alla kategorier, inkludetat Valentinos alla töntroliga jippon, var Setes ärevarv på Valencia 2001 efter sin premiärseger i stora klassen.

Bifogat

• n341406_6480_sete+gibernau+wins+his+first+gp+at+home+in+valencia__original_original.jpg
    n341406_6480_sete+gibernau+wins+his+first+gp+at+home+in+valencia__original_original.jpg
    198.1 KB · Visningar: 101

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Jag hatar Mattias eftersom han är en sån tunnis och inte vågade köra sista rejset på Sviestad pga "kopplingswirebekymmer"..:arsele

Jag stod mittemot och det var absolut inget fel på den wiren.
Däremot dök det upp nån brutta han skulle kramas med och då blev hojen snabbt glömd!

:tuttar deletes :squid

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto

Jag stod mittemot och det var absolut inget fel på den wiren.
Däremot dök det upp nån brutta han skulle kramas med och då blev hojen snabbt glömd!

:tuttar deletes :squid

Jag såg framför mig hur jag står på startplattan med motorn på 10000 rpm och vajerhelvetet går av. Tänk vad lustigt det hade kunnat bli.

Back to topic, boys! Nicolas Terol ser jätteläskig ut. Inte för att jag hatar honom, men han skrämmer mig.

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
Gillar inte spanjorer, tapasätande fuskare allihop. Osympatiska och måste hävda sig pga sin längd hela tiden.

Mest hatade: Pedrosa (och OT Fernando Alonso :mad: )
Mest älskade: Rossi och Spies

Jucati

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
Ducati o Jucati
Vad besviken jag blir att inte Gary McCoy's namn dykt upp ännu. Upp som en sol och ned som en pannkaka samtidigt med TC.

Det är intressant med förare hur olika de uppfattas. För Ducati körde samtidigt perfektionisten Raymond Roche (Fr) och galenpannan F.Falappa (It). Roche blev världsmästare, som teamchefen uttryckte det om R-R (ungefär) "100 kurvor i rad, inte en enda var fel".

Allt annat än F.Falappa med andra ord, som var så nära men aldrig blev världsmästare. Han skickade en brinnande hoj över mållinjen, körde soppatorsk, låg i koma flera gånger men gjorde "alltid" comeback fast läkarna försökte hindra honom. Som konkurrenterna beskrev det "man visste aldrig vad Falappa skulle göra för han tog aldrig en kurva på samma sätt". I regnrace var han överlägsen med sin crosskörningsstil. Gissa vem som har störst fan-club idag....

Sedan får vi inte glömma bort Kocinski (US)... Övriga förare fick (var tvungen) säga något snällt om varandra under en intervju och jag kommer inte ihåg vem, tror det var Doohan eller Foggy (?) som sa ungefär att "tja det snällaste man kan säga om Kocinski....är väl att han behandlar alla lika dåligt...oavsett om du är städare eller teamchef"..... när han inte tyckte 250 gick bra ställde han sig på sidan av banan och höll fullt tills den rasade och gick till meckarna och vrålade "gör om, gör rätt". Hur tror du stämningen var i det teamet?

Kul att folk retar sig på Ducati, fabriken som troligen tillverkar färre hojar ,totalt sett, än Yamaha Virago. Japsarna FÅR också bygga stora tvinnar.....

//AM

Lord Melchet

Same Same but Different
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ett antal med och utan motor
Hatemode on:

Loris Quasimodo : har tagit sina VM genom att antingen få landsmän att blocka sin konkurrent ( 125 ) eller att försöka köra igenom sin motståndare ( 250 ) Fyfan.

Pier Slappetasko Chili . Tog sin enda seger i 500 gp då ALLA andra som hade en rimlig chans till bra placering bojkottade det aktuella racet pga av dåligt grepp, Misano 1989. Ynkedom.

Karl bomber Sparris Harris. Har ett nickname som är efter den värste krigsförbrytaren på den allierade sidan, Bomber Harris var en brittisk RAF general som var ytterst ansvarig för de urskillningslösa bombningarna i bla Dresden under WW 2 slut, då fler dog än Hiroshima och Nagasaki.
Dessutom kan han inte prata rent han låter som han har en big Mac otuggad i truten och efter att han vann supersport em för 10 år sedan har man väntat på att han skall prestera något, vilket mr Overrated Underachiver aldrig kommer att göra.

De som tog beslutet och genomförde stympningen av Assen och Hockenheim.

Hermann Tilke, the master of no-flow

Chikaner av alla sorter.

Alla racerförare som vinkar i kameran på startplattan. Pajaseri.

Jag hatar mej själv för att jag aldrig var på Torpet när det kördes GP där.

Annars är det mesta Ok. Hej.:)

MC Doktorn

Guest
Ellison. För att han är så självgod att han verkligen tror att han var/är lika bra som Valentino. Stackarn är så korkad att han trodde att Yamahas avskedsord till honom, "I'm sorry we could not help you", betydde att de inte hade tillräckligt bra material att ge honom. Det de egentligen sade var "jag är ledsen grabben, men du är ett hopplöst fall".

Sete. Åh älskade Sete, en sån talang. Han är som friterad kyckling med sötsur sås. Kvalitet innerst inne i ett hölje av flottig frityrsmet serverat med känslomässiga uttryck som smakar sött och surt på en och samma gång (Doohan är det bleka, torra riset vid sidan av). Det var ju typiskt att det var just han som var teamkollega till Katoh när han så tragiskt gick bort. Det gav Sete ett perfekt fönster att skrika ut sin smärta genom till hela världen att höra, och att göra korstecken, och att klappa 46'an på bröstet, och att be till gud, och att ropa efter mamma, och att... Men värst av allt, alla kategorier, inkludetat Valentinos alla töntroliga jippon, var Setes ärevarv på Valencia 2001 efter sin premiärseger i stora klassen.

Hohoho det var klockren hatsatir.

En riktig dramaqueen

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle
Alla som avgudar Rossi:arsele , ni är för tråkiga och jag kan tänka mig att ni är helyllesvenssons allihopa, aldrig hållit på med självständiga idrotter, duschar helst i grupp, har gärna likadan bil som grannen men gärna en nyare årsmodell för att var lite crasy och utmärka sig, vänder kappan efter vinden etc :sissy:sissy

Stoner is the king!:2cool

Nu höjde jag nog pulsen på 90% av sporthoj, va?:rolleyes:

Men va fan nu hatar jag dig och Stonis:mad::krama

Och så hatar jag Kawazaki, enda bra dom gjort var när dom drog sig ur MotoGP:död och i Superbike då vad har dom presterat där, nää sänk hela skiten i Atlanten.:)

tocar

Vem orkar bry sig...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
Jag hatar alla som väljer att tävla med Kawazaki, hopplös dålig motorcykel som bara går att köra i usel konkurrens, har man inte fattat att den är klart sämst av de stora märkena, så har man inte på en bana att göra, men klart någon skall ju komma sist också:arsele

Cowdriver

...." diobo' ragazzi quanti siete! "....
Gick med
9 Mar 2007
Hoj
Aprilia RS 250-98,Aprilia RSV4R-10, Aprilia RS660-21 Undrar vad det blir-32?
John Kocinski

Den mannen hade man ju nästan förträngt (fast brorsan har kvar hans vidriga Shoei replica)

Från Wikipedia:
In January 2008, he was reported to have been looking for a professional motorcycle racing ride for 2008 in the AMA, SBK and 250cc sections.

Hoppas finanskrisen satt stopp för de planerna, så har den ju haft något gott med sig!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning