RoLLERs Däck söker 1 förare att sponsra!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Rigge skrev:
2624740både rr och stunt sker på bana så det är inge fränt

I Gavloe... Gävloa (eller hur hur f*n det stavas) ja?

Här i Rockholm har vi Skogskyrkogården, Tyresörakan och Slingerbulten Ring.

Fast idioterna där får såklart ingen spons! :mad:

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
RoLLER skrev:
2624769 I Gavloe... Gävloa (eller hur hur f*n det stavas) ja?

Här i Rockholm har vi Skogskyrkogården, Tyresörakan och Slingerbulten Ring.

Fast idioterna där får såklart ingen spons! :mad:

Å det är väl gatåkning om nåt?! :hojharley

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
Bingo skrev:
2624359Det är den där hemska mänskan i ert team som kör Ducati (du vet vem jag menar, han som fuskar med laptimern på Sturup) som har stulit min motivering :mad: :D

Här fuskas inte, de e du som blivit gammal...
moon.gif

Skaffa Ducce till nästa säsong, så kommer säkert motivationen tillbaka
luxhello.gif

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Rigge skrev:
2624740 både rr och stunt sker på bana så det är inge fränt

Kom till mina hoods så ska du få se på streetstunts så din peruk delas! :pannkyss

Bifogat

• hcc.jpg
    hcc.jpg
    18.9 KB · Visningar: 107
Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Fortsätt att skicka in ansökningar.

Vi kör på tills på söndag och går igenom alla då!

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Bikerbitch skrev:
2624543 Konkurrens till TL vore inte fel, frågan är om de har ensamrätt på sina Dunlopisar. Fast att kostnaden för däck en säsong i SP skulle vara grym vettifasiken. Jag körde förra säsongen på däcken som satt på när vi köpte hojen, hur långt de gått innan dess vet jag inte, men fort gick det.

Varför tar man inte bort däckbestämmelserna för?
Tycker att alla borde få köra på valfria däck.
Är något bestämt inför nästa år?

OT, sorry

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Alicia skrev:
2625368 Varför tar man inte bort däckbestämmelserna för?
Tycker att alla borde få köra på valfria däck.
Är något bestämt inför nästa år?
OT, sorry

Jo, då kan man hitta däck som man har bättre sponsring på, helt klart.
Jag vet inte om det är för att det ska fortsätta vara en enhetsklass så att förutsättningarna är likadana.

Om något är bestämt inför nästa år vet jag inte, sas det inget på mötet ni var på i Karlskoga?

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Bingo skrev:
2622618 Hehe, här var vi generösa med råd om hur RoLLer skall ge bort sina pengar utan att få något igen. Spons skall ge båda parterna något. Annars kallas det för välgörenhet.

Det handlar inte om att GE bort sina pengar.

Det handlar om att välja en seriös förare som syns, som kan det här med att ge tillbaka, göra reklam för sig och där det ger vinn vinn situation till båda parter.

Det finns förare som har sponsring men inte syns fast dom är bra, det finns förare som har massor av spons fast dom inte gör resultat. Jag vet t ex en direkt inom Cross som har bra spons, gör inte resultat men sponsorerna står i kö.

Tror nog tt det finns en förare som inte har bra med spons idag som kan ge UTMÄRKT reklam för Rollers däck kontara en som har massor av sponsring

Tar man rätt förare så hjälper företaget fler förare fram inom sporten samt att föraren ger bra reklam för Rollers däck och föraren kommer vidare inom sporten. Det är alltså ingen välgörenhet jag pratar om.

Vill man ha välgörenhet kan man bara kasta ut pengarna på vem som helst och skita i att få något tillbaka.

Last edited:

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Bikerbitch skrev:
2625377 Jo, då kan man hitta däck som man har bättre sponsring på, helt klart.
Jag vet inte om det är för att det ska fortsätta vara en enhetsklass så att förutsättningarna är likadana.

Om något är bestämt inför nästa år vet jag inte, sas det inget på mötet ni var på i Karlskoga?

Vi kan diskussion här istället, så slipper vi förstöra Rollers tråd.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=140745

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Såhär ser podiumkepsen ut du ska ha på dig när du vinner. Och det är såklart en exakt likadan dom har på sig i MotoGP eller vilken high profile-tävling som helst. Den röda snygga med guldlöv på skärmen mm. :tummenupp

Bridgestone.jpg

Vi tackar får alla ansökningar som kommit in. Men fortsätt att skicka. Det är 2,5 dagar kvar tills ansökningstiden går ut.

Har jag eller Mattias missat att svara nån får ni fista oss i ansiktet när vi ses.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Haha, hur fick du den där uteliggaren att posera i keps? Hoppas vi har nåt desinficerande att tvätta den med sen.

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Öhhhhh, det där är old-school, gap-glammigt som Rossi är såååå ute. Han vann, ehh vadå, typ förra året, eller nåt. Nu är det mjukhet, konsekvens och tro som gäller. Nästa år blir det gråtfest på pallen med blickarna upp i himlen som för att tacka gud. Seså, på med vinnarkepsen nu ge oss ditt bästa Hayden-face.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
hmm undra ens om det är värt att söka är ju ett hopplöst fall iaf....:D :D

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Liwa1 skrev:
2625379 Det handlar om att välja en seriös förare som syns, som kan det här med att ge tillbaka, göra reklam för sig och där det ger vinn vinn situation till båda parter.

Det finns förare som har sponsring men inte syns fast dom är bra, det finns förare som har massor av spons fast dom inte gör resultat. Jag vet t ex en direkt inom Cross som har bra spons, gör inte resultat men sponsorerna står i kö.
Precis. Jag kan lätt skriva på ett avtal där jag lovar att inte skylla på däcken när jag vurpar. :hihi

"Man" kanske inte är snabbast, men "man" kan vara apan som alla känner, som alla ser, som hemskt gärna lallar runt i Bridgestonekepan och ser fräsig ut. Inte mig emot.

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Du borde lägga ner däckfirman och satsa på en karriär som skräckfilmsaktör, det ser verkligen ut som någon hugger nåt vasst i dig :yoparty

edit: vid närmare eftertanke skulle minen även kunna passa bra i en gay-porrfilm :arsele

RoLLER skrev:
2627575 Såhär ser podiumkepsen ut du ska ha på dig när du vinner. Och det är såklart en exakt likadan dom har på sig i MotoGP eller vilken high profile-tävling som helst. Den röda snygga med guldlöv på skärmen mm. :tummenupp

Bridgestone.jpg

Vi tackar får alla ansökningar som kommit in. Men fortsätt att skicka. Det är 2,5 dagar kvar tills ansökningstiden går ut.

Har jag eller Mattias missat att svara nån får ni fista oss i ansiktet när vi ses.

Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
supergirl skrev:
2627897 Du borde lägga ner däckfirman och satsa på en karriär som skräckfilmsaktör, det ser verkligen ut som någon hugger nåt vasst i dig :yoparty

edit: vid närmare eftertanke skulle minen även kunna passa bra i en gay-porrfilm :arsele

Allt jag rör blir till guld. Så skådespelare kan vara en karriär?

Bli inte förvånad om du ser mig kyssa en Oscar snart (det va lite vitsigt med tanke din bög-edit, förstod du det?).

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
ORDNING!

Har alla aspiranter uppfattat att det är till söndag kväll ni har på er att ansöka?
Det gäller alltså Bridgestonedäck och Q8-smörjmedel till ett pris som får det att pirra i knäna på Lisa Ekdal. Okej?

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0