RoLLERs Däck söker 1 förare att sponsra!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Vi vill tacka alla för ansökningarna som har kommit in.

Jag måste säga att jag är väldigt imponerad över hur proffsiga dom var. Mycket välskrivna med bilder, bildspel osv. Och det är kul att se vilka seriösa satsningar ni gör.

Det kommer att bli otroligt svårt att välja ut 1 av alla dessa.

Nu måste vi göra lite överläggningar och återkommer inom kort.

sandstream

Guest
RoLLER skrev:
Det kommer att bli otroligt svårt att välja ut 1 av alla dessa.
Nu är du sådär skönt ödmjuk igen :tummenupp
Jag har gjort plats i garaget för däcken, var det 11:00 du skulle komma förbi med dem i morgon?

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Efter mycket om och om igen har vi lyckats bestämma oss!

Snart får en lycklig RR-förare ett trevligt telefonsamtal. Det är för övrigt alltid trevligt när jag ringer.

Bridgestone låter även hälsa att sponsen innefattar race-buss, bil+släp eller hur mc'n transporteras. :tummenupp

Mattias återkommer med en motivering senare under dagen. (han klankar alltid ner på min stavning på kontoret så då för han f*n skriva själv. :mad:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
RoLLER skrev:
2634095 Efter mycket om och om igen har vi lyckats bestämma oss!

Snart får en lycklig RR-förare ett trevligt telefonsamtal. Det är för övrigt alltid trevligt när jag ringer.

Bridgestone låter även hälsa att sponsen innefattar race-buss, bil+släp eller hur mc'n transporteras. :tummenupp

Mattias återkommer med en motivering senare under dagen. (han klankar alltid ner på min stavning på kontoret så då för han f*n skriva själv. :mad:

Hmm, och jag som inte ens har sökt, tackar och bockar :tummenupp ;)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
RoLLER skrev:
2634095 Mattias återkommer med en motivering senare under dagen.

För er som otåligt sitter och väntar på Mattias motivering kan jag säga att han är på 8-års kalas med sin son så det tar ett tag till.

Problemet e att jag vet hur dom där 8-årskalasen brukar sluta. Hoppas att han är i skick att kunna skriva när han kommer hem. :mad:

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
RoLLER skrev:
2634750 För er som otåligt sitter och väntar på Mattias motivering kan jag säga att han är på 8-års kalas med sin son så det tar ett tag till.

Problemet e att jag vet hur dom där 8-årskalasen brukar sluta. Hoppas att han är i skick att kunna skriva när han kommer hem. :mad:

Jaa... inte helt ovanligt att man kommer hem med en NY mamma!

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
RoLLER skrev:
2634750 För er som otåligt sitter och väntar på Mattias motivering kan jag säga att han är på 8-års kalas med sin son så det tar ett tag till.

Det där 8-årskalaset borde vara slut för länge sen. Är det sonens kompis morsa han väntar ut? MMLF?

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Okej! Så här ligger det till:

Föraren vi har valt att sponsra är ingen mindre än:

Wille Schenning

Jaha, varför det då?

Jo, Willes formkurva pekar uppåt. Killen är 16 år, nyuppklassad till A-förare och siktar på en karriär inom roadracing.
Wille var tvåa totalt i 125JR 2005, och har kört 250SP under 2006 med goda resultat när han inte vurpat. Dessa vurpor har berott på tekniska fel eller andras misstag. 2007 kommer risken för tekniska fel vara minimerad med fabriksnytt material, och eftersom vi hoppas att han kommer vara så långt före alla andra är det bara vid varvningarna han får se upp.
Säsongen startar redan i februari, då det bär av till Cartagena för lite tester och tillvänjning av ny hoj och nya däck.

Heja nu fram Wille under 2007! Spamma ner hans gästbok här på sporthoj.com eller kolla på hemsidan www.twinsracing.se

Till er som ansökte, men inte blev utvalda säger vi ett stort tack. Vi blev som sagt djupt imponerade av era seriösa presentationer. Håller ni samma nivå i allt annat som rör er roadracingsatsning så kommer Wille att få det tufft på banorna!

Wille S

Bromsa när du ser GUD!
Gick med
28 Sep 2004
Hoj
Honda CBR600RR 2007
UNDERBART, jag blir sponsrad av Rollers Däck. FETTNICE. :tummenupp
Nu kommer jag att vinna allt i sommar...hoppas jag...hur som helst blir det kul att träffa alla gamla och nya kompisar som har det som jag:kämpar på med att få pengar till däck!!! Ha-ha...vi ska nog få en fin säsong ihop med massor av svart gummi på asfalten! Ses snart!
Tack till Rollers Däck för att Ni valde mig. Schysst! Jag kommer inte att göra er besvikna!

Lite om mig:
Wille 16 år ung. Kört Minimoto sedan jag var 10 bast.
2004 körde jag 125JR i Roadracingfabriken. Med strålande resultat.
I år har jag kört 250SP. Första tävlingen körde jag med bruten arm (skolgympa är farligt!)
2007 satsar jag på Superstock 600 till morsan och farsans stora "lycka" psyket och pengarna, ni vet!

Last edited:

Dr.Bike

Guest
Wille S skrev:
2635324 UNDERBART, jag blir sponsrad av Rollers Däck. FETTNICE. :tummenupp
Nu kommer jag att vinna allt i sommar...hoppas jag...hur som helst blir det kul att träffa alla gamla och nya kompisar som har det som jag:kämpar på med att få pengar till däck!!! Ha-ha...vi ska nog få en fin säsong ihop med massor av svart gummi på asfalten! Ses snart!
Tack till Rollers Däck för att Ni valde mig. Schysst! Jag kommer inte att göra er besvikna!

Lite om mig:
Wille 16 år ung. Kört Minimoto sedan jag var 10 bast.
2004 körde jag 125JR i Roadracingfabriken. Med strålande resultat.
I år har jag kört 250SP. Första tävlingen körde jag med bruten arm (skolgympa är farligt!)
I år satsar jag på Superstock 600 till morsan och farsans stora "lycka" psyket och pengarna, ni vet!

Grattis!!!

Mycket kul!
:tummenupp

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Grattis Wille!

Hoppas att du får en grym säsong och kalasdäck via RoLLERs och Mattias trevliga spons!

:tummenupp

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Grattis både till Wille och till Rollers Däck som garanterat valt ett bra ämne att satsa på.

Lycka till i Superstock 2007 :tummenupp

/Nitrous

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Ett stort grattis !!
Hoppas att säsongen 2007 blir riktigt lyckad för dig !!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år